1 Ανοίξτε το Elder Scrolls Κατασκευή Σκηνικών και κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" . Επιλέξτε "Δεδομένα" από τη λίστα . Κάντε διπλό κλικ στο " oblivion.esm " για να δείτε το αρχείο και κάντε κλικ στο "OK". Αυτό λέει το σύστημα θέλετε να χρησιμοποιήσετε το προεπιλεγμένο κόσμο Oblivion ως βάση για επεξεργασία . 2
Περιμένετε για τα αρχεία δεδομένων για να φορτώσει και κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση" . Δώστε το νέο σας σπίτι mod ένα όνομα και να το αποθηκεύσετε στον προεπιλεγμένο φάκελο " λήθη /data" στο σκληρό δίσκο . Αποθηκεύστε mod σας συχνά , ενώ εργάζονται σε αυτό για να αποφύγετε την απώλεια δεδομένων .
Εικόνων 3
Μετακινηθείτε μέσα από το παράθυρο θέα κυττάρων να βρει μια εξωτερική τοποθεσία για το σπίτι σας . Εξωτερικά τμήματα, ή κύτταρα, αναφέρεται με έναν αριθμό πλέγμα . Κάντε διπλό κλικ σε ένα για να το εξετάσει στο παράθυρο παρέχουν. Επιλέξτε ένα κενό ή μια υπάρχουσα δομή, να επαναπροσδιορίσετε .
Η 4
Φτιάξτε το εξωτερικό του σπιτιού . Σύρετε τα αντικείμενα από την ενότητα « Αντικείμενα /Στατική /Αρχιτεκτονική " του παραθύρου αντικειμένου σε καθιστούν το παράθυρο και να σύρετε γύρω για να οικοδομηθεί μια δομή . Οι περισσότεροι εξωτερική δομή του κτιρίου μπλοκ χρησιμοποιήσετε το " EXT" ονομασία . Εάν προτιμάτε να αντιγράψετε μια υπάρχουσα δομή , ανοίξετε την προβολή των κυττάρων του στο παράθυρο παρέχουν. Κάντε κλικ και σύρετε για να επιλέξετε το σύνολο της δομής , και πατήστε " Ctl + C " για να το αντιγράψετε . Επιστροφή κελί του mod και πατήστε " Ctl + V " για να επικολλήσετε τη δομή σε μια νέα θέση . Διαγράψτε τυχόν υπάρχουσες πόρτες .
5
Δημιουργήστε ένα νέο εσωτερικό των κυττάρων για χρήση ως το εσωτερικό του σπιτιού . Για να αντιγράψετε τη διάταξη του υφιστάμενου εσωτερικό του κυττάρου , κάντε δεξί κλικ πάνω στην οθόνη προβολής των κυττάρων και επιλέξτε " Αντιγραφή κυττάρων . " Ένα κλικ στο νέο κελί δύο φορές για να αλλάξει το όνομά της . Εάν προτιμάτε να δημιουργήσετε ένα νέο εσωτερικό από το μηδέν , να αντιγράψετε ένα υπάρχον εσωτερικό του κυττάρου , επισημάνετε το περιεχόμενό του και πατήστε "Διαγραφή ".
Η 6
Αφαιρέστε τυχόν υπάρχουσες NPCs , οι πόρτες και τα δοχεία στο εσωτερικό . Δεδομένου ότι αυτά είναι διπλά αντικείμενα , η παρουσία τους μπορεί να προκαλέσει συγκρούσεις , ενώ παίζει . Σύρετε τα στοιχεία από το παράθυρο καθιστούν να τροποποιήσετε ή να δημιουργήσετε ένα εσωτερικό . Πολλά εσωτερικά δομικά χρησιμοποιήσετε το " INT " ονομασία .
Η 7
Τοποθετήστε μια πόρτα από την ενότητα " WorldObjects /Πόρτα " από το παράθυρο αντικειμένου στο παράθυρο απαλλάξουν και να ευθυγραμμιστεί με την είσοδο του κτιρίου . Κάντε διπλό κλικ στην πόρτα και κάντε κλικ στην καρτέλα " τηλεμεταφορά " .
8
Τοποθετήστε ένα σημάδι ελέγχου στο πλαίσιο " τηλεμεταφορά " . Στο « Κύτταρο» drop-down box , επιλέξτε το ίδιο εξωτερικό του κυττάρου σπίτι σας χρησιμοποιεί . Στο " αναφοράς" drop-down box , επιλέξτε το όνομα του αντικειμένου της πόρτας που μόλις τοποθετηθεί . Κάντε κλικ στο "Προβολή Teleport δείκτης Button " για να φορτώσετε κελί προορισμού της πόρτας στο παράθυρο παρέχουν.
Η 9
Τοποθετήστε το δείκτη teleport δίπλα στην έξοδο του σπιτιού , στραμμένη προς τα έξω . Αυτό λέει το παιχνίδι όπου μπορείτε να τοποθετήσετε τον παίκτη , όταν βγουν από την πόρτα . Επαναλάβετε τα βήματα από την πόρτα για την εξωτερική πόρτα , επιλέγοντας το εσωτερικό του κυττάρου ως προορισμό teleport του και τοποθετώντας το δείκτη δίπλα στην είσοδο βλέπει προς τα μέσα . Χρησιμοποιήστε αυτά τα βήματα για να δημιουργήσετε επιπλέον εισόδους και εξόδους για τις δομές με πολλαπλά πόρτες .
Η 10
Αποθηκεύστε το mod και να βγείτε από το σύνολο των κατασκευών. Ξεκινήστε Oblivion και κάντε κλικ στο " Αρχεία δεδομένων " στην οθόνη εκκίνησης . Επιλέξτε το νέο mod αρχείο και κάντε κλικ στο "OK " για να το συμπεριλάβει στο παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα