Punch σε ένα απλό πρόβλημα , όπως " 4 +4 * 2 . " Παρατηρήστε ότι , σε αντίθεση με μια απλή αριθμομηχανή τσέπης , το TI - 84 Plus λύνει τα προβλήματα χρησιμοποιώντας άλγεβρα σειρά των πράξεων και όχι στη συνέχεια η σειρά που εισάγονται . Για παράδειγμα , η απάντηση στο " 4 +4 * 2 " είναι 12 , σε αντίθεση με το 16 , επειδή ο πολλαπλασιασμός υπερισχύει προσθήκη στην άλγεβρα . Τα πλήκτρα παρενθέσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναγκάσει μια σειρά των πράξεων . Για παράδειγμα , για να αναγκάσει την προσθήκη για να συμβεί το πρώτο , θα αντ 'αυτού , πληκτρολογήστε : 2
Πατήστε το " 2ο " ( 4 +4 ) * 2 και « ( - ) », το οποίο θα πρέπει να παρατηρήσετε έχει . το κίτρινο λέξη « ANS , " για την " απάντηση" από πάνω και πληκτρολογήστε " +1 ". Αυτό θα εμφανιστεί στην οθόνη ως " Ans +1" και , όταν χτύπησε " ENTER ", το αποτέλεσμα θα είναι η προηγούμενη απάντηση συν 1 ( ή 13 , αν χρησιμοποιηθεί το παράδειγμα Βήμα 1 του ). Όλες οι λειτουργίες με κίτρινο χρώμα είναι προσβάσιμες από πρώτα πατώντας το κουμπί " 2η " .
εικόνων 3
Πατήστε το " ENTER " ξανά αμέσως . Αυτό θα επαναλάβει το τελευταίο πρόβλημα με την νέα απάντηση ως είσοδο. Με άλλα λόγια, κάθε φορά το πλήκτρο " Enter" πιέζεται , 1 θα προστεθεί στο προηγούμενο αποτέλεσμα , δημιουργώντας μια καταμέτρηση αύξουσα .
Η 4 Πατήστε το κουμπί
"Y = " στην πάνω σειρά . Αυτό σας επιτρέπει να ορίσετε γραμμικών εξισώσεων . Θα δείτε μια λίστα με περίπου μισή ντουζίνα " Υ = " γραμμές . Πατήστε το πλήκτρο " Χ , Τ , q , n" κουμπί για να προσθέσετε ένα X. Πατήστε " ΓΡΑΦΗΜΑ " για να δείτε ένα διάγραμμα όλων των εισήλθε εξισώσεις .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα