Το παιχνίδι βρίσκει Spider -Man να είναι σε επαφή με SHIELD σκηνοθέτης Nick Fury να βοηθήσει να καταλάβω ποιος είναι πλύση εγκεφάλου σούπερ κακοποιούς με τη χρήση κομματιών από την ίδια μετεωρίτη που έδωσε Spider -Man μαύρο , συμβιωτική στολή του . Ως Spider - Man , θα συνεργαστεί με τους συναδέλφους του εγκλήματος - μαχητές, όπως ο Black Cat και Iron Fist να νικήσει το σούπερ - κακοποιούς και τελικά την καταπολέμηση της ιθύνων νους .
Το πρόβλημα με αυτούς τους team- ups είναι ότι , ακόμα κι αν πάρετε για εναλλαγή μεταξύ Spider -Man και ο συνεργάτης του , όποτε θέλετε , ικανότητες του εταίρου είναι εξαιρετικά περιορισμένες . Καθώς η ιστορία εξελίσσεται και περισσότερους συμμάχους έρχονται να βοηθήσουν Spidey , είναι εύκολο να αισθάνονται εξαπατημένοι , δεδομένου ότι δεν μπορείτε να απολαύσετε παίζοντας το αγαπημένο σούπερ - ήρωες σας ή ακόμη και τους κακούς με τον ίδιο τρόπο όπως μπορείτε να με Spider -Man , οπότε δεν υπάρχει λόγος . να κάνουν το διακόπτη
εικόνων και Online multiplayer
Η
Η ιδέα πίσω από "Spider - Man : Φίλος ή Εχθρός " θα έχουν κάνει για την εξαιρετική multiplayer δράση , σαν άλλη ομάδα - με βάση , Marvel βιντεοπαιχνίδια όπως το " Marvel Ultimate Alliance " και " X - Men Legends ». Αλλά αυτό υπολείπεται λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων των άλλων playable χαρακτήρες . Υπάρχει , επίσης, δεν online multiplayer gameplay , το οποίο είναι εξαιρετικά οδυνηρή λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του παιχνιδιού . Η έλλειψη multiplayer online gameplay περιορίζει την αξία replay του τίτλου .
Η Δυσκολία
Η
Το παιχνίδι έχει μόνο ένα επίπεδο δυσκολίας , το οποίο προφανώς ορίζεται σε εύκολη . Η έλλειψη των επιπλέον δυσκολιών που μειώνει επίσης την αξία replay . Σύμφωνα με την αναθεώρηση Internet Network Gaming ( IGN ) του παιχνιδιού γράφτηκε από τον Ryan Geddes , το gameplay είναι τόσο εύκολο που όταν παίζετε ένα παιχνίδι δύο παικτών , σε ένα μόνο κουμπί επίθεσης επιτρέπεται για ιστιοπλοΐα εύκολα μέσω του επιπέδου . Σε μια άλλη περίπτωση , Geddes έπαιζε με έναν άλλο παίκτη και οι δύο επέλεξαν το νησί με θέμα το επίπεδο , στο οποίο το gameplay λαμβάνει χώρα στην κορυφή ενός βράχου , όπου το κύμα μετά το κύμα των εχθρών , που είναι γνωστή ως φαντάσματα , γόνος . Οι παίκτες έφυγαν από το παιχνίδι για να τρέξει μόνη της για 30 λεπτά , για να επιστρέψει για να δείτε ότι δεν ήταν μόνο οι χαρακτήρες τους ακόμα ζωντανοί , αλλά και όλους τους εχθρούς ίδιοι είχαν σκοτωθεί , προφανώς από την πτώση από τον γκρεμό .
Η
γραφικά και Ελέγχου
Η
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα τύπο κυττάρου -σκιά γραφικά που παρέχουν μια κομψή εμφάνιση , αλλά υπολείπονται σε παράδοση . Τα επίπεδα και οι εχθροί έχουν παρόμοια σχέδια , με μικρές μόνο διαφορές καθώς παίζετε από τοποθεσία σε τοποθεσία . Το PlayStation 2 και Wii εκδόσεις φάνηκε να τρέχει πιο αργά από ό, τι τα PC και Xbox 360 παιχνίδια και τα γραφικά για αυτές τις εκδόσεις εμφανίζονται θαμπά και με ακμές . Το παιχνίδι πάσχει επίσης από τα θέματα ελέγχου της κάμερας . Οι χαρακτήρες είναι γνωστό ότι εξαφανίζονται πίσω από τυφλούς τοίχους και υφές . Εικόνων
Tech - Μονάδες
Η
Το παιχνίδι επιτρέπει στον παίκτη να συλλέξει tech - μάρκες , νικώντας τους εχθρούς και το σπάσιμο αντικειμένων , στη συνέχεια, τους χρησιμοποιούν για να αναβαθμίσουν τις ικανότητές , κάνοντας τους χαρακτήρες ισχυρότερη . Οι παίκτες χάνουν επίσης μάρκες όταν πεθαίνουν . Αν και αυτό φαίνεται σαν μια μεγάλη επιλογή για να εντείνει gameplay , δεν είναι , αφού το gameplay είναι τόσο εύκολο που αναβαθμισμένες δυνατότητες δεν είναι απαραίτητη , ιδίως αν ληφθεί υπόψη ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μάχες αφεντικό . Οι παίκτες έχουν επίσης απεριόριστη ζωή , έτσι ώστε η απώλεια των μαρκών όταν πεθάνετε έχει νόημα , από τη στιγμή που δεν χάνουν καμία πρόοδο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα