Εκκίνηση PCSX2 . 2
Ανοίξτε το μενού "Ρυθμίσεις" και επιλέξτε " Διαμόρφωση ".
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο κουμπί "Ρύθμιση " κάτω " γραφικών " στη διαμόρφωση pop- up . Εμφανίζεται η διαμόρφωση γραφικών pop -up . Οι επιλογές σε αυτό το pop -up αντανακλούν μόνο τις επιλογές που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη κάρτα γραφικών σας . Δεν είναι όλες οι κάρτες γραφικών περιλαμβάνουν pixel υποστήριξη shader . Αν η δική σας κάνει ένα drop-down μενού με την ένδειξη " Shader " εμφανίζεται στη μέση της pop -up .
Η
4 Ανοίξτε το αναπτυσσόμενο μενού " Shader " και επιλέξτε την επιλογή shader με την υψηλότερη αριθμό που βλέπετε στη λίστα . Για παράδειγμα , αν και οι δύο " Pixel Shader 2.0 " και " Pixel Shader 3.0 " εμφανίζεται στη λίστα , επιλέξτε " Pixel Shader 3.0 . " Από το 2011 , 3.0 είναι η υψηλότερη δυνατή ρύθμιση shader pixel που μπορεί να επιλεγεί στο PCSX2 . Εάν η κάρτα γραφικών σας υποστηρίζει Direct3D10 , PCSX2 θα χρησιμοποιήσει αυτόματα Pixel Shader 4.0 και όλες οι άλλες επιλογές θα γκριζάρουν .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα