Σχεδιάστε το παιχνίδι σας , γράψτε τις ιδέες , χαρακτήρες , ρυθμίσεις και κανόνες.
2
Ανοίξτε το Adobe Flash Professional CS5 και επιλέξτε "New Project ".
εικόνων 3
Τοποθετήστε τα γραφικά που θα χρησιμεύσει ως φόντο ρύθμιση επιλέγοντας "Layers " και " Ιστορικό γραφικός . " Γραφικό φόντου σας θα εισαχθεί στο κύριο παράθυρο . Για να ρυθμίσετε την τοποθέτηση του γραφικού κλικ μία φορά για να το επισημάνετε και πατήστε μια δεύτερη φορά για να το σύρετε στη θέση του .
Η 4
Εισάγετε τους χαρακτήρες σας , επιλέγοντας " Layers" και " νέα στοιχεία γραφικών . " Σε programing , οι χαρακτήρες που αναφέρονται ως « ξωτικά », ή εικόνες που είναι ξεχωριστά από το ακόμα εικόνα που χρησιμεύει ως φόντο .
5
Επιλέξτε " Παράθυρο " από τη γραμμή εργαλείων στο πάνω μέρος και κάντε κλικ " Ενέργειες " για να ανοίξετε ένα πλαίσιο κειμένου για τον προγραμματισμό .
Η 6
Εισάγετε τον κωδικό Actionscript3 σας που θα διαμορφώσουν το παιχνίδι σας . Συμμορφωθείτε με τους πρότυπους κανόνες Actionscript3 προγραμματισμού . Ένα παράδειγμα αποδεκτού κώδικα Actionscript3 εξής:
ShowMessage λειτουργία () {
trace (" Γεια όταν έχετε διαβάσει World" ) ? }
ShowMessage ( ) ?
Η 7
Προσθέστε επιπλέον κίνηση στο παιχνίδι σας κάνοντας κλικ σε ένα γραφικό , στη συνέχεια, επιλέγοντας " Layers" και " . Προσθήκη ενός στοιχείου ελέγχου " Επιλέξτε ξωτικά που έχετε εισαγάγει και να προσθέσετε κίνηση με την εργαλειοθήκη που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά της οθόνης . " Προσθήκη ενός στοιχείου ελέγχου " είναι η λειτουργία που καθορίζει τη φυσική του παιχνιδιού σας για τα ξωτικά σας .
8
Hit " F5 " για να τρέξετε το πρόγραμμά σας και να ελέγξετε για σφάλματα .
Η 9
Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και " Αποθήκευση ως ... " για να αποθηκεύσετε το παιχνίδι σας ολοκληρωθεί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα