λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Υπολογιστικά φύλλα

Πώς να οικόπεδο ιδιοσυχνότητες Ενάντια Velocity σε MATLAB

Η φυσική συχνότητα ενός αντικειμένου είναι ο ρυθμός με τον οποίο ταλαντώνεται χωρίς οποιαδήποτε εξωτερική δύναμη ή παρεμβολή , και η ταχύτητα αναφέρεται στην ταχύτητα με την οποία κινείται ένα αντικείμενο σε μια ορισμένη κατεύθυνση. Πολλά σενάρια υπάρχουν στην οποία θα ήταν χρήσιμο να σχεδιάσει αυτές τις μεταβλητές γραφικά - για παράδειγμα , να συγκρίνουν τη φυσική συχνότητα του γκολφ από την ταχύτητα της μπάλας , ώστε να βρει το βέλτιστο συνδυασμό . Στο MATLAB , μπορείτε να εκτελέσετε αυτή και παρόμοιες λειτουργίες με την εντολή Plot . Οδηγίες
Η 1

Εκκίνηση MATLAB . Εάν έχετε ήδη τα δεδομένα σας σε ένα αρχείο MATLAB , κάντε κλικ στο " Αρχείο ", " Open ", περιηγηθείτε στον κατάλογο που περιέχει τα δεδομένα σας και στη συνέχεια κάντε διπλό κλικ στο αρχείο για να το φορτώσετε στο MATLAB . Στη συνέχεια, προχωρήστε στο βήμα 4 . Διαφορετικά, συνεχίστε από το βήμα 2 . 2

Δημιουργεί ένα διάνυσμα που περιέχει δεδομένα φυσικής συχνότητας σας . Πληκτρολογήστε τα ακόλουθα στη γραμμή εντολών και , στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο "Enter" : .

X = [ 1 2 3 4 ] Ξενοδοχεία

Αντικαταστήστε τα στοιχεία παράδειγμα με πραγματικά στοιχεία φυσικής συχνότητας σας

με 3

Δημιουργεί ένα διάνυσμα που περιέχει τα δεδομένα της ταχύτητας σας . Πληκτρολογήστε την ακόλουθη γραμμή στο MATLAB και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο "Enter" :

y = [ 1 2 3 4 ] Ξενοδοχεία

Όπως και πριν , αντικαταστήστε τα στοιχεία παράδειγμα με τις πραγματικές τιμές της ταχύτητας σας . Η σειρά με την οποία τα σημεία δεδομένων που έχουν εισαχθεί σε δύο φορείς πρέπει να είναι συνεπής . Στο παράδειγμα του γκολφ κλαμπ , ο πρώτος αριθμός του κάθε φορέα θα αποτελέσει τη φυσική συχνότητα και την ταχύτητα στην πρώτη δίκη , το δεύτερο ζεύγος των στοιχείων θα αντιπροσωπεύουν τη δεύτερη δίκη και αυτό το μοτίβο θα κρατήσει για όλες τις συμμετοχές .
Η 4

Δημιουργήστε το οικόπεδο , πληκτρολογώντας την ακόλουθη εντολή στη γραμμή εντολών του editor του MATLAB και , στη συνέχεια, πατώντας το πλήκτρο " Enter" :

plot (x , y )

Εάν έχετε επιλέξει να ονομάσει τις μεταβλητές σας κάτι άλλο από "x " και "y ", να είστε βέβαιος να αντικαταστήσει αυτά με τα πραγματικά ονόματα των μεταβλητών σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα