1. Επιλέξτε τα στοιχεία :
- Επιλέξτε τις άκρες, τα πρόσωπα ή τις κορυφές που θέλετε να εισάγετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα εργαλεία επιλογής, όπως το εργαλείο επιλογής άκρων ή το εργαλείο επιλογής πολυγώνου.
2. Ενεργοποιήστε το Inset Tool :
- Κάντε κλικ στο κουμπί "Εισαγωγή" στην κύρια γραμμή εργαλείων. Εναλλακτικά, μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο "I" στο πληκτρολόγιό σας για γρήγορη πρόσβαση στο εργαλείο.
3. Ορισμός παραμέτρων :
- Οι ρυθμίσεις του εργαλείου Inset εμφανίζονται σε ένα παράθυρο διαλόγου. Μπορείτε να καθορίσετε την απόσταση "Offset", η οποία καθορίζει πόσο μακριά θα δημιουργηθεί η νέα γεωμετρία εισαγωγής από το πρωτότυπο.
- Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε άλλες ρυθμίσεις όπως τα "Segments" (αριθμός τμημάτων που δημιουργήθηκαν κατά μήκος των άκρων της ένθεσης), "Cap Type" (για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο καλύπτεται το τέλος του ένθετου) και "Keep Soft/Hard Selection" ( για να διατηρήσετε την κατάσταση επιλογής της αρχικής άκρης).
4. Προεπισκόπηση :
- Καθώς προσαρμόζετε τις ρυθμίσεις, θα δείτε μια προεπισκόπηση του ένθετου στη θύρα προβολής. Αυτό σας βοηθά να οπτικοποιήσετε το εφέ πριν εφαρμόσετε τη λειτουργία.
5. Εφαρμόστε το Inset :
- Κάντε κλικ στο κουμπί "OK" για να εφαρμόσετε το ένθετο. Η νέα γεωμετρία θα δημιουργηθεί με βάση τις καθορισμένες παραμέτρους.
6. Περαιτέρω επεξεργασία :
- Αφού δημιουργήσετε το ένθετο, μπορείτε να συνεχίσετε την επεξεργασία της γεωμετρίας όπως απαιτείται. Για παράδειγμα, μπορείτε να το εξωθήσετε για να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο ή να χρησιμοποιήσετε άλλα εργαλεία για να τροποποιήσετε το σχήμα ή την τοπολογία του ένθετου.
Το εργαλείο Inset είναι ένα βασικό εργαλείο μοντελοποίησης στο 3ds Max που σας επιτρέπει να προσθέτετε βάθος και λεπτομέρειες σε αντικείμενα. Χρησιμοποιείται συχνά στην αρχιτεκτονική μοντελοποίηση, το σχεδιασμό προϊόντων και άλλες ροές εργασίας τρισδιάστατης μοντελοποίησης για τη δημιουργία ποικίλων γεωμετρικών μορφών.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα