Εντοπίστε τον κατάλογο του παιχνιδιού που θέλετε να τροποποιήσετε . Unreal χρησιμοποιεί ένα " . Ini " με βάση τη δομή του αρχείου για τις εξωτερικές συνθέσεις του . Τα αρχεία βρίσκονται πάντα στον κατάλογο συστήματος του παιχνιδιού . Για παράδειγμα , εάν θέλετε να τροποποιήσετε το παιχνίδι " Raven Shield " , που θα πάτε στο φάκελο Raven Shield και να εντοπίσετε τον υποφάκελο που ονομάζεται σύστημα . Εκεί θα βρείτε τα διάφορα " . Ini " αρχεία . Το κύριο αρχείο ρυθμίσεων θα είναι ο τίτλος του παιχνιδιού ακολουθείται από " . Ini » . Έτσι , σε αυτό το παράδειγμα θα δούμε για " RavenShield.ini " 2
Κάντε δεξί κλικ στο αρχείο ρυθμίσεων που θέλετε να τροποποιήσετε . Ανοίξτε το με έναν επεξεργαστή κειμένου . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οτιδήποτε, από το πρόγραμμα notepad σε ένα πιο προηγμένο επεξεργαστή κειμένου . Η εφαρμογή σημειωματάριο θα αρκεί για σχεδόν τα πάντα .
Εικόνων 3
Αναζήτηση στο αρχείο ρυθμίσεων για το τμήμα [ Engine.GameEngine ] . Η πρώτη ρύθμιση που είναι πάντα σε αυτό το τμήμα είναι " CacheSizeMegs = X " (όπου X ισούται με την προεπιλεγμένη μεταβλητή ) .
Η ρύθμιση αυτή αφορά την ποσότητα των δεδομένων παιχνίδι που μπορούν να αποθηκευτούν σε μνήμη RAM του συστήματος . Από προεπιλογή , αυτή η τιμή έχει οριστεί σε μια συντηρητική τιμή για να καλύψει τις ανάγκες της ένα ευρύ φάσμα συστημάτων . Συνήθως οι προκαθορισμένες τιμές είναι 32 ή 64 . Ωστόσο , αν υπερβαίνει την ελάχιστη απαιτούμενη μνήμη και να έχουν τουλάχιστον τη συνιστώμενη ποσότητα , αυτό μπορεί να αυξηθεί με ασφάλεια .
Αύξηση αυτής της τιμής μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους φόρτωσης και να μειώσει το τραύλισμα . Εάν ρυθμίζετε τις παραμέτρους για το gameplay , δοκιμάστε αξίες, όπως 128 ή 256 . Εάν διαμορφώνετε αυτό για το παιχνίδι αξίες server προσπαθεί , όπως 368 ή 512 .
Η
4 Μεταβείτε στο τμήμα που ονομάζεται [ D3DDrv.D3DRenderDevice ] . Αυτή είναι η καρδιά της ποιότητας και της απόδοσης ρυθμίσεις γραφικών . Εδώ θα βρείτε τις ρυθμίσεις που δεν είναι συχνά στο GUI του παιχνιδιού . Παρακάτω είναι μια λίστα των κοινών μεταβλητών που θα βρείτε σε αυτό το τμήμα και οι σημασίες τους :
HighDetailActors = True : Αυτή η ρύθμιση περιλαμβάνει την αύξηση του ποσού των πολυγώνων που χρησιμοποιούνται για να καταστήσουν τους χαρακτήρες . Εάν χρειάζεστε μια ώθηση απόδοσης . Ορίζοντας το σε ψευδείς , θα δώσει ένα υψηλότερο ρυθμό προβολής καρέ μόνο μια ελαφρώς χαμηλότερη ποιότητα εικόνας
UsePrecaching = True : . Αυτή η ρύθμιση λέει στον κινητήρα για την προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων του παιχνιδιού πριν τον αγώνα ή το επίπεδο έχει ξεκινήσει . Αυτό μειώνει το τραύλισμα παιχνίδι και εξασφαλίζει το παιχνίδι τρέχει όσο το δυνατόν ομαλότερη . Αυτή η ρύθμιση μπορεί να αυξήσει το χρόνο φόρτωσης , αν έχετε μια γρήγορη σκληρό δίσκο μπορείτε να δοκιμάσετε να ρυθμίσετε αυτή σε False
UseTrilinear = True : . Τριγραμμική φιλτράρισμα είναι μια διαδικασία φιλτραρίσματος υφή που επιτρέπει τις εικόνες να φαίνονται πιο ευκρινείς και πιο ορίζεται . Αν οι κάρτες βίντεο ram είναι μόνο η ελάχιστη απαίτηση . Ρύθμιση αυτήν την τιμή σε false , θα σας δώσει μια ώθηση το frame rate . Ωστόσο , η ποιότητα της εικόνας θα υποφέρει
ReduceMouseLag = False : . Mouse Smoothing χρησιμοποιεί CPU σας για να εκτελέσει μια εντολή αλγόριθμος συσκευή εισόδου που καθιστά αντιλαμβάνονται σαν να κινείται " ομαλότερη " σε όλη την οθόνη . Αν έχετε συχνά παρατηρήσετε ότι οι κινήσεις του ποντικιού σας φαίνεται να τραντάξει όλη την οθόνη, δοκιμάστε να αλλάξετε την τιμή σε true για να δείτε αν παρατηρήσετε μια βελτίωση . Αυτή η ρύθμιση είναι πιο ευεργετική για τα μεγάλα ποντίκια μπάλα από ό, τι είναι στην οπτική ή λέιζερ . Παρακαλώ σημειώστε ότι θέτοντας σε True θα προσθέσει περισσότερη χρήση του CPU στο παιχνίδι . Η διαφορά είναι μικρή , ωστόσο , εάν προσπαθείτε να αυξήσετε τις επιδόσεις , το αφήσουμε αυτό στην προκαθορισμένη τιμή
