1 Αποφασίστε τι είδους παιχνίδι για να δημιουργήσετε , όπως μια αντίστοιχη πλατφόρμα ή ασήμαντα . Αυτό θα καθορίσει το κωδικό AS3 και τα γραφικά του παιχνιδιού . Ένα παιχνίδι που ταιριάζουν θα έχουν πολλά γραφικά σε σύγκριση με ένα παιχνίδι trivia που θα έχουν κυρίως κείμενο . 2
Δημιουργία κώδικα για ένα μενού εκκίνησης . Ένα μενού έναρξης είναι η πρώτη σελίδα ο χρήστης θα προσγειωθεί όταν κάνετε κλικ για να παίξετε το παιχνίδι . Θα πρέπει να περιέχει σημαντικές πληροφορίες και συνδέσμους , όπως είναι το όνομα του παιχνιδιού , το λογότυπο της εταιρείας , συνδέει με τις οδηγίες για να παίξουν το παιχνίδι και ένα σύνδεσμο για να ξεκινήσει το παιχνίδι .
Εικόνων 3
κώδικα σχεδιασμού για δευτερεύουσες σελίδες , όπως η πλατφόρμα για ένα παιχνίδι πλατφόρμα κύλιση . Παραδείγματα κώδικα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα για τον παίκτη για να πάει σε μια περιοχή , να πηδούν από τη μία περιοχή στην άλλη , για να ανοίξουν τις πόρτες , να βρουν θησαυρούς και τη δυνατότητα να πάει στο επόμενο βήμα ή επίπεδο.
Η 4
Προσδιορίστε τον κωδικό βαθμολόγησης για το παιχνίδι . Θα υπάρξουν κυρώσεις για τις λανθασμένες απαντήσεις σε trivia παιχνίδια ή επιπλέον bonus πόντους για την πλατφόρμα παιχνιδιών . Θα υπάρξουν πολλαπλά επίπεδα ; Αν ένας παίκτης φτάνει σε υψηλό σκορ , το παιχνίδι θα τον πάει αυτόματα στο επόμενο επίπεδο ή θα ο παίκτης πρέπει να κάνετε κλικ κάπου για να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο .
5
Ρύθμιση κώδικα AS3 για τον τερματισμό της παιχνίδι? ο παίκτης θα πρέπει να ξέρει πότε τελειώνει το παιχνίδι , όπως όταν ο παίκτης βρίσκει μια λύση ή στο τέλος των ερωτήσεων trivia . Μια σελίδα πρέπει να είναι να τους αφήσουμε να γνωρίζουν το παιχνίδι έχει τελειώσει και προσφέρουν επιλογές για το τι θα κάνουμε στη συνέχεια , όπως το παιχνίδι και πάλι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα