Η συγγραφή των ΑΟΠ είναι στον κώδικα GM γλώσσα . Αν και τα προγράμματα λογισμικού maker όλο το παιχνίδι παρέχει βήματα για να δημιουργήσετε απλά παιχνίδια χωρίς γνώση της GML , αυτά δεν είναι τα παιχνίδια που θα κρατήσει το ενδιαφέρον του παίκτη . Για να γράψετε ένα καλό RPG που αναπτύσσει μια ιστορία περιπέτειας , παρέχει ενδιαφέρουσες παράλληλες περιπέτειες , και τοποθετεί τον παίκτη στο ρόλο , θα πρέπει να είναι σε θέση να γράψει GM κώδικα .
Εικόνων RPG έχουν μια ιστορία
ένα δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο έργο στην ανάπτυξη ενός RPG γράφει την ιστορία . Θα πρέπει να έχει μια αρχή και ένα τέλος , και να διαρκέσει για μερικές ώρες ( ο κανονικός χρόνος playing game ) . Θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα και πιστευτός , ακόμη και αν είναι φαντασία σε έναν κόσμο της δημιουργίας σας . Η ιστορία σας θα πρέπει να δώσει τον ήρωα σας πρωταρχικό στόχο . Αν και μπορείτε να στείλετε τον /την off σε διάφορες αποστολές , ο πρωταρχικός στόχος πρέπει να είναι ο τελικός στόχος .
Η Σχεδιάστε το παιχνίδι σας
Η
Μόλις έχετε μια ιστορία , η πιο σημαντική διαδικασία για την ανάπτυξη μιας καλής RPG σχεδιάζει . Θα πρέπει να αναπτύξουν έναν κόσμο με περιοχές, πόλεις και χωριά , τα δέντρα , λόφους και βουνά , δρόμοι , και ρεαλιστική χαρακτήρες που θα αλληλεπιδρούν . Πριν ανοίξετε ποτέ το λογισμικό maker παιχνίδι σας , χρησιμοποιήστε σας επεξεργαστή κειμένου ή πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου για να περιγράψει την ιστορία του παιχνιδιού σας καλά , και να γράψει τις συνομιλίες που θα διεξαχθούν μεταξύ των χαρακτήρων σας .
Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα γραφικών για να δημιουργήσετε ένα χάρτη σας κόσμο . Έχοντας αυτή την οπτική εύχρηστο χάρτη , ενώ μπορείτε να προγραμματίσετε το παιχνίδι σας θα αποτρέψει τα λάθη . Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε την ίδια πρακτική για κάθε μία από τις πόλεις και τις τοποθεσίες που αναπτύσσουν στον κόσμο σας .
Εικόνων Hero , Εχθροί και φίλοι
Η Ήρωες και Τέρατα
Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε όπως μπορείτε να αναπτύξουν , αλλά κατά το στάδιο του σχεδιασμού , θα πρέπει να αναφέρουμε τους χαρακτήρες σας και να σχεδιάσουν το είδος της αλληλεπίδρασης θα λάβει χώρα . Ονομάστε τους εχθρούς των ηρώων σας και να σχεδιάσετε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους . Καθορίστε τις αμυντικές και επιθετικές εργαλεία σας ήρωες θα έχουν στη διάθεσή τους και πότε και πώς θα λάβουν αυτά τα εργαλεία .
Σχέδιο που θα βοηθήσει τον ήρωα σας επίτευξη πρωτεύοντες και δευτερεύοντες στόχους του , και πώς θα το κάνουν . Σχεδιάστε τι αντίπαλοι θα είναι δύσκολο ή αδύνατο να νικήσουμε , αν και αδύνατη , ποιες εναλλακτικές θα είναι διαθέσιμα
σχέδιο NPCs ( μη playable χαρακτήρες ) . Αυτές θα είναι οι χαρακτήρες που εμφανίζονται σε όλη την ιστορία σας, το οποίο είναι μη - playable , αλλά έχουν κάτι να πουν , όταν ο ήρωας συναντά τους . Αυτοί οι χαρακτήρες μπορούν να παρέχουν στοιχεία και συμβουλές για την συσκευή σας .
Εικόνων Βάλτε τα όλα μαζί
Η
Μόλις έχετε ολοκληρώσει όλα τα έργα που απαιτούνται στο στάδιο του σχεδιασμού , ανοίξτε maker παιχνίδι σας λογισμικού και να αρχίσει η πραγματική ανάπτυξη . Θα τροποποιήσετε μια μηχανή που παρέχονται , ή να αναπτύξει ένα πρωτότυπο . Κάθε διαφορετικό πρόγραμμα προσφέρει διάφορα ξωτικά να χρησιμοποιήσει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού σας και , σε πολλές περιπτώσεις , η δυνατότητα να τους αλλάξει για να εξυπηρετούν τις ανάγκες σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα