λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> PC Games

Ποια προγράμματα χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές παιχνιδιών;

Υπάρχουν πολλά προγράμματα που χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές παιχνιδιών και η συγκεκριμένη επιλογή εξαρτάται από τον τύπο του παιχνιδιού, την εμπειρία του προγραμματιστή και τις προτιμήσεις τους. Ακολουθεί μια κατανομή των κοινών κατηγοριών:

Μηχανές παιχνιδιών:

* Ενότητα: Ισχυρό και δημοφιλές, προσφέροντας ένα τεράστιο οικοσύστημα περιουσιακών στοιχείων, μαθημάτων και κοινοτικής υποστήριξης. Χρησιμοποιείται για παιχνίδια 2D και 3D σε πλατφόρμες.

* Unreal Engine: Γνωστή για τα προχωρημένα γραφικά και τα εργαλεία του, που χρησιμοποιούνται ευρέως για AAA και κινηματογραφικές εμπειρίες.

* Godot Engine: Δωρεάν και ανοικτού κώδικα, κερδίζοντας έλξη για τη φιλική προς το χρήστη διεπαφή και τα χαρακτηριστικά της.

* Gamemaker Studio 2: Αρχάριος με ένα σύστημα drag-and-drop, κατάλληλο για 2D παιχνίδια.

* Κατασκευάστε 3: Οπτικός προγραμματισμός χωρίς κώδικα, ιδανικός για γρήγορη πρωτότυπα και παιχνίδια με βάση το διαδίκτυο.

* Phaser: Πλαίσιο που βασίζεται στο JavaScript για τη δημιουργία παιχνιδιών HTML5, κατάλληλο για την ανάπτυξη ιστού.

* löve 2d: Ο κινητήρας με βάση το LUA με βάση το LUA για 2D παιχνίδια, γνωστός για την απόδοσή του και την ευκολία χρήσης του.

Γλώσσες προγραμματισμού:

* C ++: Ισχυρά και ευρέως χρησιμοποιούμενα, ιδανικά για παιχνίδια κρίσιμης σημασίας απόδοσης.

* C#: Χρησιμοποιείται στην ενότητα, προσφέροντας μια καλή ισορροπία εξουσίας και ευκολίας χρήσης.

* java: Χρησιμοποιείται για παιχνίδια σε πλατφόρμες Android.

* Python: Ευπροσάρμοστο και φιλικό προς τους αρχάριους, κατάλληλα για εκπαιδευτικά ή πειραματικά έργα.

* lua: Ελαφρύ και γρήγορα, που χρησιμοποιούνται σε κινητήρες παιχνιδιών όπως το Löve 2D και το Roblox.

* javascript: Χρησιμοποιείται για παιχνίδια και πλαίσια που βασίζονται στο διαδίκτυο όπως το Phaser.

Άλλα εργαλεία:

* Λογισμικό δημιουργίας περιουσιακών στοιχείων:

* μπλέντερ: Δωρεάν και ανοιχτό κώδικα 3D λογισμικό μοντελοποίησης και κινουμένων σχεδίων.

* Maya: Ισχυρό λογισμικό μοντελοποίησης 3D και κινούμενων σχεδίων που χρησιμοποιείται σε επαγγελματικά στούντιο.

* zbrush: Χρησιμοποιείται για τη γλυπτική μοντέλα υψηλής ανάλυσης.

* Photoshop: Χρησιμοποιείται ευρέως για 2D τέχνη, υφές και σχεδιασμό UI.

* gimp: Δωρεάν εναλλακτική λύση και ανοιχτού κώδικα στο Photoshop.

* Λογισμικό ήχου και μουσικής:

* FL Studio: Δημοφιλής σταθμός εργασίας ψηφιακού ήχου για μουσική παραγωγή.

* Ableton Live: Χρησιμοποιείται ευρέως για παραγωγή μουσικής και ζωντανή απόδοση.

* Audacity: Δωρεάν και ανοικτού κώδικα επεξεργαστή ήχου και καταγραφέας.

* Συστήματα ελέγχου έκδοσης:

* git: Δημοφιλές για τη διαχείριση του κώδικα και τη συνεργασία σε έργα.

* Εργαλεία παρακολούθησης σφαλμάτων και διαχείρισης έργων:

* jira: Δημοφιλές για την παρακολούθηση σφαλμάτων, τον προγραμματισμό του έργου και την ομαδική συνεργασία.

* Trello: Χρησιμοποιείται για την οργάνωση του έργου και τη διαχείριση εργασιών.

Επιλογή των σωστών εργαλείων:

Τα καλύτερα εργαλεία για εσάς θα εξαρτηθούν από τις συγκεκριμένες ανάγκες και στόχους σας. Εξετάστε παράγοντες όπως:

* Τύπος παιχνιδιού: 2d ή 3d, πλατφόρμα, είδος.

* Επίπεδο εμπειρίας: Αρχάριος, ενδιάμεσος ή προχωρημένος.

* Προϋπολογισμός: Δωρεάν ή πληρωμένο λογισμικό.

* πλατφόρμα: PC, Mobile, Web, κονσόλες.

* Μέγεθος ομάδας: Solo Developer ή μια μεγαλύτερη ομάδα.

Είναι επίσης ευεργετικό να πειραματιστείτε με διαφορετικά εργαλεία και να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για τη ροή εργασίας σας. Πολλοί κινητήρες παιχνιδιών και λογισμικό προσφέρουν δωρεάν δοκιμές ή δωρεάν εκδόσεις για να ξεκινήσετε.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα