* «The Art of Computer Game Design» του Chris Crawford
* "Game Development Essentials:An Introduction to the Art of Game Design and Development" από την Jeannie Novak και τον Bob Bates
* «Πρότυπα προγραμματισμού παιχνιδιών» του Robert Nystrom
* Διαδικτυακοί πόροι: Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο κατασκευής των παιχνιδιών υπολογιστή. Μερικά δημοφιλή παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* Gamasutra
* GameDev.net
* Η International Game Developers Association (IGDA)
* Φόρουμ ανάπτυξης παιχνιδιών: Υπάρχουν πολλά φόρουμ όπου οι προγραμματιστές παιχνιδιών συζητούν τη δουλειά τους και μοιράζονται πληροφορίες. Μερικά δημοφιλή παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* Το φόρουμ /r/gamedev του Reddit
* Τα TIGForums
* Τα φόρουμ Unity3D
* Συνέδρια ανάπτυξης παιχνιδιών: Υπάρχουν πολλά συνέδρια όπου οι προγραμματιστές παιχνιδιών μπορούν να μάθουν για τις τελευταίες τάσεις στην ανάπτυξη παιχνιδιών και να δικτυωθούν με άλλους προγραμματιστές. Μερικά δημοφιλή παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* The Game Developers Conference (GDC)
* The Electronic Entertainment Expo (E3)
* ΠΑΞ
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα