λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Τι είναι το Game Σχεδιασμός

; βιντεοπαιχνιδιών σχεδιασμό είναι μια απαραίτητη διαδικασία που πρέπει να συμβεί πριν από ένα βιντεοπαιχνίδι μπορεί πραγματικά να προγραμματιστεί και να απελευθερωθεί . Ενώ προγραμματισμού και ελέγχου μπορεί να είναι πολλή δουλειά , η φάση του σχεδιασμού του παιχνιδιού είναι μια συναρπαστική διαδικασία γεμάτη δημιουργική ενέργεια. Ιδέα
Η

σχεδιασμό παιχνίδι είναι όταν οι πρωτότυπες ιδέες που σπίθα στο παιχνίδι εμπλουτιστεί πριν ο προγραμματισμός και γραφικό σχεδιασμό του παιχνιδιού μπορεί πραγματικά να αρχίσει . Ιδέες για το παιχνίδι προέρχεται από μια ποικιλία πηγών , συμπεριλαμβανομένων και μοναδικής έμπνευσης , την απόκτηση της άδειας , μια νέα καινοτομία στην κωδικοποίηση του παιχνιδιού ή τη συνειδητοποίηση ότι μια συγκεκριμένη θέση δεν χρησιμοποιείται αρκετά . Μόλις γεννιέται μια ιδέα , ένας παραγωγός θα πρέπει να ορισθεί και θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα έγγραφο σχεδιασμού του παιχνιδιού .
Εικόνων Έγγραφο Παιχνίδι Σχεδιασμός
Η

Όταν μια ιδέα για ένα παιχνίδι έχει σχεδιαστεί , ότι η ιδέα πρέπει να αναγράφεται . Αν και δεν υπάρχει επίσημο τρόπο γραφής μια ιδέα του παιχνιδιού , το σχέδιο σχεδιασμό του παιχνιδιού θα πρέπει με σαφήνεια και informatively περιγράφουν τι ο σχεδιαστής του παιχνιδιού αναμένεται να συμβεί μέσα στο παιχνίδι . Ενώ μια εταιρεία παιχνίδι δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάθε ιδέα , άφθονη καινοτόμες ιδέες θα βοηθήσει να πωλήσει την έννοια του παιχνιδιού .

Η Φάσεις
Η

παιχνίδι σχεδιασμό έρχεται σε τρία στάδια . Το στάδιο I /O δομή είναι όταν ένας σχεδιαστής παιχνιδιών αποφασίσει ακριβώς πώς το παιχνίδι έχει κοινοποιηθεί στον παίκτη , συμπεριλαμβανομένων των οπτικών και ηχητικών στοιχείων . Το επόμενο στάδιο είναι το στάδιο δομή του παιχνιδιού , όπου ο σχεδιαστής του παιχνιδιού προσπαθεί να μετατρέψει την αφηρημένη έννοια του παιχνιδιού σε ένα σύστημα κανόνων μέσα στο οποίο ο παίκτης μπορεί να λειτουργήσει . Το τελικό στάδιο είναι το στάδιο δομή του προγράμματος , στο οποίο ο σχεδιαστής του παιχνιδιού καθορίζει ακριβώς πώς το παιχνίδι θα πρέπει να προγραμματιστεί.
Εικόνων Γκολ
Η

Ένας σχεδιαστής παιχνιδιών συνήθως προσπαθεί να προσελκύσει τους μια ποικιλία των ψυχολογικών παραγόντων κατά τη δημιουργία ενός παιχνιδιού . Κοινή λόγοι για τους οποίους τα παιχνίδια παίζονται περιλαμβάνουν την ανάγκη για εξερεύνηση, τάση φυγής , επίτευγμα , κοινωνικά μη αποδεκτή συμπεριφορά , κοινωνικοποίηση και την κοινή ανταμοιβές , επίσης, συνδέεται με τη μυθοπλασία , όπως η εμπειρία του να γνωρίζει ενδιαφέροντες χαρακτήρες , κόσμοι και ιστορίες .
Η
Να γίνει ένας σχεδιαστής
Η

σχεδιασμό παιχνίδι είναι μια μεγάλη επιχείρηση που μοιάζει με συνέπεια για τους λάτρεις των παιχνιδιών με δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων . Εταιρείες σχεδιασμού παιχνιδιών είναι πιο πιθανό να προσλάβουν υποψηφίους οι οποίοι έχουν πτυχία στην τεχνολογία των γραφικών του υπολογιστή , με εξειδίκευση στο σχεδιασμό του παιχνιδιού . Μόλις έχει αποκτηθεί αυτός ο βαθμός , οι επίδοξους σχεδιαστές παιχνιδιών συνιστάται να δημιουργήσουν το δικό τους έγγραφο σχεδιασμό του παιχνιδιού λεπτομερώς μια ιδέα του παιχνιδιού , προκειμένου να αποδείξουν ότι θα ξέρει πώς να κάνει ένα έργο το παιχνίδι .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα