συστήματα

Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >  >> Unix

Ποιες είναι μερικές εντολές στο GW-BASIC;

Γενικές εντολές

* BREAK :Διακοπή εκτέλεσης προγράμματος.

* ΚΛΗΣΗ :Κλήση υπορουτίνας.

* ΑΛΥΣΙΔΑ :Αλυσίδα σε άλλο πρόγραμμα.

* CLS :Καθαρίστε την οθόνη.

* ΧΡΩΜΑ :Ορίστε τα χρώματα κειμένου και φόντου.

* ΔΕΔΟΜΕΝΑ :Δηλώστε σταθερές δεδομένων.

* DEF :Ορίστε μια λειτουργία που ορίζεται από το χρήστη.

* DIM :Δηλώστε διαστάσεις για πίνακες.

* ΤΕΛΟΣ :Τερματίστε το πρόγραμμα.

* ΓΙΑ :Ξεκινήστε έναν βρόχο FOR.

* GOSUB :Μετάβαση σε μια υπορουτίνα.

* ΜΕΤΑΒΑΣΗ :Μετάβαση σε έναν αριθμό γραμμής.

* ΑΝ :Εκτελέστε έναν κλάδο υπό όρους.

* ΕΙΣΑΓΩΓΗ :Εισαγωγή δεδομένων από το πληκτρολόγιο.

* ΑΣ :Εκχωρήστε μια τιμή σε μια μεταβλητή.

* ΕΠΟΜΕΝΟ :Συνεχίστε έναν βρόχο FOR.

* ΕΝΕΡΓΟ :Επιλέξτε μία από τις πολλές εντολές για εκτέλεση.

* ΕΚΤΥΠΩΣΗ :Εκτύπωση δεδομένων στην οθόνη.

* ΔΙΑΒΑΣΤΕ :Διαβάστε δεδομένα από μια δήλωση δεδομένων.

* REM :Προσθέστε ένα σχόλιο στο πρόγραμμα.

* ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ :Επιστροφή από υπορουτίνα.

* STOP :Διακοπή εκτέλεσης προγράμματος.

* SUB :Δηλώστε μια υπορουτίνα.

* ΤΟΤΕ :Χρησιμοποιείται με δηλώσεις IF.

* ΠΡΟΣ :Χρησιμοποιείται με βρόχους FOR.

* WHILE :Ξεκινήστε έναν βρόχο WHILE.

* WEND :Τερματίστε έναν βρόχο WHILE.

Εντολές γραφικών

* LINE :Σχεδιάστε μια γραμμή μεταξύ δύο σημείων.

* PCLEAR :Διαγράψτε την οθόνη γραφικών.

* PCOLOR :Ορίστε το χρώμα των γραφικών.

* PFONT :Ορίστε τη γραμματοσειρά γραφικών.

* PMODE :Ρυθμίστε τη λειτουργία γραφικών.

* PSET :Ορίστε ένα pixel στην οθόνη γραφικών.

* PRESET :Επαναφέρετε ένα pixel στην οθόνη γραφικών.

* PDEF :Ορίστε ένα σχήμα γραφικών.

* PFFILL :Γεμίστε ένα σχήμα γραφικών με χρώμα.

* ΠΑΛΕΤΑ :Καθορίστε τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για τα γραφικά.

Ηχητικές εντολές

* BEEP :Παίξτε έναν ήχο.

* ΧΩΡΙΣ ΗΧΟΣ :Απενεργοποιήστε τον ήχο.

* PLAY :Αναπαραγωγή μιας μουσικής ακολουθίας.

* ΗΧΟΣ :Ενεργοποιήστε τον ήχο.

Εντολές αρχείου

* ΚΛΕΙΣΙΜΟ :Κλείσιμο αρχείου.

* ΔΙΑΓΡΑΦΗ :Διαγραφή αρχείου.

* FIELD :Ορίστε ένα πεδίο σε ένα αρχείο δεδομένων.

* ΛΗΨΗ :Λήψη δεδομένων από ένα αρχείο δεδομένων.

* ΣΚΟΤΩΣΗ :Διαγραφή αρχείου.

* ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ :Διαβάστε μια γραμμή κειμένου από ένα αρχείο.

* ΑΝΟΙΧΤΟ :Ανοίξτε ένα αρχείο.

* ΘΕΣΗ :Εγγραφή δεδομένων σε ένα αρχείο δεδομένων.

Διάφορες εντολές

* ΤΥΧΑΙΟΠΟΙΗΣΗ :Αρχικοποίηση της γεννήτριας τυχαίων αριθμών.

* SLEEP :Παύση της εκτέλεσης του προγράμματος για καθορισμένο χρονικό διάστημα.

* ΧΡΟΝΟΔΙΑΚΟΠΤΗΣ :Ξεκινήστε ένα χρονόμετρο.

* ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ :Περιμένετε να πατηθεί ένα πλήκτρο.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα