1. Core Gameplay:
* Είδος: Τι είδους παιχνίδι δημιουργείτε; (RPG, δράση, παζλ, στρατηγική κ.λπ.)
* βρόχος παιχνιδιού: Ποιος είναι ο θεμελιώδης κύκλος παιχνιδιού; (Εξερευνήστε, πολεμήστε, συλλέξτε, δημιουργήστε κ.λπ.)
* Μηχανική: Ποιες ενέργειες μπορούν να εκτελέσουν οι παίκτες; (Μετακίνηση, επίθεση, αλληλεπίδραση, χειροτεχνία κ.λπ.)
* Μοναδική πρόταση πώλησης: Τι κάνει το παιχνίδι σας να ξεχωρίζει από τους άλλους στο είδος;
2. Ιστορία και κόσμος:
* Ρύθμιση: Πού και πότε συμβαίνει το παιχνίδι σας; (Fantasy, Sci-Fi, Historical, κ.λπ.)
* αφήγηση: Τι ιστορία λέτε; (Γραμμική, διακλάδωση, αναδυόμενη, κ.λπ.)
* χαρακτήρες: Ποιοι είναι οι παίκτες και άλλοι σημαντικοί χαρακτήρες;
* WorldBuilding: Ποιοι είναι οι κανόνες, η ιστορία και ο πολιτισμός του κόσμου του παιχνιδιού;
3. Τέχνη και σχεδιασμός:
* οπτικό στυλ: Τι είδους οπτική αισθητική θα πας; (Γελοιογραφία, ρεαλιστική, στυλιζαρισμένη κ.λπ.)
* Σχεδιασμός επιπέδου: Πώς είναι δομημένα τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού; (Ανοιχτός κόσμος, γραμμικός, διαδικαστικός κ.λπ.)
* Διεπαφή χρήστη: Πώς αλληλεπιδρούν οι παίκτες με τα μενού και τις επιλογές του παιχνιδιού;
* Σχέδιο ήχου: Τι είδους μουσική, ηχητικά εφέ και φωνητική δράση θα χρησιμοποιηθούν;
4. Τεχνικές εκτιμήσεις:
* Πλατφόρμα στόχου: Σε ποιες πλατφόρμες θα κυκλοφορήσουν το παιχνίδι σας; (PC, Mobile, Console, κ.λπ.)
* κινητήρα: Ποια μηχανή παιχνιδιών θα χρησιμοποιήσετε; (Ενότητα, Unreal Engine, Godot, κ.λπ.)
* Γλώσσες προγραμματισμού: Ποιες γλώσσες θα χρησιμοποιηθούν για να κωδικοποιήσουν το παιχνίδι; (C ++, C#, Python, κ.λπ.)
* Βελτιστοποίηση απόδοσης: Πώς θα διασφαλίσετε ότι το παιχνίδι λειτουργεί ομαλά σε διαφορετικό υλικό;
5. Επιχειρήσεις και μάρκετινγκ:
* ακροατήριο -στόχος: Ποιος προσπαθείτε να φτάσετε με το παιχνίδι σας;
* Στρατηγική δημιουργίας εσόδων: Πώς θα κερδίσετε χρήματα από το παιχνίδι σας; (Πληρωμένο, ελεύθερο για παιχνίδι, συνδρομές κ.λπ.)
* Σχέδιο μάρκετινγκ: Πώς θα προωθήσετε το παιχνίδι σας σε πιθανούς παίκτες;
6. Πρόσθετες εκτιμήσεις:
* playtesting: Είναι σημαντικό να λαμβάνετε ανατροφοδότηση από τους παίκτες καθ 'όλη τη διάρκεια της αναπτυξιακής διαδικασίας.
* Προσβασιμότητα: Πώς μπορείτε να κάνετε το παιχνίδι σας προσβάσιμο σε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες;
* Κοινοτική δέσμευση: Πώς θα δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από το παιχνίδι σας;
Θυμηθείτε:
* Να είστε δημιουργικοί: Μην φοβάστε να πειραματιστείτε και να βρείτε νέες ιδέες.
* Εστίαση στη διασκέδαση: Η πιο σημαντική πτυχή οποιουδήποτε παιχνιδιού είναι ότι είναι ευχάριστο να παίξετε.
* Επαναλάβετε και βελτιώστε: Να είστε πρόθυμοι να αλλάξετε και να προσαρμόσετε το παιχνίδι σας με βάση τα σχόλια.
Ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού είναι μια μακρά και προκλητική διαδικασία, αλλά μπορεί επίσης να είναι απίστευτα ανταμείβοντας. Με την προσεκτική εξέταση όλων αυτών των παραγόντων, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο και ευχάριστο παιχνίδι.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα