1 Κάντε κλικ στο εικονίδιο διακεκομμένο ορθογώνιο στην παλέτα εργαλείων , στη συνέχεια, σύρετε πάνω στον καμβά για να δημιουργήσετε το ορθογώνιο πλαίσιο για την πρώτη σας πίνακα . Κάντε δεξί κλικ στο ορθογώνιο , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " Stroke ". Κάντε κλικ στο " OK " για να σχεδιάσετε το ορθογώνιο . 2
Κάντε κλικ στο εικονίδιο με το μολύβι στην παλέτα εργαλείων για να επιλέξετε το " μολύβι " εργαλείο , στη συνέχεια, σύρετε το ποντίκι για να σχεδιάσετε σχήματα εντός του ορθογωνίου που προσεγγίζουν τις μορφές σας θέλετε να εμφανίζεται στον πίνακα . Για παράδειγμα , εάν είστε κάποιος που απεικονίζει σκι , μπορείτε να σχεδιάσετε ένα ραβδί σχήμα για το πρόσωπο και το σκι , και κυματιστές γραμμές που δείχνουν το χιονισμένο τοπίο . Μην προσπαθήσετε να σχεδιάσετε τέλεια . Τα σχήματα που τραβάτε είναι μόνο οι οδηγοί . Ωστόσο , κάνουν χρήση πολλών διαγώνιες γραμμές στον πίνακα σας , όπως αυτά υποδηλώνουν κίνηση και δράση . Επίσης , σχεδιάσετε σχήματα που αντιπροσωπεύουν τα στοιχεία που είναι σε κίνηση , όπως ο σκιέρ . Αν είστε άνετα εγκεφαλικά επεισόδια αποφάσεων σχεδίασης σε μία μόνο συγκεκριμένη κατεύθυνση , χρησιμοποιούν τις νέες " Περιστροφή View" εργαλείο CS4 για να περιστρέψετε την εικόνα για να φιλοξενήσει αυτό το εγκεφαλικό επεισόδιο . Εκτελέστε αυτό το εργαλείο πατώντας το πλήκτρο " R. "
εικόνων 3
Κάντε κλικ στο κουμπί "Layers " παράθυρο "New στρώμα» , η οποία είναι η εικόνα αμέσως στα αριστερά σκουπίδια μπορεί εικονίδιο στο κάτω μέρος του παραθύρου .
Η
4 Σύρετε το ποντίκι για να σχεδιάσετε φιάλες , κουτιά και άλλα απλά σχήματα 3 - D πάνω από τα σχήματα 2 - D θα αποκλειστεί από το βήμα 2 . Για παράδειγμα , για τα χέρια και τα πόδια του ραβδί σχήμα του , θα μπορούσε να αντλήσει κυλίνδρους . Για βοήθεια στην κατάρτιση αυτών των απλών σχημάτων , κάντε τα εξής έξω από το Photoshop , σε χαρτί : εντοπίζουν μόνο τα έντυπα των κιβωτίων , μπάλες , κώνους ή κυλίνδρους σε ψηφιακές φωτογραφίες των αντικειμένων γύρω από το σπίτι σας . Για παράδειγμα , να εντοπίσει ένα κώνο πάνω από μια φωτογραφία ενός αμπαζούρ . Trace έναν κύλινδρο που συνδέονται με μια μπάλα πάνω από μια φωτογραφία ενός ηλεκτρικού λαμπτήρα .
5
Προσθέστε ένα νέο στρώμα , όπως κάνατε στο Βήμα 3 , στη συνέχεια, σύρετε πάνω από τις απλοποιημένες μορφές 3 - D που σχεδιάσατε να καθορίσει τους λεπτομέρειες . Για παράδειγμα , σχεδιάστε σε όλη την κύλινδρο που αντιπροσωπεύει κλουβί , καμπύλες δείχνουν θωρακικούς μυς του προσώπου ενός ατόμου . Χρησιμοποιήστε αναφορές ανατομία , όπως μπορείτε να το κάνετε αυτό . Μπορείτε να βρείτε τέτοιες αναφορές σε δικτυακούς τόπους όπως το Google Body , Ανατομία του Gray , ή να πάρει το σώμα Smart . Επίσης , ζουμ σε λεπτομέρειες όπως απαιτείται πατώντας το πλήκτρο " Z " , στη συνέχεια, κάνοντας κλικ με το ποντίκι . Νέα «πλέγμα Pixel " CS4 θα ενεργοποιηθεί αυτόματα για να σας βοηθήσει να διακρίνετε μεμονωμένα pixel , αν έχουν ανάγκη από τέτοιες λεπτομέρειες.
Η 6
Σύρετε πάνω από τα περιγράμματα όλων των αντικειμένων για να σκουρύνει το περίγραμμα , το οποίο είναι ένα χαρακτηριστικό των περισσότερων κόμικς .
Η 7
Σχεδιάστε ένα μικρό βέλος που δείχνει την κατεύθυνση της φωτεινής πηγής σκηνή σας . Εκτίμηση η οποία επιφάνειες των αντικειμένων στον πίνακα σας είναι στη σκιά κοιτάζοντας το βέλος και, στη συνέχεια σύρετε το ποντίκι σε ευθείες γραμμές σε όλες τις επιφάνειες, ώστε να σκιά . Πολλά κόμικς σκίαση βιβλίο που με τις γραμμές όπως αυτές .
8
Κάντε κλικ στο εικονίδιο του κουβά μπογιά από την παλέτα εργαλείων για να εκτελέσετε το " Paint Bucket " εργαλείο , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο επάνω δείγμα χρώματος στο κάτω μέρος της παλέτα εργαλείων . Κάντε κλικ σε ένα χρώμα από το πλαίσιο διαλόγου που εμφανίζεται , στη συνέχεια, κάντε κλικ σε ένα σχήμα στον πίνακα για να το γεμίσετε με χρώμα . Χρησιμοποιήστε στερεά χρώματα , όπως αυτές οι " Paint Bucket " αποδόσεις εργαλείο , παρά τις αποφοίτησε χρώματα του " Κλίση " εργαλείο
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα