1 Ανοίξτε ένα νέο αρχείο PowerPoint και επιλέξτε ένα πρότυπο σχεδίασης για το παιχνίδι σας . 2
Στη διαφάνεια τίτλου , περιλαμβάνουν κείμενο , όπως " Δοκιμάστε την τύχη σας ! " ή παρόμοιο κείμενο . Εισάγετε μια υπο- τίτλο, όπως "Trivia Game . "
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο κουμπί " Νέα διαφάνεια " και επιλέξτε το " Τίτλος και περιεχόμενο " διάταξη για να εισαγάγετε μια νέα διαφάνεια για την έναρξη του παιχνιδιού .
Η 4
επιστροφή στη διαφάνεια τίτλου για να επισημάνετε το κείμενο τίτλου και κάντε δεξί κλικ . Επιλέξτε το " Υπερ-σύνδεση " και κάντε κλικ στο " Θέση μέσα στο έγγραφο " για να δημιουργήσετε μια υπερ-σύνδεση στην επόμενη διαφάνεια .
5
Κάντε κλικ στο επάνω πλαίσιο κειμένου και πληκτρολογήστε έναν τίτλο , όπως " ? ερώτηση 1 " και , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κάτω μέρος του τετραγώνου και πληκτρολογήστε ένα σενάριο ή μια ερώτηση . Πληκτρολογήστε πιθανές απαντήσεις .
Η 6
Εισαγωγή διαφανειών για κάθε πιθανή ερώτηση trivia και πιθανές απαντήσεις . Προσθέστε τις φωτογραφίες και τα πολυμέσα . Εναλλακτικά , μπορείτε να ρυθμίσετε όλες τις ερωτήσεις σας σε μία διαφάνεια . Μόλις συσταθεί το " παιχνίδι του σκάφους , " μπορείτε να ρυθμίσετε το σκορ .
Η 7
Πατήστε Alt + F11 για να ξεκινήσει το πρόγραμμα επεξεργασίας VBA . Από το μενού "Εισαγωγή" , επιλέξτε την " ενότητα " και εισάγετε τον παρακάτω κωδικό για να κρατήσει το αποτέλεσμα .
Sub UpdateTheScore ( )
'Προσθήκη 1 στο σκορ και να δείξει την τρέχουσα scoreMsgBox " Η βαθμολογία σας : " & CStr ( AddToTheScore ( 1 ) )
Sub End
AddToTheScore Λειτουργία ( iIncrement As Integer ) As Integer
Στατική iScore As Integer
Αν iIncrement = 0 TheniScore = 0ElseiScore = iScore + iIncrementEnd Αν
AddToTheScore = iScore
End Function
8
Πατήστε Alt + F11, για να επιστρέψετε στην παρουσίαση του PowerPoint .
Η 9
Αποθηκεύστε την παρουσίαση . Αυτό εξοικονομεί επίσης macro σας .
Η 10
Πήγαινε πίσω στο πρώτο ερώτημα διαφάνειά σας . Από το μενού "Εισαγωγή" , κάντε κλικ στο κουμπί " Σχήματα " , στη συνέχεια, κάντε κλικ σε ένα από τα « κουμπιά δράσης » επιλογές, όπως ένα βέλος. Σύρετε και να σχεδιάσετε το σχήμα σας . Από το παράθυρο διαλόγου "Ρυθμίσεις Δράσης " , κάντε κλικ στην επιλογή "Εκτέλεση μακροεντολής " , επιλέξτε το " UpdateTheScore " επιλογή . Κάντε κλικ στο κουμπί " OK" .
Η 11
Κάντε δεξί κλικ στο κουμπί . Αντιγραφή και επικόλληση αυτό το κουμπί όσες φορές χρειάζεται, για να υποδείξει μια σωστή απάντηση στο ερώτημα διαφάνειες . Κάθε φορά που κάνετε κλικ , το σκορ ανεβαίνει .
Η 12
Δημιουργήστε ένα άλλο κουμπί που δεν αυξάνει τη βαθμολογία για λανθασμένες απαντήσεις . Από το μενού "Εισαγωγή" , κάντε κλικ στο κουμπί "Σχήματα " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί βέλους . Σύρετε και να σχεδιάσετε το σχήμα σας . Αντιγραφή και επικόλληση αυτό όσες φορές χρειάζεται, για να δείξει μια λανθασμένη απάντηση στην ερώτησή σας διαφάνειες .
Η 13
Εισάγετε μια τελική διαφάνεια που εμφανίζει ένα πιστοποιητικό της ολοκλήρωσης , και να αποθηκεύσετε το αρχείο σας .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα