Επικεντρώνεται στη δημιουργία μεμονωμένων αντικειμένων λογισμικού με καλά καθορισμένη συμπεριφορά και χαρακτηριστικά.
Δίνει έμφαση στην ενθυλάκωση, την κληρονομικότητα και τον πολυμορφισμό (αρχές OOP) για την προώθηση της επαναχρησιμοποίησης κώδικα, της ευελιξίας και της αρθρωτής δομής.
Βλέπει το σύστημα ως μια συλλογή αλληλεπιδρώντων αντικειμένων που επικοινωνούν και συνεργάζονται για την επίτευξη της επιθυμητής λειτουργικότητας.
Έργο λογισμικού προϊόντος:
Στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου προϊόντος λογισμικού που ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές απαιτήσεις ή απαιτήσεις χρήστη.
Επικεντρώνεται στην παροχή ενός πλήρως ενοποιημένου και λειτουργικού συστήματος λογισμικού.
Λαμβάνει υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής απαιτήσεων, του σχεδιασμού, της ανάπτυξης, της δοκιμής, της ανάπτυξης και της συντήρησης.
Περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που αντιμετωπίζει διάφορες πτυχές όπως η χρηστικότητα, η αξιοπιστία, η απόδοση, η δυνατότητα συντήρησης και η εμπειρία χρήστη.
Βασικές διαφορές:
Προοπτική:Τα έργα που βασίζονται σε αντικείμενα επικεντρώνονται γύρω από μεμονωμένα αντικείμενα λογισμικού, ενώ τα έργα λογισμικού προϊόντων επικεντρώνονται στο προϊόν ως σύνολο.
Πεδίο εφαρμογής:Τα έργα που βασίζονται σε αντικείμενα περιλαμβάνουν σχεδιασμό και κατασκευή συγκεκριμένων αντικειμένων λογισμικού, ενώ τα έργα λογισμικού προϊόντων περιλαμβάνουν ολόκληρο τον κύκλο ζωής ανάπτυξης προϊόντων λογισμικού.
Στόχος:Τα έργα που βασίζονται στο αντικείμενο προσπαθούν κυρίως για αντικειμενοστραφή σχεδιασμό και βελτιστοποίηση κώδικα, ενώ τα έργα λογισμικού προϊόντων στοχεύουν στην παροχή ενός ολοκληρωμένου, ολοκληρωμένου και χρησιμοποιήσιμου προϊόντος λογισμικού.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι και οι δύο προσεγγίσεις είναι εφαρμόσιμες σε διαφορετικά σενάρια. Τα έργα λογισμικού που βασίζονται σε αντικείμενα θέτουν τα θεμέλια για τη δημιουργία αρθρωτών και επαναχρησιμοποιήσιμων στοιχείων, ενώ τα έργα λογισμικού προϊόντων ενώνουν αυτά τα στοιχεία σε ένα συνεκτικό και με επίκεντρο τον χρήστη προϊόν λογισμικού. Συμπληρώνονται το ένα με το άλλο, με έργα που βασίζονται σε αντικείμενα που συμβάλλουν στην υποκείμενη αρχιτεκτονική και έργα λογισμικού προϊόντων διασφαλίζοντας αποτελεσματική ανάπτυξη και ικανοποίηση των χρηστών.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα