Η τιμολόγηση ενός φορητού υπολογιστή παιχνιδιού είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, που περιλαμβάνει πολλούς παράγοντες πέρα από το κόστος ανάπτυξης. Ακολουθεί μια ανάλυση των βασικών εκτιμήσεων:
1. Κόστος παραγωγής:
* Κόστος ανάπτυξης: Συμπεριλάβετε τα πάντα, από τους μισθούς, τις άδειες λογισμικού και τα περιουσιακά στοιχεία (τέχνη, μουσική, ηχητικά εφέ) στο μάρκετινγκ και τις δοκιμές QA.
* Τέλη κινητήρα/πλατφόρμα: Ορισμένες μηχανές ή πλατφόρμες παιχνιδιών ενδέχεται να απαιτούν τέλη αδειοδότησης ή δικαιώματα που βασίζονται σε πωλήσεις.
* εντοπισμός: Εάν στοχεύουν σε διεθνείς αγορές, παράγοντας μεταφράσεων και πολιτισμικών εξόδων προσαρμογής.
2. Ανάλυση αγοράς:
* Τιμολόγηση ανταγωνιστών: Έρευνα παρόμοια παιχνίδια στο είδος σας και στις πλατφόρμες -στόχους σας για να κατανοήσετε την τρέχουσα τιμολόγηση της αγοράς.
* ακροατήριο -στόχος: Εξετάστε την αγοραστική δύναμη και τις προσδοκίες του κοινού -στόχου σας. Είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τιμές υψηλής ποιότητας για ένα πολύ γυαλισμένο παιχνίδι ή είναι συνειδητοί στον προϋπολογισμό;
* Είδος &Χαρακτηριστικά: Ορισμένα είδη (π.χ. τίτλοι ΑΑΑ) συνήθως διοικούν υψηλότερες τιμές από τους indie ή εξειδικευμένους αγώνες. Τα σύνθετα χαρακτηριστικά και το εκτεταμένο περιεχόμενο μπορούν να δικαιολογήσουν υψηλότερες τιμές.
3. Μοντέλα και στρατηγικές τιμολόγησης:
* κλιμακωτά τιμολόγηση: Προσφέρετε διαφορετικές εκδόσεις με διαφορετικό περιεχόμενο ή χαρακτηριστικά σε διαφορετικά σημεία τιμών (π.χ. Standard, Deluxe, Ultimate).
* Πρώιμη πρόσβαση/προ-παραγγελίες: Χρησιμοποιήστε τις πρώιμες εκπτώσεις πρόσβασης ή προ-παραγγελίας για να δημιουργήσετε buzz και να εξασφαλίσετε κεφάλαια.
* ελεύθερο για παιχνίδι: Εξετάστε ένα μοντέλο ελεύθερου παιχνιδιού με προαιρετικές αγορές εντός παιχνιδιού (MicroTransactions) για καλλυντικά ή περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
* Υπηρεσία συνδρομής: Προσφέρετε συνδρομή για πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη παιχνιδιών ή αποκλειστικού περιεχομένου.
4. Άλλοι παράγοντες:
* Τέλη πλατφόρμας: Εξετάστε την πλατφόρμα (π.χ. Steam, Epic Store Games Store) (συνήθως ένα ποσοστό των πωλήσεων).
* Κόστος μάρκετινγκ &διαφήμισης: Προϋπολογισμός για την προώθηση του παιχνιδιού σας μέσω διαδικτυακών πλατφορμών, κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και δυνητικά παραδοσιακών μέσων.
* Πωλήσεις και εκπτώσεις: Σχεδιάστε για τακτικές πωλήσεις και εκπτώσεις για την παροχή κινήτρων για τις αγορές και τη δημιουργία εσόδων.
5. Εργαλεία και πόροι τιμολόγησης:
* STEAM SPY: Παρέχει δεδομένα πωλήσεων και αναλύσεις για παιχνίδια Steam.
* gameanalytics: Προσφέρει δεδομένα και ιδέες σχετικά με την αφοσίωση και τη δημιουργία εσόδων από τους παίκτες.
* app annie: Παρακολουθεί τις επιδόσεις του καταστήματος εφαρμογών και τις τάσεις της αγοράς.
Συμβουλές για τη ρύθμιση αποτελεσματικών τιμών:
* Ξεκινήστε με μια ανταγωνιστική τιμή: Βασιστείτε στην αρχική τιμή σας σε παρόμοια παιχνίδια στο είδος σας και στην ίδια πλατφόρμα.
* Πειραματιστείτε με διαφορετικές τιμές: Χρησιμοποιήστε δοκιμές A/B για να δείτε πώς επηρεάζουν τα διαφορετικά σημεία τιμών.
* Εστίαση στην τιμή: Παρέχετε έναν επιτακτικό λόγο για τους παίκτες να πληρώσουν την τιμή σας προσφέροντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, εμπλοκή του παιχνιδιού και εξαιρετική αξία.
* Να είστε ευέλικτοι: Να είστε έτοιμοι να προσαρμόσετε τις τιμές με βάση τα σχόλια της αγοράς και τα δεδομένα πωλήσεων.
Θυμηθείτε: Η τιμολόγηση είναι μια κρίσιμη πτυχή της ανάπτυξης παιχνιδιών. Αναλύοντας προσεκτικά τις τάσεις της αγοράς, κατανοώντας το κόστος παραγωγής σας και λαμβάνοντας υπόψη το κοινό -στόχο σας, μπορείτε να ορίσετε αποτελεσματικές τιμές που μεγιστοποιούν τα έσοδά σας και να εξασφαλίσετε την επιτυχία του παιχνιδιού σας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα