Open Flash . Κάντε κλικ στο κουμπί " Actionscript " 2.0 κάτω από τη στήλη Δημιουργία νέου . Αν θα θέλατε κουίζ σας για να έχετε μια εικόνα φόντου , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και "R " και στη συνέχεια επιλέξτε την εικόνα σας στο παράθυρο που εμφανίζεται . 2
Πατήστε " Τ " για να ενεργοποιήσετε το εργαλείο κειμένου . Ελέγξτε τη γραμμή Ακίνητα στη δεξιά πλευρά της οθόνης για να βεβαιωθείτε ότι ο τύπος κειμένου drop down μενού έχει οριστεί σε " στατικό κείμενο . " Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε τη γραμμή Properties , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " F3 " για να το ενεργοποιήσετε . Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το πληκτρολόγιο για να πληκτρολογήσετε την πρώτη σας ερώτηση κουίζ .
Εικόνων 3
Πατήστε το " Ctrl " και " F7 " για να εμφανιστεί το παράθυρο Components . Κάντε διπλό κλικ στο κουμπί " Περιβάλλον χρήστη " , επιλέξτε " σύνθετο πλαίσιο " και κάντε διπλό κλικ για να το φέρει στο κουίζ σας .
Η
4 Κάντε κλικ στο σύνθετο πλαίσιο που εμφανίστηκε στο κουίζ σας . Βρείτε το λευκό κουτί με την ένδειξη " Πατήστε " Shift " και " F7 " για να ανοίξετε το παράθυρο Components Επιθεωρητής και κάντε κλικ στην καρτέλα " Παράμετροι " . Σε νεότερες εκδόσεις του flash , αυτό μπορεί στο κάτω μέρος της ράβδου Ιδιότητες . Κάντε διπλό κλικ στο σύμβολο " [ ] " απέναντι από το ξενοδοχείο "δεδομένα" . Θα εμφανιστεί ένα μικρό παράθυρο , πατήστε το πλήκτρο " + " και κάντε κλικ στο " defaultValue " κείμενο για να προσθέσετε τις απαντήσεις στο ερώτημά σας . 6 Κάντε κλικ στο " Παράθυρο " από το μπαρ κατά τη πάνω μέρος της οθόνης , μετακινηθείτε προς τα κάτω για να " Κοινή Βιβλιοθήκες" και επιλέξτε "Κουμπιά ". Σύμφωνα με το "Κουμπιά Bar " drop-down μενού , επιλέξτε αυτό που σας αρέσει, τότε drag and drop το στο κουίζ σας . Κάντε κλικ στο κουμπί που μόλις δημιουργήσατε και, στη συνέχεια , πιέστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε το παράθυρο δράσεις στις οποίες θα πει το κουμπί τι να κάνει . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα σε αυτό το παράθυρο . On (press ) {if ( box.getValue ( ) == " answer1 " ) { jg = " Συγνώμη , λάθος απάντηση ! Παρακαλώ επιλέξτε ξανά ! " ? } Αν ( box.getValue ( ) == " answer2 " ) { jg = " Συγνώμη , λάθος απάντηση ! Παρακαλώ επιλέξτε ξανά ! " ? } Αν ( box.getValue ( ) == " απάντηση3 " ) { jg = " Συγνώμη , λάθος απάντηση ! Παρακαλώ επιλέξτε ξανά ! " ? } Αν ( box.getValue ( ) == " ANSWER4 " ) { jg = " Συγχαρητήρια ! Η απάντησή σας είναι σωστή ! " ? } GotoAndStop ( 2 ) ? } Η " answerX " κείμενο θα πρέπει να αντικατασταθούν με τις απαντήσεις που θα μπει στο σύνθετο πλαίσιο , με το" ANSWER4 " αντιπροσωπεύει τη σωστή απάντηση σε αυτό το παράδειγμα . Κάντε κλικ στην πρώτη πλατεία με μια τελεία σε αυτό στην καρτέλα " Timeline " , από προεπιλογή βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης . . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο παράθυρο ενεργειών stop () ? Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο λευκό τετράγωνο απέναντι από την σειρά " Layer 1 " στη γραμμή χρόνου , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " Εισαγωγή " κουμπί . 9 Κάντε κλικ στο λευκό χώρο και πατήστε " Blank Keyframe T " για να επιλέξετε το εργαλείο κειμένου και να το θέσει σε " Δυναμικό κείμενο "στη γραμμή Properties . Κάντε κλικ και σύρετε το λευκό χώρο για να δημιουργήσετε ένα ορθογώνιο στη συνέχεια να πάει στο μπαρ Properties , ανατρέξτε στην καρτέλα "Επιλογές" και βρείτε το " Variable" κουτί . Σε αυτό , πληκτρολογήστε τα γράμματα « ιζ . " Προσθέστε ένα άλλο κουμπί bar σε αυτή την οθόνη και ανοίξτε πάλι το μενού Ενέργειες με το επιλεγμένο κουμπί . Πληκτρολογήστε αυτόν τον κώδικα στο παράθυρο Ενέργειες για ( release) { gotoAndStop ( 3 ) ? Ιζ = " " ? } . Δεξί κλικ στο επόμενο λευκό κενό τετράγωνο στο χρονοδιάγραμμα και επιλέξτε "Εισαγωγή Λευκά καρέ-κλειδί " και πάλι . Επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα για να προσθέσετε μια άλλη ερώτηση , ή αν τελειώσετε , χρησιμοποιήστε το λευκό χώρο και το εργαλείο κειμένου ( "T" ) για να πληκτρολογήσετε έναν κατάλογο σωστή απάντηση σε προηγούμενες ερωτήσεις και κάθε είδους υλικό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για το Αξιολόγηση τμήματος.
5
Η
Σελίδα 7
8
Η
10
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα