Ξεκινήστε το " UT2004 Editor" ? Παίρνει κάποιο χρόνο μέχρι να φορτώνει πλήρως όλους τους πόρους . Το παράθυρο UT2003 Εκδότης χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες : . Τρία παράθυρα στο πάνω μέρος του παραθύρου και μια προοπτική στο κάτω μέρος 2
Κρατήστε πατημένο το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και μετακινήστε το ποντίκι στο παράθυρο προοπτική να κινούνται στο έδαφος . Κρατήστε πατημένο το δεξί πλήκτρο του ποντικιού και μετακινήστε το ποντίκι για να γυρίσει . Κρατήστε τόσο το αριστερό και το δεξί κουμπί του ποντικιού και μετακινήστε το ποντίκι για να πάει πάνω και κάτω .
Εικόνων 3
Επιλέξτε το " CubeBuilder " εργαλείο από την εργαλειοθήκη στην αριστερή πλευρά του παραθύρου για να ξεκινήσετε την οικοδόμηση πρώτη σας δωμάτιο . Το παράθυρο Properties CubeBuilder σκάει επάνω .
Η
4 Κάντε διπλό κλικ στο "ύψος " αξία και να αλλάξει σε " 512 ". Αλλάξτε το " μήκος " και " Πλάτος " αξίες " 512 ". Μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικές τιμές για να διαμορφώσει το χώρο με διαφορετικό τρόπο .
5
Κάντε κλικ στο " Build" και κλείστε το παράθυρο ιδιοτήτων CubeBuilder . Το δωμάτιό σας μοιάζει με ένα κύβο wireframe στη μέση του παραθύρου προοπτικής .
Η 6
Δημιουργήστε το δωμάτιο , κάνοντας κλικ στο κουμπί " αφαιρούμε " στην αριστερή εργαλειοθήκη . Το δωμάτιο έχει τώρα υφή.
Η
7 Κάντε κλικ στο μενού "Προβολή " στο πάνω μέρος του παραθύρου και κάντε κλικ στο " Εμφάνιση Υφή Browser " για να ξεκινήσει επιλέγοντας μια υφή για το δωμάτιο σας .
Τετάρτη 8
Κάντε κλικ στο " Άνοιγμα" και επιλέξτε το πακέτο " AbaddonArchitechure " . Περιέχει όλες τις υφές που χρειάζεστε . Κάντε κλικ στο " All" για να δείτε όλες τις υφές .
Η 9
αριστερό κλικ σε ένα από τα κύβου και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο " Shift" και τα πλήκτρα " B" την ίδια στιγμή για να επιλέξετε όλα άλλα πρόσωπα .
Η 10
Κάντε κλικ σε μία από τις υφές για να το εφαρμόσετε στα πρόσωπα . Αν θέλετε να εφαρμόσετε μια διαφορετική υφή σε ένα από τα πρόσωπα , αριστερό κλικ για να το επιλέξετε και να επιλέξετε μια διαφορετική υφή .
Η 11
Κάντε δεξί κλικ σε ένα πρόσωπο κύβο και επιλέξτε "Προσθήκη φως εδώ " από το με αποτέλεσμα το μενού για να προσθέσετε ένα φως σε αυτό το πρόσωπο .
Η 12
Κάντε κλικ στο " Build" και " Build All " για να δείτε την ποσότητα του φωτός στο χάρτη σας . Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι , προσθέστε ένα άλλο φως σε ένα άλλο πρόσωπο . Σε αυτό το σημείο , το φως έρχεται από τον τοίχο , ώστε να μπορείτε να προσθέσετε μια πηγή φωτός .
Η 13
Κάντε κλικ στο " Προβολή " και επιλέξτε " Εμφάνιση StaticMesh Browser . " Κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα" ? και ανοίξτε το πακέτο " Comp " . Κάντε κλικ στο " All" για να δείτε όλα τα μάτια ( αντικείμενα ) .
Η 14
Κάντε κλικ στο " CompLightb ", κάντε δεξί κλικ σε ένα από τα πρόσωπα και επιλέξτε "Προσθήκη Static Mesh comp.miscellaneous.CompLightb " για να προστεθεί μια πηγή φωτός . Μπορείτε να προσθέσετε όσες πηγές φωτός που χρειάζεστε .
Η 15
δεξί κλικ κάπου στο πάτωμα και επιλέξτε "Προσθήκη Player Ξεκινήστε εδώ " στο μενού με αποτέλεσμα να προσθέσετε ένα σημείο αναπαραγωγής γόνου. Θα πρέπει να προσθέσετε τουλάχιστον τρεις γόνου σημεία για να βεβαιωθείτε ότι οι παίκτες σας αναπαράγονται σε διαφορετικά μέρη .
Τετάρτη 16
Ανοίξτε το μενού "Προβολή" και επιλέξτε "Επιλογές επιπέδου ". Αναπτύξτε το " LevelInfo " κόμβο , κάντε κλικ στο κουμπί " DefaultGameType " και να αλλάξει από " BonusPack.xLastManStandingGame " στο " xGame.xDeathMatch " για να αλλάξετε τον τύπο του παιχνιδιού σας από Last Man Standing να deathmatch .
Η 17
Πηγαίνετε στο " " μενού και επιλέξτε" Αποθήκευση αρχείου "για να αποθηκεύσετε το νέο χάρτη σας? . Το όνομα του χάρτη σας πρέπει να ξεκινήσει με το " dm- " ή " DM- " ? Αλλιώς Unreal Tournament δεν θα το αναγνωρίσει . Επιλέξτε ένα φάκελο στον οποίο θα αποθηκεύσετε το χάρτη και κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα