συστήματα

* Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >> Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής

Πώς να εκπαιδεύσει ενήλικες να χρησιμοποιήσετε Λογισμικό

Μαζί με τη λειτουργικότητα ενός σύγχρονου λογισμικού έρχεται συχνά μια ιδιαίτερα απότομη και δύσκολο καμπύλη μάθησης . Εφαρμογές συχνά δεν χρησιμοποιούνται από εκείνους που τα χρειάζονται περισσότερο , επειδή απαιτούν γνώση των πολύπλοκων τεχνική ορολογία και ορισμένα σύνολα δεξιοτήτων που μπορεί να είναι ξένο προς αυτούς που έχουν μικρή εμπειρία που εργάζονται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές . Ένα ουσιαστικό προσόν για τον ερασιτέχνη αντιμετώπισης προβλημάτων είναι , τότε , όχι μόνο ξέρει πώς να κάνει την εργασία του λογισμικού σας , αλλά και να γνωρίζει πώς να διδάξει τους ανθρώπους να κάνουν το λογισμικό για τον εαυτό τους . Οδηγίες
διδασκαλία των βασικών
Η 1

Δημιουργήστε ένα χώρο μάθησης που είναι άνετο για σας και των μαθητών σας . Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο μπορείτε να δείτε την οθόνη με σαφήνεια και να έχουν πρόσβαση στο πληκτρολόγιο και το ποντίκι . 2

Ξεκινήστε από την αρχή και χρησιμοποιήστε ένα κενό πρότυπο για ό, τι προσπαθούν να διδάξουν .

Η 3

Ξεκινήστε διδασκαλίας με τη θεμελιώδη γνώση που θα διευκολύνουν την ανάπτυξη πιο ικανότητες των εμπειρογνωμόνων . Πολλοί τύποι λογισμικού , όπως η επεξεργασία κειμένου , φωτογραφιών ρετούς και τα προγράμματα ταινία αποφάσεων, έχουν στοιχειώδεις εργασίες που , όταν έμαθε , κάνουν πιο προηγμένες δεξιότητες εύκολο να καταλάβει .
Η 4

Διδάξτε ευρύτερες έννοιες , σε αντίθεση με συγκεκριμένες διαδικασίες , έτσι ώστε ο μαθητής σας μπορεί να συμμετέχει στην εξαγορά των πιο προηγμένων δεξιοτήτων , αντί να μάθουν να παπαγαλίζουν πράγματα που δεν καταλαβαίνουν ριζικά.
εικόνων Σχέδιο αναλογίες
5

Κάντε αναλογίες , όταν αυτό είναι δυνατόν , η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ του πραγματικού κόσμου και της υπάρχουσας γνώσης των μαθητών σας διαθέτει , και η νέα τεχνική διασύνδεση που προσπαθούν να διδάξουν .
Η 6

να θυμάστε ότι ένα από τα πιο δύσκολες εμπόδια για τη διδασκαλία των εργασιών του υπολογιστή , ειδικά σε μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας και τα άτομα με μικρή εμπειρία στη χρήση τους , είναι ότι το λογισμικό και η τεχνική συσκευή του υπολογιστή αντιπροσωπεύουν εντελώς νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με τον κόσμο .
Η 7

Ισοπαλία παραλληλισμούς ανάμεσα στις ομοιότητες που ενυπάρχουν στην επεξεργασία κειμένου και την πραγματική πληκτρολόγηση , πώς το ποντίκι μπορεί να θεωρηθεί ως επέκταση του δακτύλου , και τον τρόπο αποθήκευσης αρχείων παρομοιάζεται με εκείνη ενός πραγματικού αρχειοθήκη .
εικόνων Διευκόλυνση της περαιτέρω μάθησης
8

Συνεχίστε με στόχο να καταστεί ο μαθητής σας μπορεί και να ενδιαφέρονται να μάθουν για τους δικούς τους . Τα περισσότερα λογισμικό είναι ισχυρή στο βαθμό που όλοι οι λειτουργίες της δεν μπορεί να διδαχθεί οριστικές .
Η 9

έχουν πρωταρχικό στόχο , στη συνέχεια , να προσδώσει σπουδαστών σας με την ικανότητα και την επιθυμία να περιηγηθείτε το λογισμικό και να συνεχίσει την ανάπτυξη δεξιότητές τους με τρόπο που θα διευκολύνει την επίλυση προβλημάτων όταν δεν είστε εκεί .
Η 10

Εξοικείωση των μαθητών σας με το πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε δείκτες τη βοήθεια του προγράμματος , περιλαμβάνονται σεμινάρια , και άλλους πόρους, όπως ιστοσελίδες online . Βεβαιωθείτε ότι η έκταση της εκπαίδευσής τους δεν περιορίζεται στα καθήκοντα που έχετε διδαχθεί.
Εικόνων Κατανόηση Δυσκολίες

11

Να είστε υπομονετικοί . Μπορεί να είναι δύσκολο για όσους έχουν μεγαλώσει με τους υπολογιστές για να καταλάβετε πόσο τρομακτικό νέο λογισμικό είναι σε όσους δεν έχουν ( ακόμη) εξοπλισμένα με την ικανότητα να ασχοληθούν με νέες τεχνολογικές εργασίες .
Η 12

Do να υποθέσουμε ότι απλές ιδέες ή έννοιες είναι στην πραγματικότητα τόσο απλά όσο μπορεί να φαίνεται .
Η 13

Ζητήστε από τον μαθητή να κάνουν ερωτήσεις των δικών τους . Βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να καλύψει τα κενά στην κατανόησή τους .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα