1 Ανοίξτε το JavaScript στο πρόγραμμα Document Object Model σας . Ελέγξτε το σενάριό σας για μια λειτουργία " looping άπειρο " . Όταν μια συνάρτηση καλεί τον εαυτό της, η συνάρτηση θα χρησιμοποιήσει εξαρτάται από τις δηλώσεις για να βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία δεν βρόχους πάνω από τον εαυτό του. Χρησιμοποιήστε ένα countervariable στο σενάριό σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα βρόχο για πάντα χωρίς διακοπή . Μια countervariable θα κάνει τη στάση του σεναρίου . Αυτό θέτει ένα όριο στην λειτουργία . Ρυθμίστε το countervariable σύμφωνα με τις ανάγκες του σεναρίου σας . Εάν ένα countervariable 100 είναι κατάλληλο , χρησιμοποιήστε 100 . Αν δεν είναι , τότε πάμε με 10 ή υψηλότερο . 2
Ελέγξτε το σενάριό σας για δύο λειτουργίες που ζητούν ο ένας στον άλλο για να σχηματίσει τη θηλειά άπειρο . Μπορεί να έχουν τρεις ή περισσότερες θηλιές απείρου στο σενάριό σας . Χρησιμοποιήστε όρους δηλώσεις για τη φύλαξη κωδικό σας από το βρόχο .
Εικόνων 3
Ελέγξτε το σενάριό σας για τα υψηλά επίπεδα των αναδρομικές συναρτήσεις . Μια αναδρομική συνάρτηση είναι μια συνάρτηση που επαναλαμβάνει πίσω στο πρώην μέρος του σεναρίου . Για παράδειγμα , ένα αναδρομικό σενάριο για ένα παιχνίδι θα ήταν αν αποτύχει ένα επίπεδο και στάλθηκαν πίσω στο πρώτο μέρος του επιπέδου . Αν δεν έχετε αναδρομικές συναρτήσεις σας στη γραμμή, θα μπορούσατε να αρχίσετε ένα άπειρο βρόχο εμπρός και πίσω , προκαλώντας το "Out of Space Stack " σφάλμα . Ένα υψηλό επίπεδο σε αναδρομική συνάρτηση σας εξαρτάται από το script σας και τι θέλετε να κάνετε με αυτό . Αναδρομικές συναρτήσεις μπορεί να είναι ένα απαραίτητο μέρος του κώδικα , έτσι ώστε να είναι προσεκτικοί όταν τα διαγράψετε .
Η 4
Φτιάξτε το δικό σας στοίβα , ώστε να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουν θηλιές απείρου στον κώδικα . Ανοίξτε το Document Object Model σας και να αρχίσετε να γράφετε το σενάριο . Κρατήστε countervariables σας καθ 'όλη τη δέσμη ενεργειών ώστε να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει άπειρο looping σε όλο τον κώδικα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα