λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> παρουσίαση λογισμικού

Πώς γράφετε δοκιμαστικές περιπτώσεις σε μια γραφική διεπαφή χρήστη για πρώτη φορά;

1. Προσδιορίστε τα στοιχεία GUI.

Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε όλα τα διαφορετικά στοιχεία που απαρτίζουν το GUI. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως κουμπιά, πλαίσια κειμένου, μενού και εικόνες.

2. Προσδιορίστε τη λειτουργικότητα κάθε στοιχείου.

Αφού προσδιορίσετε όλα τα στοιχεία, πρέπει να καθορίσετε τι κάνει το καθένα από αυτά. Για παράδειγμα, ένα κουμπί μπορεί να υποβάλει μια φόρμα, ένα πλαίσιο κειμένου μπορεί να επιτρέψει στον χρήστη να εισάγει δεδομένα και ένα μενού μπορεί να επιτρέψει στον χρήστη να επιλέξει από μια λίστα επιλογών.

3. Δημιουργήστε δοκιμαστικές περιπτώσεις για κάθε στοιχείο.

Για κάθε στοιχείο, πρέπει να δημιουργήσετε μια δοκιμαστική περίπτωση που θα επαληθεύει ότι το στοιχείο λειτουργεί σωστά. Για παράδειγμα, μπορείτε να ελέγξετε ότι ένα κουμπί υποβάλλει μια φόρμα κάνοντας κλικ στο κουμπί και ελέγχοντας ότι η φόρμα έχει υποβληθεί.

4. Εκτελέστε τις περιπτώσεις δοκιμής.

Αφού δημιουργήσετε όλες τις δοκιμαστικές περιπτώσεις, πρέπει να τις εκτελέσετε. Αυτό σημαίνει ότι περνάτε από κάθε δοκιμαστική περίπτωση και ελέγχετε ότι το εξάρτημα λειτουργεί σωστά.

5. Τεκμηριώστε τα αποτελέσματα των περιπτώσεων δοκιμής.

Αφού εκτελέσετε τις περιπτώσεις δοκιμής, πρέπει να τεκμηριώσετε τα αποτελέσματα. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τυχόν ζητήματα που βρίσκετε και να διευκολύνετε την αναπαραγωγή τους εάν είναι απαραίτητο.

Ακολουθούν ορισμένες πρόσθετες συμβουλές για τη σύνταξη δοκιμαστικών περιπτώσεων για ένα GUI:

* Χρησιμοποιήστε μια δομημένη προσέγγιση. Υπάρχουν διάφοροι διαφορετικοί τρόποι για τη δομή των υποθέσεων δοκιμών σας, αλλά είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε μια συνεπή προσέγγιση, ώστε οι περιπτώσεις δοκιμών σας να είναι ευανάγνωστες και κατανοητές.

* Να είστε συγκεκριμένοι. Όταν γράφετε δοκιμαστικές περιπτώσεις, να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το τι δοκιμάζετε και τα αναμένετε να είναι τα αποτελέσματα.

* Χρησιμοποιήστε θετικές και αρνητικές περιπτώσεις τεστ. Οι θετικές περιπτώσεις δοκιμών ελέγχουν ότι το εξάρτημα λειτουργεί σωστά, ενώ οι αρνητικές περιπτώσεις ελέγχου ελέγχουν ότι το εξάρτημα δεν σπάει όταν παρέχεται απροσδόκητη είσοδος.

* Αυτοματοποιήστε τις δοκιμαστικές σας περιπτώσεις. Εάν είναι δυνατόν, θα πρέπει να αυτοματοποιήσετε τις περιπτώσεις δοκιμών σας, ώστε να μπορείτε να τις εκτελείτε συχνά και εύκολα.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να γράψετε αποτελεσματικές δοκιμαστικές περιπτώσεις για μια γραφική διεπαφή χρήστη. Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το GUI λειτουργεί σωστά και ότι είναι εύκολο στη χρήση του από τους χρήστες.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα