XUL , ή XML User Interface Language, είναι μια γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εφαρμογών και των διεπαφών χρηστών για την πλατφόρμα του Mozilla. XUL επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν γραφικές διεπαφές που συνδυάζουν τεχνολογίες όπως XML , HTML και CSS και μπορεί να τρέξει είτε συνδέεται ή αποσυνδέεται από το Internet . XUL πρότυπα επιτρέπουν στους προγραμματιστές να ενσωματώσετε δεδομένα σε έγγραφα του XUL με τον καθορισμό ενός συνόλου κανόνων που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία εφαρμογών που εκμεταλλεύονται τις απομακρυσμένες πηγές δεδομένων , χωρίζει τα δεδομένα από την ίδια την εφαρμογή . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web που βασίζεται στη μηχανή διάταξης Gecko , όπως το Firefox ή το Camino
επεξεργαστή κειμένου
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Πώς να δημιουργήσετε ένα πρότυπο στο XUL
Φτηνές 1
Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο που ονομάζεται characters.xml . Πληκτρολογήστε κάποια XML στο αρχείο που καθορίζει ένα στοιχείο ρίζας με πέντε τα στοιχεία του παιδιού :
θα χρησιμοποιηθούν για τη συμπλήρωση ενός καταλόγου που ορίζεται στο πρότυπο XUL . Αποθήκευση characters.xml 2
Επεξεργασία characters.xml και να προσθέσετε ένα χαρακτηριστικό όνομα και ένα ζώο χαρακτηριστικό σε κάθε ένα από τα στοιχεία του χαρακτήρα XML , τοποθετώντας τις τιμές παραμέτρων μέσα σε διπλά εισαγωγικά : .
xml version = " 1.0 " >
χαρακτήρα >
χαρακτήρα >
χαρακτήρα >
χαρακτήρα >
χαρακτήρα > ?
χαρακτήρες >
Αποθηκεύστε και κλείστε characters.xml
εικόνων 3
Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου για να δημιουργήσετε ένα αρχείο που περιέχει το XUL . πρότυπο. Πληκτρολογήστε την κεφαλίδα έκδοση XML και στοιχείο μέσα στο αρχείο και να προσθέσετε ένα προεπιλεγμένο χώρο xmlns όνομα στο στοιχείο :
Xml version = " 1.0 " >
<παράθυρο το αρχείο ως characters.xul .
Η 4
Συνέχιση επεξεργασίας characters.xul και να προσθέσετε ένα στοιχείο στο αρχείο , τοποθετώντας το ανάμεσα στο και παράθυρο > ετικέτες στοιχείων . Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτηριστικό προέλευσης δεδομένων για να δείξει ότι το πλαίσιο λίστας θα πρέπει να πάρετε τα δεδομένα του από characters.xml . Ρυθμίστε το χαρακτηριστικό διαιτητή να " * " ( εικονική αξία ) και το χαρακτηριστικό queryType να " xml " να πει ο οικοδόμος πρότυπο που θα χρησιμοποιηθεί σύνταξη XML . Κλείστε το πλαίσιο λίστας > στοιχείο : Xml version = " 1.0 " >
πλαίσιο λίστας >
παράθυρο >
Αποθήκευση characters.xul .
5
Συνέχιση επεξεργασίας characters.xul και να προσθέσετε ένα στοιχείο στο αρχείο , τοποθετώντας το ανάμεσα στο και πλαίσιο λίστας > ετικέτες στοιχείων . Προσθέστε ένα στοιχείο μεταξύ του και ετικέτες στοιχείων , χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό παράσταση για να ανακτήσετε τα στοιχεία του χαρακτήρα από το αρχείο characters.xml . Κλείστε την ετικέτα ερώτημα:
Xml version = " 1.0 " >
<ερώτημα characters.xul .
Η 6
Συνέχιση επεξεργασίας characters.xul και πρόσθεσε ένα στοιχείο στο αρχείο , τοποθετώντας μετά την στοιχείο . Οι περιεχόμενο στοιχείο θα καθορίσει το περιεχόμενο που θα παραχθούν για κάθε αποτέλεσμα το ερώτημα:
Xml version = " 1.0 " >
<πλαίσιο λίστας datasources = " people.xml " ref = " * " queryType = " xml " >
<ερώτημα characters.xul .
Η 7
Συνέχιση επεξεργασίας characters.xul και να προσθέσει δύο στοιχείων μεταξύ του και δράση> ετικέτες στοιχείων . Χρησιμοποιήστε το χαρακτηριστικό σήμα για να δείξει ότι το πρώτο στοιχείο της λίστας θα πρέπει να χρησιμοποιούν το "όνομα " χαρακτηριστικό από τα στοιχεία του χαρακτήρα στην characters.xml . Χρησιμοποιήστε το χαρακτηριστικό σήμα για να δείξει ότι το δεύτερο στοιχείο της λίστας θα πρέπει να χρησιμοποιούν το "θηρίο " χαρακτηριστικό από τα στοιχεία του χαρακτήρα στην characters.xml . Προσθέστε ένα uri χαρακτηριστικό και στα δύο στοιχεία της λίστας , με την τιμή , η οποία είναι η προεπιλεγμένη τιμή για τα πρότυπα XML " ; " : Xml version = " 1.0 " >
?
ερώτημα >
8 Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα περιήγησης Mozilla , όπως ο Firefox , για να ανοίξει characters.xul . Βεβαιωθείτε ότι τα περιεχόμενα του characters.xml φορτωθεί στο πλαίσιο λίστας που ορίζεται στο πρότυπο xul .
Η
εικόνων