UseTripleBuffering = False : . Αυτή η ρύθμιση καθορίζει τη χρήση των τριών buffering πλαισίου . Αυτή η ρύθμιση λειτουργεί μόνο αν χρησιμοποιείτε κάθετη sync . Triple Buffering θα παρέχει συνήθως μια αύξηση στην απόδοση όταν κατακόρυφου συγχρονισμού χρησιμοποιείται επίσης . Ωστόσο , αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο του κινητήρα είναι ελαττωματική σε πολλές από τις μη ρεαλιστικές με βάση τα παιχνίδια και έχει γίνει γνωστό για να μειώσει πραγματικά τις επιδόσεις
UseCubemaps = True : . Χρησιμοποιείται για να κάνει "ψεύτικο" σκέψεις σχετικά με τα πράγματα όπως σε γυάλινο παιχνίδι , το νερό ή πλαστικό. Αυτή η ρύθμιση μπορεί να αλλάξει σε ψευδείς με ελάχιστη απώλεια στην ποιότητα της εικόνας
UseCompressedLightmaps = True : . Αυτή η ρύθμιση συμπιέζει τα ανάλαφρη υφή του παιχνιδιού . Η διαδικασία συμπίεσης παρέχει σχεδόν καμία μείωση της ποιότητας της εικόνας . Ωστόσο , αν έχετε ρυθμίσει τη False το φως στις υφές θα εμφανιστεί ελαφρώς πιο τραγανή και καθορισμένες. Ανάλογα με το παιχνίδι και το υλικό αυτό θα μπορούσε να έχει δραματικές επιπτώσεις στην απόδοσή σας . Εκτός αν το σύστημά σας υπερβαίνει κατά πολύ τις απαιτήσεις παιχνίδια . Είναι καλύτερα να αφεθεί σε περίπτωση αθέτησης
UseVSync = False : . Vertical Sync επιτρέπει παιχνίδια ρυθμό καρέ σας από την υπέρβαση οθόνες σας ρυθμό ανανέωσης . Με το συγχρονισμό των κινητήρων καρέ εξόδου στις οριζόντιες γραμμές της οθόνης σας . Αν έχετε εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών και θέλουν την ομαλότερη εικόνα , ενεργοποιήσετε αυτήν τη ρύθμιση με ένα αρκετά βαρύ πρόστιμο των επιδόσεων .
MinDesiredFrameRate = 30.000000 Η μηχανή Unreal θα περιορίσουν προηγμένα γραφικά ρυθμίσεις φορά το frame rate σας έχει πέσει κάτω από αυτή τη μεταβλητή . Θα αρχίσουν να περιορίζουν τις ρυθμίσεις που έχουν το λιγότερο ποσό της επίδραση στην εμφάνιση του παιχνιδιού πρώτα. Στη συνέχεια, τη σταδιακή μείωση όλο και περισσότερες ρυθμίσεις μέχρι να επιτευχθεί η τιμή που έχετε εισάγει εδώ . Αν θέλετε μια απώλεια μηδέν στην ποιότητα , ανεξάρτητα από το frame rate, εισάγετε εξαιρετικά χαμηλές τιμές , όπως 10 ή ακόμα και ένα
AvoidHitches = False : . Αυτή η ρύθμιση προσπαθεί να κρατήσει το frame rate σας από το να είναι εξωφρενικά μεταβλητή . Ο κινητήρας θα προσπαθήσει να περιορίσει FPS σας μέσα σε ένα μέσο όρο ότι το μηχάνημά σας είναι σε θέση να λειτουργεί με συνέπεια . Κατά συνέπεια , η ρύθμιση αυτή θα μειώσει τη συνολική ρυθμό καρέ σας και να αυξηθεί η χρήση της CPU σας . Εάν η CPU σας είναι ή ανώτερης κατηγορίας από την κάρτα γραφικών σας αυτή η ρύθμιση μπορεί να μετατραπεί σε αληθινή να αποφευχθεί η υπερβολική διακύμανση ρυθμό καρέ . Εάν, ωστόσο , έχετε ένα αρκετά ισορροπημένο σύστημα ή CPU σας είναι η δυσχέρεια στο σύστημά σας . Αφήστε αυτή την τιμή σε False
5
Μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα [ Engine.Player ] Ψάξτε για την ακόλουθη τιμή : .
ConfiguredInternetSpeed = xx Αυτή η ρύθμιση αφορά την κατανομή εύρους ζώνης σε bytes ανά δευτερόλεπτο που έχετε για το παιχνίδι . Αν είστε σε μια γρήγορη σύνδεση , μπορείτε να ορίσετε σε 20000 . Παρακαλώ σημειώστε ότι οι διακομιστές καπάκι του ποσοστού αυτού. Ωστόσο, η ρύθμιση αυτή τόσο υψηλές όσο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε , θα βεβαιωθείτε ότι έχετε το διαθέσιμο εύρος ζώνης έρχονται σε σας σε διακομιστές που χρησιμοποιούν τα καλύμματα υψηλής αξίας . Εάν αντιμετωπίζετε καθυστέρηση ή εάν έχετε χαμηλή ταχύτητα upload μπορείτε να μειώσετε την τιμή αυτή για να αποφευχθεί ο κορεσμός . 56k οι χρήστες θα πρέπει να προσπαθήσουμε αξίες όπως το 5000 .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα