1. Big Rigs:Over the Road Racing (2003):Αυτό το παιχνίδι αγώνων ήταν διαβόητο για την ξεκαρδιστικά κακή φυσική του, τα ακατέργαστα γραφικά και τα πολυάριθμα σφάλματα και σφάλματα. Έγινε μια αίσθηση στο διαδίκτυο και αναφέρεται συχνά στα χειρότερα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν ποτέ.
2. Σούπερμαν 64 (1999):Αυτό το παιχνίδι βασισμένο στον δημοφιλή υπερήρωα κόμικ γνώρισε συντριπτικά αρνητική υποδοχή. Υπέφερε από κακούς ελέγχους, επαναλαμβανόμενο gameplay, γραφικά χαμηλής ποιότητας και πολλές απογοητευτικές προκλήσεις.
3. Ε.Τ. ο Εξωγήινος (1982):Αυτό το παιχνίδι, βασισμένο στην εμβληματική ταινία με το ίδιο όνομα, θεωρήθηκε ένα από τα χειρότερα και πιο διαβόητα flops στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών. Επικρίθηκε για την επαναλαμβανόμενη φύση του, τις κακές σχεδιαστικές επιλογές και τη συνολική αποτυχία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των παικτών.
4. Ride to Hell:Retribution (2013):Αυτό το παιχνίδι δράσης-περιπέτειας αντιμετωπίστηκε με σκληρό 批評 για την τρομερή φωνητική του δράση, την ανέμπνευστη μάχη, τις βαρετές αποστολές και γενικά την κακή ποιότητα από όλες τις απόψεις.
5. Θανάσιμοι Πύργοι (1995):Ένα άλλο διαβόητα κακό παιχνίδι, το Deadly Towers επικρίθηκε για τα αδέξια χειριστήρια, το επαναλαμβανόμενο παιχνίδι, τα απογοητευτικά σχέδια επιπέδου και την έλλειψη καινοτομίας.
6. Ταχυδρομείο 2 (2003):Ενώ κέρδισε κάποια λατρεία για την υπερβολική βία και το προσβλητικό περιεχόμενό του, το Postal 2 έτυχε επίσης αρνητικής υποδοχής για το χυδαίο χιούμορ, το επαναλαμβανόμενο παιχνίδι και την έλλειψη βερνικιού.
7. Νταϊκάτανα (2000):Αυτό το shooter πρώτου προσώπου είχε τεράστια προ-κυκλοφορία διαφημιστική εκστρατεία λόγω της συμμετοχής του σε εξέχουσες προσωπικότητες του κλάδου όπως ο John Romero, αλλά τελικά έπεσε σταθερά λόγω πολλών σφαλμάτων, κακών μηχανισμών παιχνιδιού και ανέμπνευστων σχεδίων επιπέδου.
8. Homefront:The Revolution (2016):Αυτό το shooter πρώτου προσώπου γνώρισε σημαντική αντίδραση λόγω των τεχνικών του προβλημάτων, του επαναλαμβανόμενου παιχνιδιού, της έλλειψης ελκυστικού περιεχομένου και της ρηχής ιστορίας του.
9. No Man's Sky (2016):Παρά το γεγονός ότι δημιούργησε ενθουσιασμό με την υπόσχεσή του για ένα απέραντο σύμπαν που δημιουργήθηκε διαδικαστικά, το No Man's Sky αρχικά αντιμετώπισε σοβαρή κριτική για την έλλειψη ουσιαστικού περιεχομένου και επαναλαμβανόμενου παιχνιδιού. Ωστόσο, οι επόμενες ενημερώσεις βελτίωσαν σημαντικά το παιχνίδι.
10. Bubsy 3D (1996):Αυτό το platformer αντιμετώπισε κριτική για τα παλιά γραφικά του, τα επαναλαμβανόμενα επίπεδα σχεδίασης και τους απογοητευτικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού. Συχνά θυμόμαστε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα κακής σχεδίασης παιχνιδιών κατά τη μετάβαση από το 2D στο 3D gaming.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα