Τόνωση σκέψης και να βοηθήσει ένα παιδί να μάθει γεγονότα πολλαπλασιασμό με το παιχνίδι Flip Up . Αυτό το παιχνίδι βοηθάει το μαθητή να επανεξετάσει και master γεγονότα . Για να παίξετε , να δώσει στο παιδί σας μια τράπουλα με τα τζόκερ και να αντιμετωπίσει τις κάρτες αφαιρεθεί . Στη συνέχεια χωρίστε τη γέφυρα στη μέση έτσι ώστε το παιδί σας έχει ένα μισό και έχετε το άλλο μισό . Εάν είστε κατ 'οίκον διδασκαλίας περισσότερο από ένα μαθητή, να τους αφήσουμε οι δύο παίζουν . Και οι δύο παίκτες flip μέχρι την κορυφή της κάρτας την ίδια στιγμή . Χρησιμοποιούν δύο κάρτες για να δημιουργήσετε ένα πρόβλημα πολλαπλασιασμού , και ο πρώτος παίκτης που θα λύσει το πρόβλημα παίρνει τις κάρτες . Για παράδειγμα , αν οι παίκτες συντάξει τις δύο κάρτες και τέσσερα , τότε ο πρώτος που θα απαντήσει οκτώ νίκες . Αν παίζετε ενάντια στο παιδί σας , τον έχουν επιχειρήσει να απαντήσει στο πρόβλημα πολλαπλασιασμού πρώτα. Αν δεν απαντήσει σωστά , τότε μπορείτε να δώσετε τη σωστή απάντηση και να συλλέγουν τις κάρτες . Αυτό εξασφαλίζει ότι οι πλοίαρχοι των εννοιών σε κάθε ευκαιρία , ενώ είστε ακόμα εμπλέκονται . Ο στόχος είναι να είναι ο παίκτης με τις περισσότερες κάρτες στο τέλος του παιχνιδιού .
Εικόνων δει Double
Η
βοηθήσει το μαθητή σας πλοίαρχος της οικογένειάς δύο γεγονός με ντόμινο στην Βλέποντας το παιχνίδι διπλό . Για να παίξετε αυτό το παιχνίδι , θα πρέπει να έχετε διπλά κομμάτια του ντόμινο . Απλά δείχνουν στο παιδί σας ότι όταν προσθέτετε το διπλό ντόμινο , είναι το ίδιο με τον πολλαπλασιασμό του αριθμού με δύο . Για παράδειγμα, ένα ντόμινο που εμφανίζει 3 3 είναι η ίδια όπως 3x2 . Αυτό είναι ένας άριστος τρόπος για να τονίσει αυτό που αρχίζει ιδέα του πολλαπλασιασμού . Για να ενισχυθεί η μάθηση και να στερεοποιηθεί κατανόηση της έννοιας αυτής , να την γράψω και να λύσει το πρόβλημα της πρόσθεσης και του πολλαπλασιασμού . Για κάθε απάντηση που θα απαντήσει σωστά σε δική της, παίρνει για να κρατήσει τα ντόμινο . Αν παίζετε με πολλούς παίκτες , ο μαθητής με το μεγαλύτερο στο τέλος κερδίζει . Αν παίζετε με το παιδί σας, να συλλέγουν τα ντόμινο αν παίρνει μια λανθασμένη απάντηση , με το αντικείμενο του παιχνιδιού παραμένει η ίδια .
Η Dots
Η
Βάλτε οπτική μαθητής σας με το παιχνίδι πολλαπλασιασμό των Dots . Αυτό το παιχνίδι βοηθά τους μαθητές να οπτικοποιήσουν τις έννοιες του πολλαπλασιασμού και να κυριαρχήσει τα βασικά στοιχεία . Για να παίξετε αυτό το παιχνίδι , θα πρέπει να έχετε μια μήτρα και έναν πίνακα ή ένα κομμάτι χαρτί . Βάλτε το παιδί σας κυλήσει το ζάρι και καλούν τον αριθμό σας . Όποια και αν είναι ο αριθμός, προσελκύει μεγάλο κύκλοι αντιπροσωπεύουν τον αριθμό . Για παράδειγμα , αν το παιδί σας ρίχνει τρία , σχεδιάστε τρεις κύκλους . Στη συνέχεια παίρνει το παιδί σας να κυλήσει και πάλι και να ζητήσει από το νέο αριθμό σας . Θα αντιπροσωπεύουν τον αριθμό που κυλά με την τοποθέτηση τελείες σε κάθε κύκλο . Για παράδειγμα , εάν έχετε τρεις κύκλους και που κυλά ένα έξι , τοποθετήστε έξι τελείες σε κάθε κύκλο . Στη συνέχεια ο μαθητής να προσθέσουμε όλες τις τελείες και να το γράψετε ως ένα πρόβλημα πολλαπλασιασμού . Κάθε φορά που το παιδί σας παίρνει μια σωστή απάντηση παίρνει ένα σημείο . Αν παίρνει μια λανθασμένη απάντηση , μπορείτε να πάρετε ένα σημείο . Αν παίζετε με πολλαπλές παιδιά , το παιδί να λύσει σωστά παίρνει πρώτα το σημείο . Το πρώτο παιδί να φτάσει 15 πόντους κερδίζει . Παίξτε με ζάρια αντί μιας μήτρας για να φιλοξενήσει τους μαθητές που μαθαίνουν πιο σύνθετα προβλήματα πολλαπλασιασμού . Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόζεται στο επίπεδο του κάθε μαθητή καθώς παίζετε .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα