1 Κάντε κλικ στο " Δημιουργία ενός Sprite " εικονίδιο στο πάνω μέρος της σελίδας Game Maker και στη συνέχεια επιλέξτε " Sprite Load" για να επιλέξετε μια επιλογή από τον κατάλογο Maker παιχνίδι . Αυτό θα σας επιτρέψει να κάνετε τα κουμπιά για το μενού σας . 2
Επιλέξτε το πλήκτρο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για το μενού σας . Για παράδειγμα , εάν πρόκειται να προσθέσετε ένα κουμπί play , επιλέξτε την προϋπάρχουσα " παίξει " το κουμπί από το μενού sprite . Στη συνέχεια, μπορείτε να του δώσετε ένα όνομα αρχείου . Κάντε κλικ στο " ΟΚ ".
Εικόνων 3
Τοποθετήστε το ίδιο sprite που μόλις χρησιμοποιήσατε κατά την ανωτέρω διαδικασία , αλλά να το μετονομάσετε με τη λέξη " πιέζεται " μετά το αρχικό όνομα αρχείου . Αυτό θα είναι ένα τροποποιημένο κουμπί όταν το ποντίκι είναι πάνω του κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού .
Η
4 Κάντε κλικ στο κουμπί "Επεξεργασία Sprite " για να επεξεργαστείτε την εμφάνιση του κουμπιού σας πατημένο . Χρησιμοποιήστε την επιλογή " Image " για να αλλάξετε την εμφάνιση του κουμπιού σας πατημένο . Για παράδειγμα , εάν θέλετε το κουμπί για να φωτίζει , ενώ το ποντίκι παιχνίδι είναι σε αυτό, ρυθμίστε την ένταση για να αντικατοπτρίζει το γεγονός αυτό ή μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα του κουμπιού . Κάντε κλικ στο " OK" όταν κρίνει . Θα πρέπει να κάνετε κλικ στο " OK" δύο φορές περισσότερο σε προηγούμενα μενού για να πάρει πίσω στην κύρια οθόνη .
5
Επιστροφή στο κύριο μενού , κάντε κλικ στο " Δημιουργία ενός αντικειμένου " στην κορυφή του η οθόνη . Επιλέξτε το κουμπί που μόλις δημιουργήσατε , όταν το μενού επιλογής έρχεται. Δώστε το ίδιο όνομα αρχείου με το όνομα του sprite . Κάντε το ίδιο για την έκδοση πατημένο το πλήκτρο για να δημιουργήσετε αντικείμενα για τα δύο.
Η 6
Με ένα από τα αντικείμενα που έχουν ανοιχθεί, προσθέσετε ένα συμβάν , κάνοντας κλικ στην επιλογή " Προσθήκη γεγονότος " κοντά στο κάτω μέρος της παράθυρο. Κάντε κλικ στο " Ποντίκι " από το παρακάτω μενού επιλογής και στη συνέχεια στο "Αριστερό κλικ " στην επόμενη οθόνη . Αυτό λέει στον υπολογιστή που δημιουργείτε μια ενέργεια για το πότε το αριστερό κουμπί του ποντικιού κλικ στο κουμπί σας .
Η 7
Προσθέστε μια ενέργεια με την επιλογή του "Go to the Next Room " επιλογή στη δεξιά πλευρά της οθόνης . Αυτό λέει το σύστημα ότι όταν κάνετε κλικ στο κουμπί με το αριστερό κουμπί του ποντικιού , το πρόγραμμα θα πρέπει να πάτε στο επόμενο δωμάτιο του παιχνιδιού .
8
Προσθέστε ένα άλλο γεγονός και επιλέξτε το "ποντίκι enter" ή " αφήστε το ποντίκι , " ανάλογα με το κουμπί που θέλετε να προγραμματίσετε . Επιλέξτε "αλλαγή παράδειγμα " στη δεξιά πλευρά της οθόνης και στη συνέχεια επιλέξτε το άλλο κουμπί που δημιουργήσατε . Το γεγονός αυτό καθιστά τα χρώματα αλλαγή κουμπί από όταν το ποντίκι βρίσκεται πάνω σε όταν το ποντίκι είναι πάνω της , συνδέοντας τα δύο κουμπιά που δημιουργήσατε .
Η
9 Κάντε κλικ στο κουμπί " OK" και να κάνουμε το ίδιο και για το άλλο κουμπί .
Η 10
δημιουργήσετε ένα δωμάτιο , επιλέγοντας το "Create a Room" επιλογή στο πάνω μέρος της κύριας οθόνης . Επιλέξτε το πρώτο κουμπί που δημιουργήσατε και να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι για να σύρετε στο σημείο όπου θέλετε να είναι στο μενού .
Η 11
Δημιουργήστε ένα δεύτερο δωμάτιο που θα γίνει αργότερα μέρος του πραγματικού παιχνιδιού σας . Προσθέστε άλλα κουμπιά στην πρώτη αίθουσα ( η οποία είναι η οθόνη του μενού σας ) ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες και στη συνέχεια ελέγξτε ότι το μενού λειτουργεί κάνοντας κλικ στο "Test παιχνίδι . "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα