Εισαγωγή τυχαίων
def play_matchsticks (sticks =21):
"" "
Παίζει ένα παιχνίδι matchstick όπου ο υπολογιστής κερδίζει πάντα.
Args:
Sticks:Ο αριθμός εκκίνησης των αγώνων (προεπιλογή:21).
Επιστρέφει:
Κανένας
"" "
Εκτύπωση (F "Καλώς ήλθατε στο παιχνίδι MatchStick! Υπάρχουν {Sticks} ραβδιά.")
Ενώ μπαστούνια> 0:
# Η στροφή του παίκτη
player_take =int (είσοδος ("Πόσα ραβδιά θέλετε να πάρετε (1, 2 ή 3);"))))))
ενώ το player_take <1 ή το player_take> 3:
player_take =int (είσοδος ("Μη έγκυρη είσοδος. Εισάγετε 1, 2 ή 3:")))
ραβδιά -=player_take
εκτύπωση (f "πήρατε {player_take} ραβδιά. Υπάρχουν {sticks} αριστερά.")
# Η στροφή του υπολογιστή (πάντα κερδίζει)
Εάν ραβδιά> 0:
# Ο υπολογιστής παίρνει πάντα μια σειρά από ραβδιά για να αφήσει ένα πολλαπλάσιο των 4
computer_take =4 - (ραβδιά % 4)
εκτύπωση (F "Ο υπολογιστής πήρε {Computer_Take} ραβδιά.")
ραβδιά -=computer_take
εκτύπωση (f "Υπάρχουν {sticks} αριστερά.")
# Προσδιορίστε τον νικητή
Εάν ραβδιά ==0:
εκτύπωση ("Χάσατε! Ο υπολογιστής κερδίζει.")
αλλού:
εκτύπωση ("Κερδίζεις! Ο υπολογιστής που χάθηκε.")
play_matchsticks ()
`` `
Επεξήγηση:
1. Στρατηγική νίκης: Το κλειδί για να κερδίσετε αυτό το παιχνίδι είναι να αναγκάσετε τον αντίπαλό σας να διαλέξετε πάντα μια σειρά από ραβδιά που αφήνουν ένα πολλαπλάσιο των 4 παραμένει.
- Εάν έχετε 4 ραβδιά αριστερά, θα κερδίζετε πάντα επειδή μπορείτε να πάρετε και τα 4.
- Εάν έχετε 8 ραβδιά αριστερά, μπορείτε να πάρετε 4 και να αφήσετε 4 για τον αντίπαλό σας.
2. Λογική του υπολογιστή:
- Η γραμμή `Computer_Take =4 - (ραβδιά % 4)` Υπολογίζει πόσα κολλήσει ο υπολογιστής πρέπει να πάρει για να αφήσει ένα πολλαπλάσιο των 4.
- `sticks % 4` δίνει το υπόλοιπο όταν το` sticks` διαιρείται με 4.
- «4 - (ραβδιά % 4)« Εξασφαλίζει ότι μετά τη στροφή του υπολογιστή, ο αριθμός των εναπομείνων μπαστούνια θα είναι πάντα ένα πολλαπλάσιο των 4.
3. Εισαγωγή χρήστη:
- Ο κώδικας ζητά από τον χρήστη την είσοδο και τον επικυρώνει για να βεβαιωθεί ότι επιλέγουν έναν αριθμό μεταξύ 1 και 3.
4. ροή παιχνιδιού:
- Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να απομείνει τα ραβδιά.
- Μετά τη στροφή κάθε παίκτη, τα υπόλοιπα ραβδιά εκτυπώνονται.
Πώς να παίξετε:
1. Εκτελέστε τον κώδικα.
2. Το παιχνίδι ξεκινά με 21 μπαστούνια (μπορείτε να το αλλάξετε στη λειτουργία `play_matchsticks`).
3. Επιλέγετε να πάρετε 1, 2 ή 3 μπαστούνια κάθε στροφή.
4. Ο υπολογιστής θα παίρνει πάντα τον σωστό αριθμό ραβδιών για να αφήσει ένα πολλαπλάσιο των 4 για εσάς.
5. Τελικά, θα αναγκαστείτε να πάρετε τα τελευταία 4 μπαστούνια, κάνοντας τον υπολογιστή τον νικητή.
Αυτός ο κώδικας εξασφαλίζει ότι ο υπολογιστής θα κερδίσει πάντα το παιχνίδι.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα