Λόγοι για να μηνύσετε έναν προγραμματιστή παιχνιδιών/εκδότη:
* Παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων: Εάν ένα παιχνίδι παραβιάζει τα πνευματικά σας δικαιώματα, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές.
* Παραβίαση εμπορικού σήματος: Εάν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα σας χωρίς άδεια, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές και μια εντολή για να σταματήσετε τη χρήση.
* Παραβίαση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας: Εάν ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί την πατενταρισμένη τεχνολογία σας, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές και μια εντολή για να σταματήσετε τη χρήση.
* Παραβίαση της σύμβασης: Εάν ένας προγραμματιστής παιχνιδιών/εκδότης παραβιάζει μαζί σας συμβόλαιο, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές. Αυτό μπορεί να ισχύει για πράγματα όπως συμφωνίες αδειοδότησης ή συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.
* ΔΑΝΤΙΜΟΤΗΤΑ: Εάν ένα παιχνίδι κάνει ψευδείς και δυσφημιστικές δηλώσεις σχετικά με εσάς, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές.
* Παραβιάσεις απορρήτου: Εάν ένα παιχνίδι συλλέγει και χρησιμοποιεί τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς τη συγκατάθεσή σας, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές.
* αμέλεια: Εάν τραυματιστείτε λόγω αμέλειας στο σχεδιασμό ή στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές.
* ψευδή διαφήμιση: Εάν η διαφήμιση ενός παιχνιδιού είναι παραπλανητική ή παραπλανητική, μπορείτε να μηνύσετε ζημιές.
Διαδικασία για την τήρηση ενός προγραμματιστή παιχνιδιών/εκδότη:
1. Συμβουλευτείτε έναν πληρεξούσιο: Θα πρέπει πάντα να συμβουλευτείτε έναν πληρεξούσιο πριν υποβάλετε αγωγή. Μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τα νόμιμα δικαιώματα και τις επιλογές σας.
2. Αρχείο Μια καταγγελία: Εάν αποφασίσετε να μηνύσετε, ο δικηγόρος σας θα υποβάλει καταγγελία στο κατάλληλο δικαστήριο.
3. Σερβίρετε τον εναγόμενο: Θα χρειαστεί να εξυπηρετήσετε τον προγραμματιστή/εκδότη παιχνιδιών με την καταγγελία. Αυτό σημαίνει να τους παραδίδει επίσημα την αγωγή.
4. Ανακάλυψη: Και οι δύο πλευρές θα συγκεντρώσουν πληροφορίες μέσω της ανακάλυψης, οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν πράγματα όπως ανακριτές, καταθέσεις και αιτήματα εγγράφων.
5. Δοκιμή: Εάν η υπόθεση δεν μπορεί να διευθετηθεί, θα δίκη. Σε δίκη, και οι δύο πλευρές θα παρουσιάσουν τα αποδεικτικά στοιχεία και τα επιχειρήματά τους σε δικαστή ή κριτική επιτροπή.
6. κρίση: Μετά τη δίκη, το δικαστήριο θα εκδώσει απόφαση υπέρ ενός μέρους ή του άλλου.
Σημαντικές εκτιμήσεις:
* Κόστος: Οι αγωγές μπορεί να είναι ακριβές. Θα χρειαστεί να πληρώσετε για νομικές αμοιβές, αμοιβές κατάθεσης δικαστηρίου και άλλα έξοδα.
* Ώρα: Οι αγωγές μπορούν να διαρκέσουν πολύ. Μπορούν να σύρουν για μήνες ή και χρόνια.
* επιτυχία: Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα κερδίσετε την αγωγή σας.
Εναλλακτικές λύσεις για την άσκηση:
Πριν εξετάσετε το ενδεχόμενο να ασχοληθείτε, ίσως θελήσετε να εξερευνήσετε άλλες επιλογές, όπως:
* Διαπραγμάτευση: Προσπαθήστε να φτάσετε σε έναν διακανονισμό με τον προγραμματιστή/εκδότη παιχνιδιών χωρίς να πάτε στο δικαστήριο.
* Διαμεσολάβηση: Ένας διαμεσολαβητής μπορεί να βοηθήσει και τις δύο πλευρές να φτάσουν σε συμβιβασμό.
* Διαιτησία: Ένας διαιτητής μπορεί να ακούσει την υπόθεση και να εκδώσει μια δεσμευτική απόφαση.
Θυμηθείτε: Είναι σημαντικό να έχετε ισχυρή νομική βάση για την αγωγή σας και να κατανοήσετε το πιθανό κόστος, το χρόνο και τους κινδύνους που εμπλέκονται. Η διαβούλευση με έναν πληρεξούσιο είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαπιστώσετε εάν η μήνυση είναι η σωστή επιλογή για την κατάστασή σας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα