Επινοήστε μια ρύθμιση που μπορεί να χειριστεί εφικτό μια μεγάλη κοινότητα των παικτών . Το πραγματικό διαστημικό παιχνίδι πιθανότατα θα λειτουργήσει σε μερικές δεκάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα . Χωρίστε τη συνολική κόσμο σε διαφορετικές περιοχές και υποπεριοχές με τα δικά τους αξιοθέατα , τη γεωγραφία και την ιστορία πίσω . Κάθε περιοχή είναι ένα ξεχωριστό επίπεδο ότι κάθε χρήστης φορτώνει στον υπολογιστή του, όταν avatar του καταλαμβάνει το χώρο . Συνδέστε τις περιοχές με πύλες . Βασικά , αυτά είναι τμήματα του χάρτη με ένα αόρατο πρόσωπο που δίνει εντολή στον υπολογιστή να φορτώσει ένα νέο επίπεδο , όταν το avatar αγγίζει . Κρατήστε τις περιοχές που έχουν οργανωθεί σε ένα πλωτό γεωγραφία έτσι ώστε οι παίκτες να έχουν μια αίσθηση της συνολικής κόσμο . 2
Δημιουργήστε ένα σύστημα προσαρμογής για αβατάρ του παίκτη . Επιτρέπουν στους παίκτες να καθορίζουν τα χαρακτηριστικά όπως το είδος , το χρώμα του δέρματος , το ύψος , τον τύπο σώματος , τα χαρακτηριστικά του προσώπου και φυσικές ικανότητες σε κατηγορίες όπως η δύναμη, ευελιξία και την ευφυΐα . Το πετύχουν αυτό με την προσφορά , είτε διακριτές επιλογές ή μια αναλογική κλίμακα των πραγμάτων , όπως το πηγούνι προεξέχουν , το πλάτος των ματιών ή το μέγεθος της μύτης .
Εικόνων 3
Προγράμματος ένα σύστημα βελτίωσης avatar καθώς ο παίκτης τα ράφια μέχρι το χρόνο και τα επιτεύγματά στο χώρο του παιχνιδιού . Καθώς το επίπεδο μέχρι τους παίκτες , τους ανταμείψει με τα σημεία που μπορούν να εφαρμόσουν για τη βελτίωση των δεξιοτήτων , όπως η μάχη σώμα με σώμα μάχες , στοιχείο χειροτεχνίας ή μαγεία . Δέστε το σύστημα προώθηση δεξιοτήτων στο σύστημα δημιουργίας χαρακτήρα με την παροχή μπόνους σε δεξιότητες που σχετίζονται με τη φυσική ικανότητα ενός avatar του . Για παράδειγμα , ένας παίκτης που επένδυσαν σε μεγαλύτερη αντοχή κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του χαρακτήρα μπορούν να λαμβάνουν μεγαλύτερη βελτίωση στο σώμα με σώμα μαχητικότητος όταν εφαρμόζει τα σημεία σε αυτή την ικανότητα .
Η
4 Ορίστε κάθε επίπεδο που συνθέτουν τον χάρτη με μια διαφορετική παράσταση τύπου , όπως μια ζώνη player- versus- player μάχης ή μια ζώνη κοινωνικοποίησης χωρίς μάχη . Κάντε το τύπο παιχνιδιού για τη ζώνη κατάλληλη για τη γεωγραφία --- μια καλά οργανωμένη πόλη δεν θα είναι η θέση για να πάρει αγώνες? Ένα κόκκαλο - σκορπισμένα πεδίο μάχης θα είναι . Βεβαιωθείτε ότι ο παίκτης ξέρει τι τύπο ζώνης που είναι σε scripting με ένα σύντομο μήνυμα κειμένου στην οθόνη που αναφέρει το είδος της ζώνης του παιχνιδιού.
5
Δημιουργία αποστολές για τους παίκτες για να ολοκληρωθεί . Κάντε αποστολές χαμηλής δυσκολίας, όπως κυνήγι αρουραίων , που διατίθεται από την έναρξη παίκτες . Διαθ πιο δύσκολες αποστολές και μάχες για τους παίκτες που προωθούνται σε επίπεδο. Τοποθετήστε οντότητες μη -player στο χάρτη που θα ενεργοποιήσει τους κανόνες μια αναζήτηση , όταν ένα avatar επαφές τους και να πληροί τα στατιστικά κριτήρια για να το παραλάβει . Επιβραβεύστε παίκτες που ολοκληρώνετε αποστολές με το επίπεδο εξέλιξης , πιστώσεις νόμισμα ή σπάνια αντικείμενα .
Η 6
Εγκατάσταση dedicated servers να κοινοποιούν τα στοιχεία μεταξύ των παικτών . Όλη η τέχνη και τα σενάρια για το παιχνίδι είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή του παίκτη , και ο server εξασφαλίζει ότι οι παίκτες βλέπουν ο ένας τον άλλο στις αντίστοιχες αντιληπτή θέσεις τους σε πραγματικό χρόνο . Δώστε την εγγραφή τους παίκτες του λογισμικού client για να δημιουργήσει ένα λογαριασμό και την πρόσβαση στο server μέσω κωδικού πρόσβασης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα