Ακολουθεί ένα απλό παράδειγμα για να δείξουμε πώς λειτουργεί μια μηχανή πεπερασμένης κατάστασης. Σκεφτείτε έναν διακόπτη φώτων που μπορεί να είναι σε δύο καταστάσεις:ON και OFF. Όταν ο διακόπτης είναι στην κατάσταση ON, το φως είναι αναμμένο. Όταν ο διακόπτης βρίσκεται στην κατάσταση OFF, το φως σβήνει. Οι μεταβάσεις μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθορίζονται από την είσοδο, η οποία είναι η ενέργεια αναστροφής του διακόπτη. Όταν ο διακόπτης γυρίσει, το FSM αλλάζει από τη μια κατάσταση στην άλλη.
Οι μηχανές πεπερασμένης κατάστασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μοντελοποίηση διαφόρων συστημάτων, όπως φανάρια, μηχανήματα αυτόματης πώλησης, ακόμη και απλά προγράμματα υπολογιστών. Είναι χρήσιμα για συστήματα που έχουν περιορισμένο αριθμό καταστάσεων και ένα καλά καθορισμένο σύνολο μεταβάσεων.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα