Βρείτε το σύνδεσμο URL ή το περιβάλλον λογισμικού, εάν δοκιμάζετε μια web-based εφαρμογή . Εάν η δοκιμή του λογισμικού μη-web , στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα εκτελέσιμα αρχεία στον υπολογιστή σας και ότι έχετε τα κατάλληλα στοιχεία σύνδεσης δεν έχει σημασία το είδος του λογισμικού . 2
Μάθετε αν υπάρχουν πολλαπλά περιβάλλοντα , όπως ως ένα sandbox , δεδομένου ότι είναι δυνατόν ορισμένα χαρακτηριστικά μπορεί να ρυθμιστεί σε ένα περιβάλλον πάνω από ένα άλλο πριν προστίθεται στην παραγωγή για το ευρύ κοινό να χρησιμοποιήσει .
Η 3
έρευνα εάν υπάρχουν διαθέσιμα σενάρια δοκιμών σας μπορεί να ακολουθήσει ώστε να ξέρετε ακριβώς πώς ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι να λειτουργήσει. Αν δεν υπάρχουν σενάρια κείμενο είναι διαθέσιμο , μπορείτε να διαπιστώσετε ότι υπάρχουν σχετικά έγγραφα για να σας βοηθήσει στον καθορισμό πώς το σύστημα σχεδιάστηκε για να λειτουργεί . Μερικά παραδείγματα των σχετικών εγγράφων περιλαμβάνουν λειτουργικές προδιαγραφές , αρχεία κανόνας των επιχειρήσεων , τα έγγραφα πρέπει να χρησιμοποιούνται, γενικά ροές εργασίας και τα σχέδια δοκιμής .
Η 4
Μάθετε εάν η εταιρεία για την οποία έχετε τον έλεγχο συνδρομήτρια σε οποιεσδήποτε πρακτικές δοκιμές , όπως Microsoft ή SCRUM . Τα πρότυπα δοκιμών μπορεί να είναι διαφορετική για web- based εφαρμογές σε σχέση με τα πακέτα λογισμικού μη-web .
5
Εστίαση σε λειτουργικά θέματα και τους παράγοντες της συνέπειας . Παραδείγματα λειτουργικών θέματα μπορεί να περιλαμβάνουν τα πεδία αθέτησαν μια τη δυνατότητα να πλοηγηθεί σε μια οθόνη με και χωρίς τη χρήση του ποντικιού . Ότι, οι παράγοντες της συνέπειας μπορεί να περιλαμβάνει γραμματοσειρά , πίνακα , στυλ και τη χρήση των χρωμάτων .
Η 6
Βεβαιωθείτε ότι αν προδιαγραφή, ή δεν υπάρχουν τα έγγραφα που έχετε συζητήσεις με τους δημιουργούς του λογισμικού , όπως επιστήμονες ή προγραμματιστές πριν από το γράψιμο σφάλματα . Επίσης , να είστε βέβαιος να καθορίσει εάν το στοιχείο που υπάρχει είναι πραγματικά ένα bug ( κάτι που είναι λάθος) , ένα χαρακτηριστικό ( κάτι που μπορεί να φαίνεται λάθος , αλλά στην πραγματικότητα είναι όπως σχεδιάστηκε ) , ένα ζήτημα διαμόρφωσης ( κάτι που θα πρέπει να στραφεί στο παρασκήνιο για σας, πριν να ξεκινήσετε τη δοκιμή ) ή ένα γνωστό θέμα ( κάτι που έχει ήδη τεκμηριωθεί ως ένα bug πριν από τη δοκιμή σας ) .
Η 7
Δημιουργήστε ένα έγγραφο γενική ροή ( για να συλλάβει εργασία ή σειρά της οθόνης ) ή φύλλο που βοηθά τους άλλους που δοκιμάζουν τη λειτουργικότητα μετά ( ίσως σε μια νεότερη έκδοση του λογισμικού ) . Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει τώρα και άλλοι αργότερα . Για παράδειγμα , αν είστε δοκιμή νέα χαρακτηριστικά του συστήματος , άλλοι μπορεί να έρθει πίσω σας σε μια νεότερη έκδοση του κώδικα και να δοκιμάσει το ίδιο ακριβώς πράγμα . Η δεύτερη φορά που η λειτουργικότητα ελέγχεται ονομάζεται δοκιμές παλινδρόμησης .
8
Test σαν να είστε χρήστης ( ξέρετε το κοινό σας ) . Να είστε βέβαιος να καταλάβουν γιατί και για τους οποίους το λογισμικό έχει σχεδιαστεί . Γνωρίζοντας αυτές τις πληροφορίες θα σας επιτρέψει να ξέρω αν κάθε πεδίο ή drop-down είναι στη σωστή σειρά και ακόμα κι αν είναι στην δεξιά πλευρά της οθόνης . Ίσως δοκιμαστεί από πολλαπλούς ρόλους - μπορούν να απαιτούν πολλαπλές συνδέσεις
Η 9
Βεβαιωθείτε πληροφορίες σχετικά με τη δεύτερη προεπιλογές οθόνη κατάλληλα από την πρώτη ή την προηγούμενη οθόνη , εάν οι πληροφορίες είναι χτισμένο από τη μία οθόνη στην άλλη . . Μερικές φορές οι προεπιλογές πληροφορίες από μια οθόνη που δεν ήταν η πιο πρόσφατη κυβερνάται οθόνη .
Η 10 Έγγραφο
όλα τα ζητήματα στο θέμα του λογισμικού τεκμηρίωσης , μερικές φορές γνωστή ως ένα λογισμικό εντοπισμού σφαλμάτων . Αυτό θα προειδοποιήσει τους προγραμματιστές ως προς το τι πρέπει να καθοριστεί . Θα επιτρέψει επίσης σε σας για να παρακολουθείτε πότε , εάν και πώς επιλύονται ζητήματα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα