Η πρώτη έκδοση του Hyper Text Markup γλώσσα αυτή προτάθηκε το 1992 από τον Tim Berners - Lee . Αυτή η πρώιμη έκδοση υποστηρίζεται μόνο χαρακτήρες κειμένου και δεν ήταν πλούσια σε μέσα μαζικής ενημέρωσης , όπως εικόνες , βίντεο , και scripting . Με την έλευση της HTML 4.0 , το 1998 , η ετικέτα OBJECT εισήχθη για να εξυπηρετήσει την ανάγκη να συμπεριληφθούν μη-κειμενικά στοιχεία στη δομή της ιστοσελίδας . Από το 2011 , Flash παιχνίδια είναι ακόμα συνήθως ενσωματωμένα σε ιστοσελίδες μέσω ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ tag της HTML .
Εικόνων Κοινότητα Μάθησης &
Η
Το Διαδίκτυο παρέχει έναν πλούτο των πληροφοριών σχετικά με HTML και της Adobe Flash. HTML μπορεί να μάθει από έναν αριθμό περιοχών και scripting γλώσσα , Action Script , το οποίο είναι ένα σημαντικό συστατικό του Flash Game , μπορεί να μάθει από sites που ειδικεύονται στη διδασκαλία του προγραμματισμού . Αυτές οι περιοχές παρέχουν μια πλούσια και δυναμική κοινότητα που συνεχώς πειραματίζεται με νέες τεχνικές για την ανάπτυξη Flash Games . Μόλις το Flash και HTML μάθει και ένα παιχνίδι έχει κατασκευαστεί , είναι προσιτά στο κοινό με σκοπό το κέρδος ή για δωρεάν .
Η Browser Υποστήριξη
Η
να απαντήσει η ζήτηση για ιδιαίτερη αισθητική διεπαφή χρήστη που προβάλλουν οι εταιρείες λογισμικού και τους χρήστες του Διαδικτύου σε μεγάλο βαθμό, η αγορά είναι πλημμυρισμένη με πολλά εξαιρετικά ανταγωνιστικές εφαρμογές περιήγησης . Αυτά κυμαίνονται από το open-source κοινότητα και οδηγείται Firefox και Camino με τα ιδιόκτητα προγράμματα περιήγησης που προσφέρει η Microsoft , η Apple και η Google . Ενώ τα αντικείμενα Flash υποστηρίζεται από την πλειοψηφία όλων των σύγχρονων browsers , ορισμένοι περιορίζουν τη χρήση του Flash ή αδυνατούν να το καταστήσει σωστά . Η κινητή έκδοση του Safari , ο browser της Apple δεν παρέχει υποστήριξη Flash . Αυτό αποτρέπει Flash παιχνίδια από το να παίξει κάποιο από φορητές συσκευές της Apple . Internet Explorer , ειδικά η πρώιμη έκδοση έχουν συχνά δυσκολία να πληρούν τις απαιτήσεις του Flash . Internet Explorer 6 , ένα δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης από το 2010 , απαιτεί πρόσθετο λογισμικό για να υποστηρίξει τα ενσωματωμένα παιχνίδια λάμψης.
Εικόνων Ανταγωνισμού
Η
HTML 5 υποστηρίζει μια νέα ετικέτα που δεν ήταν συμπεριλαμβάνεται σε προηγούμενες εκδόσεις της HTML . Η ετικέτα CANVAS επιτρέπει για τα πολυμέσα - βίντεο, εικόνες , αλληλεπίδραση με το χρήστη , και τον ήχο - που πρέπει να παρέχονται από το σύνολο ετικέτα HTML . Αυτό δημιουργεί μια εναλλακτική μέθοδο για να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να βασίζονται σε Flash. Με αυτή την εναλλακτική , η τεχνολογία πίσω από τα παιχνίδια στο Διαδίκτυο θα αποτελείται από HTML 5 και Flash .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα