λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Photoshop

Τι είναι Ραστεροποίηση στο Photoshop

; Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που χειρίζεται ένας χρήστης στο Photoshop είναι ράστερ που βασίζεται --- εικόνες bitmap . Τα περισσότερα από τα εργαλεία που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν σε αυτό το είδος των δεδομένων . Άλλο περιεχόμενο υπάρχει , ωστόσο, ότι δεν είναι ή δεν είναι εντελώς ράστερ που βασίζεται : τύπος , σχήματα , γεμίσματος , τα έξυπνα αντικείμενα , βίντεο , 3D . Συχνά, οι χρήστες πρέπει να συγχωνευτούν το περιεχόμενο με το περιεχόμενο της φωτογραφίας ή άλλου περιεχομένου ράστερ βάση για να δημιουργήσετε ένα τελικό κομμάτι του έργου τέχνης . Για να το κάνετε αυτό, θα χρησιμοποιήσετε την εντολή Ραστεροποίηση να μετατρέψουν μη εικόνες bitmap σε δεδομένα pixel με βάση το οποίο μπορεί να συγχωνευθεί με άλλα στρώματα και πλήρως επεξεργαστεί με όλα τα εργαλεία με βάση το εικονοστοιχείο του Photoshop . Vector Display
Η

Οι δύο πιο συχνά ραστεροποιούνται στοιχεία είναι το σχήμα και το είδος στρώματα --- και τα δύο περιέχουν διανυσματικά δεδομένα . Σε αντίθεση με raster εικόνες Photoshop εμφανίζει τα σημεία , γραμμές και επίπεδα που συνθέτουν διανυσματικά σχέδια χρησιμοποιώντας υποκείμενα μαθηματικά ή αλγοριθμική πληροφορίες . Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να χειραγωγηθεί pixel προς pixel ? . Αντ 'αυτού , οι χρήστες μπορούν να τις επιλέξετε με ένα μόνο κλικ , την κλίμακα και την περιστροφή τους , χωρίς να μειώνεται η ποιότητα της εικόνας , να αλλάξει το χρώμα τους ή άλλα χαρακτηριστικά με ευκολία και να τις εκτυπώσετε σε οποιαδήποτε ανάλυση


Layers Τύπος
Η

Μέχρι ένας χρήστης αποφασίζει για την τελική σύνθεση του τύπου θα πρέπει να παραμείνει ως διανυσματικά γραφικά στο δικό της επίπεδο . Δεν είναι δυνατόν , για παράδειγμα , για να επιλέξετε το μέγεθος της γραμματοσειράς και το στυλ , ραστεροποιήσετε τον τύπο , εφαρμόστε μια θαμπάδα ( ή παρόμοια pixel based) φίλτρο και στη συνέχεια να αλλάξετε το μυαλό κάποιου και να πάει πίσω και απλά να αλλάξει το μέγεθος της γραμματοσειράς και το στυλ . Τύπος , από τη φύση της , πρέπει να παραμείνει σε μορφή φορέα κατά την προκαταρκτική διάταξη έτσι ώστε οι αλλαγές στο μέγεθος ή το στυλ γραμματοσειράς παραμένουν καθαρές και ευκρινείς σε οποιαδήποτε ρύθμιση . Οι χρήστες θα πρέπει να ραστεροποιούν τύπου μόνο εφόσον οι περισσότερες αποφάσεις τυπογραφία είναι πλήρεις και αλλαγές πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί σε επίπεδο pixel .

Η Επίπεδα σχήμα
Η

Όταν ένας χρήστης δημιουργεί ένα νέο σχήμα χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα εργαλεία σχήματος, το Photoshop δημιουργεί ένα νέο στρώμα αποτελούμενο από ένα στρώμα γεμίσματος - γεμίζουν με το τρέχον χρώμα προσκηνίου - συνδέεται με μια μάσκα φορέα σε σχήμα τι έσυρε ο χρήστης . Σε αντίθεση με την κατάρτιση σχήματα στο διάνυσμα εικονογράφηση εφαρμογές , αντλώντας στο Photoshop ενσωματώνει πολλαπλά στάδια : καλύπτει το ενεργό στρώμα με ένα στρώμα γεμίσματος , δημιουργώντας μια μάσκα διανύσματος βασίζεται σε αυτό που αντλεί το χρήστη και αποκαλύπτοντας όλα τα μέρη του υποκείμενου στρώματος καλύπτεται από τη μάσκα. Κατανόηση σχήμα rasterization απαιτεί την κατανόηση αυτά τα βήματα .
Εικόνων σχήμα Rasterization
Η

Photoshop προσφέρει τρεις επιλογές για ραστεροποιώντας ένα στρώμα σχήμα . Η εντολή : Επίπεδο> Ραστεροποίηση > Μάσκα διανύσματος αφήνει το τμήμα στρώματος γεμίσματος ενός σχήματος ανέγγιχτο αλλά μετατρέπει το τμήμα μάσκας διανύσματος σε ένα κανονικό μάσκα στρώμα το οποίο , για παράδειγμα , ένας χρήστης μπορεί να επεξεργαστείτε με μια βούρτσα. Η εντολή : Επίπεδο> Ραστεροποίηση > Συμπληρώστε Content αφήνει το τμήμα της μάσκας διανύσματος του στρώματος σχήματος ανέγγιχτη , και αντί να μετατρέπει το τμήμα επίπεδο γεμίσματος σε ένα απλό στρώμα ράστερ πληρωθεί με το ίδιο χρώμα με το αρχικό επίπεδο γεμίσματος . Τέλος , η εντολή : Επίπεδο> Ραστεροποίηση > Shape συγχωνεύει το στρώμα πλήρωσης και τη μάσκα διανύσματος δημιουργώντας ένα κανονικό στρώμα χωρίς μάσκα στην οποία μόνο περιοχές που ήταν κάτω από το σχήμα της μάσκας διανύσματος περιέχουν χρώμα
εικόνων . Άλλα Επίπεδα : Γεμίστε , έξυπνα αντικείμενα , βίντεο και 3D
Η

ραστεροποιώντας ένα στρώμα πλήρωσης μέσω Layer > ραστεροποίηση > Συμπληρώστε Content μετατρέπει το τμήμα γεμίσματος του στρώματος σε ένα κανονικό στρώμα ράστερ και αφήνει τη μάσκα στρώμα ανέγγιχτη - παρόμοια με τη δημιουργία ενός στρώματος σχήμα και καλώντας Layer > Ραστεροποίηση Vector Mask ακολούθησε Layer > Ραστεροποίηση > Συμπληρώστε περιεχόμενο . Ραστεροποιώντας ένα επίπεδο έξυπνου αντικειμένου σπάει σύνδεσμο έξυπνο αντικείμενο με το αρχικό αρχείο και το μετατρέπει σε ένα κανονικό στρώμα ράστερ έτοιμο για επεξεργασία pixel . Με βίντεο ή 3D στρώμα rasterization ο χρήστης επιλέγει ένα μεμονωμένο καρέ βίντεο ή μια συγκεκριμένη γωνία 3D άποψη , αντίστοιχα, και ραστεροποιεί ότι για να δημιουργηθεί μια ενιαία επεξεργάσιμη δισδιάστατο στρώμα ακόμα εικόνα ράστερ .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα