1 Ανοίξτε το C + + ή C # του έργου . 2
Αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα όπου θέλετε το δέντρο που θα δημιουργηθεί . Αυτό είναι το βασικό δομικό στοιχείο για ένα βασικό επαναληπτικό δυαδικό δέντρο :
τάξη Δέντρο { private: Κόμβος * ξεκινήσει? Node * newNode ? Κόμβου * ρεύμα? Κόμβου * προηγούμενο ? Κόμβου πλήκτρο * ? Node * keyPrevious ? Int TreeSize ? αξία int ? δημόσια : void createTree ( int TreeSize ) {if ( TreeSize == 1 ) { ρεύμα = ξεκινήσει? προηγούμενου = τρέχουσα? } else { createTree ( TreeSize - 1 ) ? ενώ η ( τρέχουσα - > getLeft ( ) = ! NULL) { προηγούμενα = τρέχουσα? ρεύμα = ρεύμα - > getLeft ( ) ? } ρεύματος > setLeft ( νέο Node ( + + value ) ) ? προηγούμενη = τρέχουσα? ρεύμα = ρεύμα - > getLeft ( ) ? cout <<« ρεύμα: " <<ρεύματος > GetValue ( ) <<" " <<" προηγούμενα : " <<προηγούμενα - > GetValue ( ) < int main ( ) { } XXXXXXXXXXXXXXX Αντικαταστήστε το τμήμα με την ένδειξη " XXXXXXXXXXXXXXX » με κωδικό χρήστη συμβολή σας . Δυαδική είσοδος δέντρο θα ζητήσει γενικά μια αριθμητική μεταβλητή , όπως το πόσες " φύλλο " κόμβους για να ξεκινήσετε με ή /και τελειώνουν με . Ο κωδικός αυτός θα καλείται η συνάρτηση πριν από το δέντρο παράγεται . Αποθηκεύστε τον κώδικα .
εικόνων 3
Η 4
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα