Ανοίξτε Visual Basic . Επιλέξτε το "Standard EXE » του έργου από το παράθυρο " New Project" . Κάντε κλικ στο μικρό κουμπί " Project" θα δείτε στην κορυφή του το νέο σχέδιό σας και επιλέξτε "Στοιχεία " από τη λίστα που προκύπτει . Σημειώστε " Shockwave Flash Object " και κάντε κλικ στο "OK". 2
Μετάβαση στην εργαλειοθήκη του έργου και να βρει το στοιχείο Shockwave Flash . Μοιάζει με ένα κομμάτι χαρτί . Σύρετε το στοιχείο στη φόρμα σας και να αλλάξετε το μέγεθός του . Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλο μπορείτε να το κάνετε .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο νέο στοιχείο στη φόρμα σας και πηγαίνετε στο "Ιδιότητες " πάνελ. Σημειώστε ότι το νέο στοιχείο είναι το όνομά σας το κουμπί "Custom " " ShockwaveFlash1 . « Τύπος και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL της ταινίας και κάντε κλικ στο "OK". Μπορείτε να βρείτε τη διεύθυνση URL ταινία πηγαίνοντας στο " AQW " επίσημη ιστοσελίδα , συνδεθείτε για να παίξει , προβάλλοντας τον πηγαίο κώδικα της σελίδας και την αναζήτηση για " gamefiles /. "
Η 4
Προσθέστε ένα πεδίο κειμένου και ένα κουμπί στη φόρμα σας , στο πλαίσιο της συνιστώσας Flash . " . Προβολή κώδικα" κάντε δεξί κλικ στο κουμπί και επιλέξτε Τύπος αυτό για να στείλετε μια τιμή από το πλαίσιο κειμένου για να " AQW " :
Private Sub Command1_Click ( ) Call ShockwaveFlash1.SetVariable ( " variable_name " , Text1.Text ) End Sub
Αντικαταστήστε το " variable_name " με το όνομα της μεταβλητής που θέλετε να αλλάξετε , όπως η μεταβλητή ζωής . Θα πρέπει να αποσυνθέσει την ταινία Flash για να πάρει τα ονόματα των μεταβλητών
5
Προσθέστε τον κώδικα στο κύριο παράθυρο κώδικα για να κάνει το παιχνίδι ξεκινά όταν ανοίγετε τον εκπαιδευτή : .
Private Sub Form_Load ( ) ShockwaveFlash1.PlayEnd Sub
Η 6
Πηγαίνετε στο " Αρχείο" και κάντε κλικ στο "Make Project" για την κατάρτιση εκπαιδευτή σας . Αποθηκεύστε νέο προπονητή σας και να το χρησιμοποιήσετε κάθε φορά που χρειάζεστε βοήθεια με " AQW . "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα