Προσθήκη αρχίζει παρένθεση . 2
Γράψτε το επώνυμο του συγγραφέα της παράστασης , στη συνέχεια, προσθέστε ένα κενό διάστημα .
Η 3
Cite τη διαίρεση του έργου στην οποία εμφανίζονται οι γραμμές που αναφέρεται , ανάλογα με το πώς το παιχνίδι ετικέτες τμημάτων της. Τα περισσότερα παιχνίδια χρησιμοποιούν πράξη και η σκηνή ? Κάποιες κάντα χρήση , τα βιβλία ή τα τμήματα . Για να αναφέρω την τρίτη σκηνή της δεύτερης πράξης , για παράδειγμα, γράψτε " 2.3 ".
Η 4
Cite τον αριθμό της γραμμής ή τους αριθμούς αμέσως μετά την επικαλούμενη τους αριθμούς διαίρεσης , που χωρίζονται μόνο από ένα χρονικό διάστημα . Για παράδειγμα , για να αναφέρω γραμμή 37 της πράξης 2 , 3 σκηνή , γράψτε " 02/03/37 " .
Εάν επικαλούμενη ένα μέρος του παιχνιδιού που εκτείνεται περισσότερο από μία γραμμή , στη συνέχεια, αναφέρουν τον αριθμό του πρώτου γραμμή στην ενότητα και την τελευταία γραμμή της ενότητας , που χωρίζονται από μια παύλα . Για παράδειγμα , για να αναφέρω τις γραμμές 37 έως 40 της πράξης 2 , 3 σκηνή , γράψτε " 2.3.37-40 " .
5
Προσθέστε ένα τελικό παρένθεση .
Εικόνων Επικαλούμενη ένα παιχνίδι χωρίς χωριστά τμήματα
6
Προσθήκη αρχίζει παρένθεση .
Η 7
Cite το επώνυμο του συγγραφέα της παράστασης , στη συνέχεια, προσθέστε ένα κενό .
Η 8
Γράψτε τη λέξη «γραμμή », αν αναφέρεται ή αναφέρεται μόνο μία γραμμή , ή να γράψει " γραμμές " αν αναφέρεται ή εισηγμένες πολλαπλές γραμμές . Μόνο να το κάνετε αυτό στην πρώτη αιτιολογική αναφορά του χαρτιού σας από τις γραμμές από το έργο . Προσθέστε άλλο χώρο .
Η 9
Πληκτρολογήστε τον αριθμό ( -ες ) γραμμή . Κατά την αναφορά μέρος του έργου που εκτείνεται σε πολλαπλές γραμμές , αναφέρουν το πρώτο και τελευταίο αριθμό του εν λόγω τμήματος , που χωρίζονται από μια παύλα .
Η 10
Cite μόνο το επώνυμο του συγγραφέα και τους πραγματικούς αριθμούς γραμμής , που χωρίζονται από ένα διάστημα , σε μεταγενέστερες αναφορές . Παραλείψτε τη λέξη «γραμμή» σε όλες τις αναφορές εκτός από την πρώτη .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα