Όταν φωτογραφίζετε με μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή SLR, μπορείτε να πάρετε πολύ διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με το φακό που χρησιμοποιείτε. Αλλά είναι εύκολο να κατακλύσετε τις επιλογές του φακού. Υπάρχουν τόσοι πολλοί εκεί έξω, και πρέπει να εξετάσετε τις τιμές, τα εμπορικά σήματα επωνυμίας έναντι των "απομιμήσεων" φακών, ο φακός "ταχύτητα" και πολλά άλλα. τα μάτια μου στους φακούς. Εκείνη την εποχή, χρησιμοποιούσα το φακό κιτ (ο φακός που έρχεται με την κάμερα) και ήταν πραγματικά ικανοποιημένος με τα αποτελέσματά μου. Φυσικά, γυρίσα επίσης στις αυτόματες ρυθμίσεις της φωτογραφικής μηχανής και υποφέροντας τα αποτελέσματα του αυτόματου αναδυόμενου φλας. Ακόμα κι έτσι, ήταν πολύ καλύτερη από την αργή κάμερα τσέπης που είχα χρησιμοποιήσει προηγουμένως. Κάποιος στο φόρουμ φωτογραφιών ανέφερε έναν φακό των 50 χιλιοστών και με ενθουσιασμό. Ανακάλυψα ότι αυτό το είδος φακού αναφέρεται συχνά ως "πετυχημένο πενήντα", έτσι έκανα μια δέσμη έρευνας για να μάθω περισσότερα για την χαλαρότητα του. Τι θα μπορούσε να κάνει διαφορετικό φακό για την ήδη υπέροχη φωτογραφική μηχανή μου, αναρωτήθηκα;
Ω, τόσο λίγα ήξερα εκείνη την εποχή.
{50mm 1.4 εμφανίζεται παραπάνω} Πέταξα τη σφαίρα και έριξα $ 100 σε φακό 50mm 1.8, κάπως αστείο, γιατί απλά δεν ήξερα γιατί ήταν σημαντικό.
Αρχικά ήταν απογοητευτικό να στραφείτε σε γυρίσματα με το φακό 50mm, επειδή ήμουν τόσο συνηθισμένος να στέκεστε
ένα μόνο σημείο
και προσαρμογή της εστιακής απόστασης του φακού όταν ήθελα να ζουμ. Όταν το ανέφερα σε μια φίλη μου, είπε κάτι που πάντα κολλήσει μαζί μου: "ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΩΟ".
Άρχισα το ταξίδι της αλλαγής της σκέψης μου και της μετακίνησης περισσότερων για να πάρω μεγάλα πλάνα. Βρήκα ότι μου άρεσε πραγματικά το κλείσιμο του φακού 50mm. Τα υπαίθρια πορτρέτα ήταν εξαιρετικά μεγάλα. Έκανα απογοήτευση όταν πυροβολούσα στο σπίτι γιατί αν είχα υποστηρίξει έναν τοίχο για να τραβήξω τον πυροβολισμό μου, δεν θα μπορούσα να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας εάν χρειαζόμουν τον χώρο. Γι 'αυτό άλλαξα τη γωνία που έπαιζα αντ' αυτού. Μετά από γυρίσματα με το 50mm 1.8 για λίγο, άκουσα άλλους να μιλάνε για το 50mm 1.4. Ήταν περίεργος πόσο διαφορετικό θα μπορούσε να είναι πραγματικά, με μια μόνο διαφορά στο διάφραγμα.
Σε περίπτωση που δεν είστε τόσο εξοικειωμένοι με το διάφραγμα, γυρίζοντας σε ένα 1,8 (σε στίχους το φακό του κιτ πρότυπο 3,5 ή 4,0) , αφήνει ένα
πολύ περισσότερο φωτισμό. Έχει επίσης πολύ μικρότερο βάθος πεδίου. ένα πολύ μικρό τμήμα της εικόνας που είναι στο επίκεντρο, ενώ το υπόλοιπο φόντο είναι θολή.
Για μένα, αποδείχθηκε ότι η μεγαλύτερη διαφορά που παρατηρήσαμε μεταξύ των 1,4 και 1,8 είναι πολύ καλύτερη διαύγεια. Τούτου λεχθέντος, εξακολουθώ να προτείνω να αρχίσω με το λιγότερο ακριβό 50mm 1.8. Η τιμή είναι ευκολότερη στην κατάποση.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα με αυτό το κίτρινο πυροσβεστικό κρουστικό φακό που λαμβάνεται με το φακό των 50mm με το άνοιγμα που έχει οριστεί σε 1,8
{πραγματικές ρυθμίσεις για αυτήν την εικόνα: ταχύτητα κλείστρου, 1 ", 3, [[διάφραγμα, f /1,4; ISO 250}
Μόνιμη στο ακριβώς το ίδιο σημείο, με τον ίδιο φακό, έχω ρυθμίσει το διάφραγμα μου στο 7.1.
{ταχύτητα κλείστρου: 1/125 sec; διάφραγμα: f /7.1; ISO 1000}
Μπορείτε να δείτε ότι το φόντο είναι
λιγότερο
θολή. Αυτό είναι ένα περίπλοκο παράδειγμα, επειδή το φόντο είναι αρκετά πίσω από το μίνι κρουνό, αλλά έχετε την ιδέα. Όσο πιο χαμηλός είναι ο αριθμός ανοίγματος, τόσο μικρότερη είναι η εικόνα που θα εστιάσετε.
Εάν θέλετε να τραβήξετε τη φωτογραφία σας στο επόμενο επίπεδο και χρησιμοποιείτε μόνο το φακό του κιτ, συνιστούμε να τραβήξετε ένα φακό 50mm 1.8 αμέσως!
Πιστωτικές κάρτες: Kristen Duke
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα