Ανεβάστε την εικόνα σε ένα web υποδοχής εάν δεν είναι συνδεδεμένος ήδη . 2
Αντιγράψτε τη διεύθυνση URL της εικόνας . Να είστε βέβαιος να περιλάβει την επέκταση του αρχείου στο τέλος ( . Jpg , . Png , κτλ. ) . Αν ανεβάσει τον εαυτό σας , να το αντιγράψετε από το διακομιστή σας . Εάν χρησιμοποιείτε μια εικόνα ήδη σε απευθείας σύνδεση , να το πάρετε με δεξί κλικ και επιλέξτε " Αντιγραφή τοποθεσίας εικόνας . " Φροντίστε να είναι εύχρηστο .
Εικόνων 3
Ανοίξτε το C # κώδικα που ελέγχει έργο Silverlight σας .
Η 4
Μεταβείτε στο σημείο στην ενότητα " Γραφικά " του παιχνιδιού ή τον κωδικό βίντεο όπου θα θέλατε να εμφανίζεται η εικόνα . Κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρξουν πολλαπλά γραφικά ήδη εδώ , αλλά το Silverlight τις ετικέτες έτσι ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε όπου η νέα εικόνα θα πρέπει να
5
αντιγραφή και επικόλληση του παρακάτω κώδικα όπου θέλετε η εικόνα να εμφανίζεται : .
δημόσια τάξη μερική MainPage : UserControl
{
δημόσια MainPage ( ) {
InitializeComponent ( ) ?
BitmapImage bi = νέα BitmapImage ( ) ?
bi.UriSource = νέα Uri ( "URL IMAGE ")?
MyImage.Source = bi ?
MyImage.ImageOpened + = νέα EventHandler } άκυρη MyImage_ImageOpened ( αποστολέας αντικείμενο , RoutedEventArgs ε) { //φορτίο Image ολοκληρωθεί. } } Αντικαταστήστε το " URL iMAGE » με τη διεύθυνση Web για την εικόνα σας . 7 Αποθηκεύστε το Silverlight C # κώδικα επιλέγοντας " Αποθήκευση ως " από το μενού Αρχείο . Δώστε ένα νέο όνομα , ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε στο παλιό κώδικα , αν η εικόνα προκαλεί προβλήματα .
Η 6
Η
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα