Αναπτύξτε ένα θέμα για κρυφό αντικείμενο παιχνίδι σας . Αυτό βοηθά το εμπορικό σήμα του παιχνιδιού σας , αυξάνοντας ενδεχομένως την αναγνώριση . Δημοφιλή θέματα περιλαμβάνουν μυστήρια δολοφονία , γοτθικό τρόμο , Victorian και φιλμ νουάρ . 2
Κατασκευάστε μια αφήγηση ή ιστορία γραμμή για το παιχνίδι σας . Για παράδειγμα, κάθε οθόνη μπορεί να αντιπροσωπεύει μια σκηνή σε ένα κυνήγι θησαυρού μέσα στο χρόνο ή στο ένα πόδι σε έναν αγώνα δρόμου σε όλο τον κόσμο . Η αφήγηση αυτή κρατά τον παίκτη ενδιαφέρονται για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού αργά την προώθηση της ιστορία με κάθε παζλ ολοκληρώθηκε .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το δικό σας αντικείμενο ή να βρείτε μια σύμβαση καλλιτέχνη να ολοκληρώσει το έργο τέχνης για σας . Εκτός από τις πολλές εικόνες φόντου , θα χρειαστεί δεκάδες αντικείμενα για να κρύψει σε διαφορετικές σκηνές σας .
Η 4
Αγορά και εγκατάσταση ενός πακέτου παιχνίδι κτίριο ή λογισμικό προγραμματισμού . Δημοφιλείς πλατφόρμες περιλαμβάνουν Adobe Director , Adobe Flash , BlitzMax , Game Maker και Πολυμέσων Fusion .
5
Κάθε πακέτο λογισμικού έχει διαφορετικές οδηγίες και τα βήματα για την ανάπτυξη της πραγματικής παιχνίδι κρυφό αντικείμενο . Μερικοί , όπως η Adobe Director , προορίζονται για έμπειρους προγραμματιστές , ενώ άλλοι , όπως Game Maker , είναι καλύτερα προσαρμοσμένες σε νέους σχεδιαστές .
Η 6
Για τους λιγότερο έμπειρους προγραμματιστής , λογισμικό, όπως Multimedia Fusion προσφέρει μια απλούστερη λύση . Σε αυτά τα πακέτα , να δημιουργήσει μια οθόνη του παιχνιδιού με την εισαγωγή ένα από τα μεγαλύτερα φωτογραφίες σας ως εικόνα φόντου .
Η 7
Προσθέστε τα επιμέρους στοιχεία που πρέπει να κρύβονται στην εικόνα ως ξεχωριστά αντικείμενα . Για κάθε προϊόν, θα εκχωρήσει τα χαρακτηριστικά με βάση το λογισμικό που την χαρακτηρίζουν ως ένα κρυφό αντικείμενο . Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ειδικά χαρακτηριστικά , όπως τα σημεία μπόνους για δύσκολο να βρείτε αντικείμενα .
8
Όταν οι μεμονωμένες σκηνές είναι πλήρης, το λογισμικό θα σας καθοδηγήσει μέσω της αλληλουχίας σκηνές σας με τη σωστή σειρά και προσθέτοντας μεταξύ σκηνή εικόνων ή κειμένου (που ονομάζονται "κοπεί σκηνές » ) για να βοηθήσει εκ των προτέρων την αφήγηση .
Η 9
Τέλος για το παιχνίδι με την προσθήκη μια εισαγωγή και τις οδηγίες στην αρχή και μια σκηνή κλεισίματος . Η εισαγωγή θα πρέπει να αρχίσει την ιστορία και εξηγεί το σκοπό του παιχνιδιού . Το κλείσιμο πρέπει να προσφέρει στον παίκτη μια ικανοποιητική κατάληξη και , ίσως , ένα segue σε ένα παιχνίδι sequel.
Η 10
Το πακέτο λογισμικού θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσει το παιχνίδι σε ένα Web- ready μορφή , όπως ένα Flash αρχείο . Αυτό είναι το αρχείο σας παιχνίδι για τη διανομή σε φίλους ή ιστοσελίδες.
Η 11
Δοκιμάστε τελικά το παιχνίδι σας με αρκετούς φίλους για να εξασφαλιστεί η σαφήνεια των κατευθύνσεων και την ευκολία χρήσης . Τι μπορεί να έχει νόημα για σας μπορεί να μην είναι τόσο σαφής σε πρώτη φορά player.
Η 12
Μοιράστε το παιχνίδι σας σε απευθείας σύνδεση μέσω του δικού σας δικτυακού τόπου ή μέσω της επανεξέτασης ή το παιχνίδι υποβολή sites όπως ο Jay Είναι Παιχνίδια ( Jayisgames.com ) ή Big Fish Games ( Bigfishgames.com ) . Οι χώροι αυτοί είτε θα επανεξετάσει το παιχνίδι σας και να βοηθήσει την κυκλοφορία δίσκου με τη δική σας ιστοσελίδα ή φιλοξενείται φιλοξενήσει για σας με άλλα παρόμοια παιχνίδια , αφήνοντας τους επισκέπτες ψηφίζουν και να επανεξετάσει το παιχνίδι σας για τους άλλους παίκτες .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα