Όταν δημιουργείτε έναν νέο κόσμο Minecraft, σας ζητείται να εισαγάγετε ένα seed. Αυτός ο σπόρος είναι ένας τυχαίος αριθμός που καθορίζει τη διάταξη του κόσμου. Εάν εισάγετε τον ίδιο σπόρο δύο φορές, θα δημιουργήσετε τον ίδιο ακριβώς κόσμο.
Βήμα 2:Δημιουργία θορύβου
Το Minecraft χρησιμοποιεί μια λειτουργία θορύβου για να δημιουργήσει το έδαφος. Αυτή η συνάρτηση δημιουργεί ένα τυχαίο μοτίβο τιμών που χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του ύψους της γης και της παρουσίας νερού και άλλων χαρακτηριστικών.
Βήμα 3:Αποκλεισμός τοποθέτησης
Με βάση τις τιμές θορύβου, το Minecraft τοποθετεί μπλοκ για να σχηματίσει το έδαφος. Ο τύπος του μπλοκ που τοποθετείται εξαρτάται από το ύψος και τη θερμοκρασία της τοποθεσίας. Για παράδειγμα, οι χαμηλές περιοχές κοντά στο νερό θα γεμίσουν με άμμο, ενώ τα υψηλότερα υψόμετρα θα καλυφθούν με γρασίδι και δέντρα.
Βήμα 4:Δημιουργία Σπηλαίων
Αφού τοποθετηθούν τα μπλοκ, το Minecraft δημιουργεί σπηλιές. Οι σπηλιές σχηματίζονται επιλέγοντας τυχαία ένα σημείο στον κόσμο και στη συνέχεια σκάβοντας μια σήραγγα μακριά από αυτό το σημείο. Το μέγεθος και το σχήμα των σπηλαίων ποικίλλει, αλλά συνήθως συνδέονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν πολύπλοκα υπόγεια δίκτυα.
Βήμα 5:Τοποθέτηση νερού
Στη συνέχεια, το Minecraft τοποθετεί νερό στον κόσμο. Το νερό τοποθετείται σε περιοχές με χαμηλό υψόμετρο, όπως κοιλάδες και ποτάμια. Η ποσότητα του νερού που τοποθετείται εξαρτάται από το ανάγλυφο. Για παράδειγμα, τα πιο υγρά βιομάζα θα έχουν περισσότερο νερό από τα πιο ξηρά βιοώματα.
Βήμα 6:Δημιουργία δέντρου
Τα δέντρα δημιουργούνται στον κόσμο με βάση το κλίμα. Τα δέντρα είναι πιο πιθανό να αναπτυχθούν σε ζεστά, υγρά βιομάζα. Το είδος του δέντρου που αναπτύσσεται εξαρτάται από το τοπικό κλίμα. Για παράδειγμα, οι σημύδες είναι πιο πιθανό να αναπτυχθούν σε κρύα βιομάζα, ενώ οι φοίνικες είναι πιο πιθανό να αναπτυχθούν σε τροπικά βιομάζα.
Βήμα 7:Ωοτοκία όχλου
Μόλις δημιουργηθεί ο κόσμος, αρχίζουν να γεννιούνται όχλοι. Τα Mobs είναι πλάσματα που μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τον παίκτη. Ορισμένοι όχλοι είναι εχθρικοί, όπως τα ζόμπι και τα αναρριχητικά, ενώ άλλα είναι παθητικά, όπως τα γουρούνια και οι αγελάδες. Ο τύπος των όχλων που γεννιούνται εξαρτάται από το βίωμα. Για παράδειγμα, οι έρημοι φιλοξενούν αμμοσκώληκες, ενώ οι βάλτοι φιλοξενούν μάγισσες.
Το αποτέλεσμα αυτών των βημάτων είναι ένας μοναδικός και συνεχώς μεταβαλλόμενος κόσμος που μπορεί να εξερευνηθεί για ώρες.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα