λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> παρουσίαση λογισμικού

Πώς να χρησιμοποιήσετε το SMART Board για να δημιουργήσει Interactive Learning Παιχνίδια

SMART Συμβούλια διαδραστικό λευκό συμβούλια που αποτελούνται από ένα επιδαπέδια ή επιτοίχια λευκό πίνακα , προβολέα , και έναν υπολογιστή με λογισμικό SMART . SMART ( ψηφιακή ) πένες επιτρέπουν ένας δάσκαλος για να "σύρει " στην οθόνη του υπολογιστή και να εισάγετε κείμενο σε έγγραφα . Το λογισμικό SMART έρχεται με το SMART Notebook , ένα εικονικό notebook που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ανταλλαγή ιδεών, συζητήσεις στην τάξη και διαδραστικής μάθησης . Οδηγίες
Η 1

Επιλέξτε ένα κατάλληλο σχέδιο μαθήματος για μια διαδραστική οθόνη . Διαδραστικά μαθήματα δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να συμμετέχουν πλήρως σε ένα μάθημα (σε αντίθεση με μια διάλεξη , η οποία έχει μαθητές κάθονται στις θέσεις τους , ήσυχα μετά μαζί ) . Ένα παράδειγμα ενός σχεδίου μαθήματος διαδραστικό στυλ είναι αυτό που έχει μαθητές χωρίζονται σε ομάδες για να καταλάβω τις απαντήσεις . Για παράδειγμα , θα μπορούσε να θέσει το θέμα σε μια τάξη μαθηματικών της πέμπτης δημοτικού: Πώς νομίζετε ότι οι πυραμίδες χτίστηκαν 2

Ανοίξτε SMART Notebook σας, κάνοντας κλικ στο εικονίδιο SMART βιβλίο; . Ο φορητός υπολογιστής θα ανοίξει σε μια κενή σελίδα του βιβλίου εργασίας . Γράψτε την ερώτηση σχετικά με το φορητό υπολογιστή της κατηγορίας, και καλεί τους φοιτητές να καταλήξει με τις πιθανές λύσεις .
Εικόνων 3

Αφού τελειώσετε ανταλλαγή ιδεών για μια δραστηριότητα , κρατήστε μια συζήτηση στην τάξη και να ζητήσει συνεισφορά των φοιτητών σχετικά με το γιατί οι ιδέες μπορεί να είναι έγκυρη ή όχι . Χρησιμοποιήστε διαφορετικά χρώματα για να βάλει ένα σημάδι ελέγχου δίπλα σε ιδέες που οι περισσότεροι μαθητές πιστεύουν ισχύουν .
Η 4

Ζητήστε από τους μαθητές να επεκτείνουν και να διευκρινίσει στις ιδέες . Για την παραπάνω ερώτηση του δείγματος , οι μαθητές θα μπορούσαν να προτείνουν οι "σκλάβοι " ή " γεωμετρία ". Ρωτήστε για περισσότερες λεπτομέρειες , όπως το πώς οι δούλοι χτίστηκε η πυραμίδα , ή ποιος άλλος θα μπορούσε να έχει εμπλακεί .
5

Χωρίστε την τάξη σε ομάδες ( ανάλογα με το πόσες έγκυρες ιδέες βγήκαν από τη δραστηριότητα brainstorming ) . Θα πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο τεσσάρων μαθητών σε κάθε ομάδα . Έχετε κάθε ομάδα σχεδιασμού ένα μονοσέλιδο "πώς να" σχετικά με το πώς αποδίδεται δραστηριότητά τους μπορεί να οδηγήσει σε μια λύση για το πρόβλημα . Για παράδειγμα , αν μία ομάδα έχει ανατεθεί το θέμα των « σκλάβων », θα πρέπει να δηλώνουν ( σε λίγες σύντομες φράσεις ή εικόνες ) , πως οι δούλοι έχτισαν την πυραμίδα . Βήμα 1 θα μπορούσε να βοηθήσει με τη διάταξη της βάσης της πυραμίδας. Ένα ενδιάμεσο βήμα θα μπορούσε να είναι να μεταφέρουν τα απόκρημνα βράχια μέχρι ράμπες που χρησιμοποιούν εκατοντάδες άνδρες .
Η 6

Βάλτε τους μαθητές να κάνουν μια σύντομη παρουσίαση με τη χρήση του SMART κάμερα και φύλλο παρουσίασή τους . Η SMART μηχανή είναι μια συσκευή προβολής : . Όταν το φύλλο τοποθετείται κάτω από την κάμερα , το έργο των μαθητών θα είναι ορατή στην οθόνη
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα