Open ατμού και πρόσβαση " Βιβλιοθήκη " σας, τότε " Εργαλεία ". Εκτελέστε το Source SDK για να ανοίξετε τη λίστα της σουίτας προγραμμάτων , στη συνέχεια, ξεκινήστε "Hammer Editor. " 2
Δημιουργήστε το αντικείμενο που θέλετε να μετατραπεί σε ένα προκατασκευασμένο . Ένα προκατασκευασμένο μπορεί να γίνει από το τίποτα , όπως ο τύπος της στηρίγματα , φορείς και μη διαδραστική στερεά βούρτσες . Προκάτ είναι συνήθως αντικείμενα που θα χρησιμοποιήσετε στο έργο σας περισσότερο από μία φορά , σαν μια τουαλέτα , μια κυλιόμενη σκάλα που εργάζονται ή τις οντότητες που απαρτίζουν ένα σύστημα βαθμολόγησης multiplayer για " Capture the Flag " χάρτες τύπου .
Εικόνων 3 Μετακινήστε
προκατασκευασμένο σας προς την προέλευση του χώρου χαρτογράφησης - 0 , 0 , 0 - καθώς αυτό θα λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς όταν εισάγετε προκατασκευασμένα σας σε μια άλλη χάρτη
Η 4
. Κάντε κλικ στο " Δημιουργία Προκάτ " από τη Νέα γραμμή εργαλείων Αντικείμενα , ή χρησιμοποιήστε το πλήκτρο πρόσβασης " Ctrl " + " R. "
5
Αποθηκεύστε προκατασκευασμένο σας στο " sourcesdk \\ bin \\ προκάτ " κατάλογο , δίνοντάς του αναφέρουμε ότι θα αναγνωρίσουν όταν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε αργότερα . Ελέγξτε ξανά ότι η επέκταση VMF . Περιλαμβάνεται στο όνομα του αρχείου προκατασκευασμένο σας . Για να επεξεργαστείτε προκατασκευασμένο σας , ανοίξτε το με το Hammer Editor όπως θα κάνατε με οποιοδήποτε άλλο αρχείο χάρτη .
Εικόνων Εισαγωγή μιας Προκάτ
Η
6 Επιλέξτε το " Οντότητα Tool " , είτε από τη γραμμή εργαλείων ή χρησιμοποιώντας το συνδυασμό πλήκτρων " Shift " + "Ε"
Η 7
Βρείτε και επιλέξτε το prefab που θέλετε να εισαγάγετε στο χάρτη σας στο πεδίο " Αντικείμενα" πλαίσιο επιλογής της Νέας γραμμή εργαλείων Αντικείμενα .
Τετάρτη 8
Κάντε κλικ οπουδήποτε είτε τα παράθυρα με θέα 3D ή 2D και , στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο "Enter " για να τοποθετήσετε προκατασκευασμένο σας .
Η 9
Μετακινήστε το προκατασκευασμένο επιλέγοντας το είτε το 3D ή 2D προβολή παράθυρα και σύροντάς το . Μπορείτε επίσης να αλλάξετε το μέγεθος του αντικειμένου κάνοντας κλικ και σύροντας μία από τις πλατείες γύρω από το αντικείμενο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα