1 Τοποθετήστε το δρομέα σας στο κατάλληλο κελί και πληκτρολογήστε ένα " ισούται με" το σύμβολο ( = ) . Αυτό λέει το πρόγραμμα που δημιουργείτε έναν τύπο . 2
Πληκτρολογήστε τις θέσεις του κάθε κελί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε , με το κατάλληλο μαθηματικό σύμβολο στο μεταξύ , αν θέλετε να εισαγάγετε τον τύπο με το χέρι . Για παράδειγμα , μπορείτε να πληκτρολογήσετε " a1 + b1 + c1 " για να προσθέσετε το πρώτο κελί σε κάθε μία από τις τρεις πρώτες σειρές των δεδομένων .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο πρώτο κελί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε , στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το κατάλληλο μαθηματικό σύμβολο . Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο επόμενο κελί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε , αν θέλετε να εισαγάγετε τον τύπο , επιλέγοντας κελιά με το ποντίκι σας . Συνεχίστε μέχρι να έχετε εισάγει όλα τα δεδομένα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε . Για παράδειγμα , για να προσθέσετε το πρώτο κελί σε κάθε μία από τις τρεις πρώτες σειρές των δεδομένων , θα κάντε κλικ στο κελί 1α με το ποντίκι σας , πληκτρολογήστε το " + ", κάντε κλικ στο κελί b1 με το ποντίκι σας , πληκτρολογήστε το " + " και , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κελί c1 με το ποντίκι σας .
Η
4 Κάντε κλικ στο κουμπί εισόδου τύπου στην επάνω γραμμή μενού ( μοιάζει με ένα κομπιουτεράκι ) , εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία τύπο εισόδου για να εισέλθουν τύπο σας . Θα εμφανιστούν τα μαθηματικά σύμβολα πρότυπο λειτουργίας . Θα μπείτε πληροφορίες , όπως θα κάνατε με τη χρήση της μεθόδου κλικ, εκτός από το ότι θα σας κάντε κλικ στο κατάλληλο σύμβολο μαθηματικά αντί να το πληκτρολογήσετε με το χέρι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα