λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> PC Games

Πώς λειτουργεί το NES;

Το Nintendo Entertainment System (NES) λειτουργεί μέσω της αλληλεπίδρασης πολλών βασικών στοιχείων. Ακολουθεί μια απλοποιημένη επισκόπηση:

1. Εισαγωγή κασέτας:Το NES χρησιμοποιεί κασέτες παιχνιδιού που περιέχουν τον κωδικό και τα δεδομένα του παιχνιδιού. Όταν μια κασέτα εισάγεται στην κονσόλα, δημιουργεί ηλεκτρική επαφή με τα εσωτερικά εξαρτήματα της κονσόλας.

2. CPU και μνήμη:Το NES έχει μια κεντρική μονάδα επεξεργασίας (CPU), η οποία είναι το κύριο τσιπ επεξεργασίας που εκτελεί τον κώδικα του παιχνιδιού που είναι αποθηκευμένος στην κασέτα. Λειτουργεί σε συνδυασμό με τη μνήμη του συστήματος (RAM και ROM) για τη φόρτωση, αποθήκευση και χειρισμό δεδομένων.

3. Επεξεργαστής βίντεο:Ο επεξεργαστής βίντεο του NES, γνωστός ως Μονάδα Επεξεργασίας Εικόνας (PPU), είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία των γραφικών του παιχνιδιού. Παίρνει τα δεδομένα από την CPU και τα μεταφράζει στα pixel που εμφανίζονται στην οθόνη της τηλεόρασης.

4. Επεξεργαστής ήχου:Η μονάδα επεξεργασίας ήχου (APU), γνωστή και ως Noise Generator και Square Wave Generator, παράγει ηχητικά εφέ και μουσική για το παιχνίδι. Δημιουργεί διαφορετικές κυματομορφές και τις διαμορφώνει για να δημιουργεί διάφορους ήχους.

5. Ελεγκτές:Το NES χρησιμοποιεί ενσύρματους ελεγκτές με κουμπιά και ένα κατευθυντικό pad (D-pad) για να παρέχει πληροφορίες χρήστη για τον έλεγχο των χαρακτήρων και των ενεργειών του παιχνιδιού. Τα χειριστήρια συνδέονται με την κονσόλα μέσω θυρών στο μπροστινό μέρος του συστήματος.

6. Οθόνη γραφικών:Το NES συνδέεται με μια τηλεόραση μέσω ενός διακόπτη RF ή ενός καλωδίου AV. Τα σήματα βίντεο και ήχου που παράγονται από την κονσόλα μεταδίδονται στην τηλεόραση, εμφανίζοντας τα γραφικά και τον ήχο του παιχνιδιού.

Όταν παίζεται ένα παιχνίδι, η CPU διαβάζει τον κώδικα του προγράμματος από την κασέτα και εκτελεί τις οδηγίες. Παίρνει δεδομένα από τη μνήμη και στέλνει εντολές στους επεξεργαστές βίντεο και ήχου. Ο επεξεργαστής βίντεο δημιουργεί τα αντίστοιχα γραφικά με βάση τα δεδομένα γραφικών του παιχνιδιού και ο επεξεργαστής ήχου παράγει τους κατάλληλους ήχους. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας διαδραστικής εμπειρίας παιχνιδιού που οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν ελέγχοντας τις ενέργειες επί της οθόνης με τα χειριστήρια.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα