Παιδάκια αντιπροσωπεύουν όλες τις εικόνες στο παιχνίδι . Για να φορτώσετε ένα ξωτικό , πηγαίνετε στο μενού Resources ? Θα πάτε εδώ συχνά κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού . Επιλέξτε το "Δημιουργία Παιδάκια " εντολή . Στο παράθυρο που εμφανίζεται , εισάγετε ένα όνομα για το ξωτικό σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Load Sprite " . Αυτό φέρνει επάνω ένα άλλο παράθυρο , όπου θα πρέπει να φέρει το μενού Πόρων και επιλέξτε ένα από τα πολλά . Bmp εικόνες να εκπροσωπούν ξωτικό σας . Πατώντας το πλήκτρο " OK" θα σώσει αυτό το ξωτικό .
Εικόνων Εκδηλώσεις
Η
Εκδηλώσεις όπως τα αντικείμενα και τους ήχους δημιουργήσει την ενέργεια στο παιχνίδι . Στο μενού Πόροι , επιλέξτε "Δημιουργία αντικειμένου " από το αναπτυσσόμενο πλαίσιο για να εμφανιστεί το παράθυρο Ιδιότητες αντικειμένου . Από αυτό το πλαίσιο , θα επιλέξετε το όνομα του αντικειμένου και επιλέξτε όλες τις επιθυμητές ενέργειες για το αντικείμενο . Αποφασίστε αν θέλετε το αντικείμενο να είναι στερεά ή ορατά. Με το κουμπί " Προσθήκη γεγονότος " , μπορείτε να επιλέξετε τα γεγονότα για το αντικείμενο σας να κάνετε. Η δεξιά πλευρά του κουτιού έχει τους καταλόγους των κινήσεων για το αντικείμενο σας για να εκτελέσει . Κάντε διπλό κλικ σε μία από αυτές τις κινήσεις για να εμφανιστεί το επόμενο παράθυρο , όπου θα εισάγετε τα στοιχεία της κίνησης , όπως η ταχύτητα και κατευθύνσεις . Για να προσθέσετε ήχο σε μια εκδήλωση , πηγαίνετε στο Ιδιότητες αντικειμένου και επιλέξτε " Collision " από το μενού Add Event , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο εικονίδιο "Sound " στη στήλη δράσης για να εμφανιστεί το παράθυρο Αναπαραγωγή ήχου . Αυτό περιέχει μια λίστα με τους ήχους για να μπορείτε να εισάγετε στο πεδίο ήχου .
Η Δωμάτια
Η
δωμάτια είναι όπου το παιχνίδι λαμβάνει χώρα . Με τη "Δημιουργία Room" εντολή στο μενού Resources , θα εμφανιστεί το παράθυρο δωματίου Properties . Στο παράθυρο πλοήγησης στα αριστερά , επιλέξτε " Settings" ? Μπορείτε τώρα εισόδου το όνομά σας και τη λεζάντα για το παιχνίδι σας . Όταν πηγαίνετε στην καρτέλα Αντικείμενα, κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο " Object Name" , η οποία θα πρέπει να μοιάζει με ένα πρόχειρο . Στο παράθυρο που εμφανίζεται , μπορείτε να βρείτε τις αποθηκευμένες σας αντικείμενα ? Τα προσθέσετε στο δωμάτιό σας . Τώρα δημιουργήστε ένα φόντο για το δωμάτιο πηγαίνοντας στην καρτέλα Ιστορικό και επιλέγοντας ένα από τα διαθέσιμα υπόβαθρο στη λίστα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα