Εκκίνηση Adobe Flash . Επιλέξτε "Αρχείο " και στη συνέχεια " Δημιουργία. " Κάντε κλικ στο " Flash File ( ActionScript 2.0 ) " και , στη συνέχεια, επιλέξτε " ΟΚ " για να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο . 2
Press " F6 " τέσσερις φορές για τη δημιουργία τεσσάρων βασικών καρέ στη γραμμή του χρόνου σας . Υπάρχουν τώρα πέντε βασικών καρέ , επειδή ένας από αυτούς δεν θα δημιουργηθεί αυτόματα , όταν ξεκίνησε Flash .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο πρώτο καρέ-κλειδί . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να εμφανιστεί το πεδίο ενέργειές σας στο βασικό πλαίσιο . Τοποθετήστε το εξής στο πεδίο δράσεις :
stop ()
Επαναλάβετε το βήμα για όλα τα βασικά καρέ
Η 4
Επιλέξτε το πρώτο καρέ-κλειδί σας . . Χρησιμοποιώντας το εργαλείο κειμένου, δημιουργήστε τίτλο του παιχνιδιού σας . Αυτή η οθόνη θα είναι οθόνη του τίτλου κουίζ σας .
5
Κάντε κλικ στο εικονίδιο " Παράθυρο " στην κορυφή του μενού . Επιλέξτε " Κοινή Βιβλιοθήκες" και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Κουμπιά ".
Η 6
Περιηγηθείτε στις επιλογές του κουμπιού και να βρει κάποιον να χρησιμοποιήσει . Επιλέξτε το και σύρετε πάνω στο χώρο εργασίας σας .
Η 7
Επιλέξτε το κουμπί που έχετε προσθέσει στο τελευταίο βήμα . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " να σηματοδοτεί το πεδίο δράσης ? Εισαγάγετε τον ακόλουθο κώδικα σε αυτό :
για ( release) {
gotoAndStop ( 2 )
}
θα σας ζητηθεί στο δεύτερο καρέ-κλειδί . Εδώ , μπορείτε να δημιουργήσετε το πρώτο ερώτημα κουίζ σας .
8
Γράψτε το ερώτημά σας στο χώρο εργασίας . Μακιγιάζ οποιαδήποτε ερώτηση θέλετε .
Η 9
Γράψτε τη σωστή απάντηση στο επόμενο πλαίσιο κειμένου . Επαναλάβετε τα βήματα 8 και 9 , αλλά γράφω ανακριβή απάντηση στο δεύτερο πλαίσιο κειμένου .
Η 10
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση , στη συνέχεια, πατήστε "F8 ", το οποίο θα ξεκινήσει ένα παράθυρο μετατροπής συμβόλου . Πατήστε το " κουμπί" για τον τύπο συμβόλου σας και αφήστε τις άλλες επιλογές το ίδιο? Πατήστε " OK". Επαναλάβετε αυτό το βήμα για λάθος απάντηση σας .
11
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ξεκινήσει το πεδίο δράσεων . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό :
για ( release) {
gotoAndStop ( 3 ) ?
}
Η δυνατότητα να εγκαταστήσετε το επόμενο ερώτημα θα εμφανιστεί στο το τρίτο βασικό πλαίσιο .
Τετάρτη 12
Επιλέξτε λανθασμένη απάντησή σας . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ξεκινήσει το παράθυρο ενεργειών . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό :
για ( release) {
gotoAndStop ( 5 ) ?
}
Το "You Lose ! " Θα εμφανιστεί η οθόνη . Αυτό είναι το πέμπτο βασικό πλαίσιο .
Η 13
Επιλέξτε το τρίτο βασικό πλαίσιο και ακολουθήστε τα βήματα 8 έως 12 και πάλι να δημιουργήσει τη δεύτερη ερώτησή σας . Όταν πληκτρολογείτε το Βήμα 12 κώδικα σε αυτό το πλαίσιο , τύπου " 4 " ως το μοναδικό αριθμό τον κωδικό σας ζητήσει να το " Κερδίσατε ! " οθόνη .
Η 14
Γράψτε " Κερδίσατε ! " στο τέταρτο βασικό πλαίσιο . Αυτή είναι η οθόνη νίκη
Η 15
Προσθέστε ένα άλλο κουμπί στο χώρο εργασίας
Τετάρτη 16
Επιλέξτε το κουμπί με το εργαλείο επιλογής σας? . . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ξεκινήσει το παράθυρο ενεργειών . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό :
για ( release) {
gotoAndStop ( 1 ) ?
}
Θα εμφανιστεί το πρώτο καρέ-κλειδί , η οποία είναι η οθόνη που ζητά από τον παίκτη να παίξει το παιχνίδι
Η 17
Επιλέξτε την πέμπτη βασική καρέ ? . επαναλάβετε τα βήματα 14 έως 16 . Θυμηθείτε να εισάγετε " You Lose ! " όταν επαναλάβετε το Βήμα 14 αυτή τη φορά . Αυτό θα δημιουργήσει την οθόνη να χάσει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα