λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> Άλλα Λογισμικό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Ποιο μέρος των δεδομένων υλικού λογισμικού Computeris και των ανθρώπων του;

Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση που καταλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι υπολογιστές! Ακολουθεί μια ανάλυση των εξαρτημάτων που αναφέρατε και πώς σχετίζονται:

* υλικό: Αυτό είναι το φυσικό, απτό μέρος ενός υπολογιστή. Είναι τα πράγματα που μπορείτε να αγγίξετε, όπως το πληκτρολόγιο, την οθόνη, το ποντίκι, τον σκληρό δίσκο, τη μητρική πλακέτα και ακόμη και τα καλώδια που συνδέουν τα πάντα. Το υλικό είναι σαν τον σκελετό και τους μυς ενός υπολογιστή.

* Λογισμικό: Αυτό είναι το σύνολο των οδηγιών που λένε στο υλικό τι να κάνει. Είναι ο "εγκέφαλος" του υπολογιστή, υπαγορεύοντας πώς λειτουργούν όλα. Παραδείγματα λογισμικού περιλαμβάνουν λειτουργικά συστήματα (όπως Windows ή MACOS), προγράμματα περιήγησης ιστού, προγράμματα επεξεργασίας κειμένου και παιχνίδια. Φανταστείτε το λογισμικό ως τις συνταγές που χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε ένα υπέροχο γεύμα, αλλά σε αυτή την περίπτωση, το γεύμα είναι το αποτέλεσμα της εργασίας του υπολογιστή σας.

* Δεδομένα: Αυτές είναι οι πληροφορίες που αποθηκεύει ο υπολογιστής και οι διαδικασίες. Τα δεδομένα μπορούν να λάβουν πολλές φόρμες, συμπεριλαμβανομένου του κειμένου, των αριθμών, των εικόνων, των βίντεο και του ήχου. Είναι η πρώτη ύλη με την οποία το λογισμικό συνεργάζεται για την παραγωγή αποτελεσμάτων. Σκεφτείτε τα δεδομένα ως συστατικά για τη συνταγή - χωρίς δεδομένα, το λογισμικό είναι άχρηστο!

* Άνθρωποι: Αυτό είναι όπου τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα! Οι άνθρωποι είναι απαραίτητοι για τους υπολογιστές με πολλούς τρόπους:

* χρήστες: Αλληλεπιδρούμε με τους υπολογιστές για να χρησιμοποιήσουμε το λογισμικό, να δημιουργήσουμε δεδομένα και να κάνουμε τα πράγματα.

* Προγραμματιστές: Αυτοί είναι οι άνθρωποι που γράφουν οδηγίες λογισμικού. Είναι οι σεφ που δημιουργούν τις συνταγές για να ακολουθήσουν ο υπολογιστής.

* Μηχανικοί: Αυτοί οι άνθρωποι σχεδιάζουν και κατασκευάζουν το υλικό που αποτελεί τον υπολογιστή. Είναι οι αρχιτέκτονες και οι οικοδόμοι του υπολογιστή.

Η σχέση:

Όλα αυτά τα εξαρτήματα συνεργάζονται για να δημιουργήσουν ένα λειτουργικό σύστημα υπολογιστή. Εδώ είναι μια απλή αναλογία:

Σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο.

* υλικό: Ο κινητήρας, οι τροχοί, το τιμόνι και το σώμα του αυτοκινήτου.

* Λογισμικό: Το σύστημα υπολογιστών που ελέγχει τον κινητήρα, τα φρένα και άλλες λειτουργίες.

* Δεδομένα: Οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται οι αισθητήρες του αυτοκινήτου για το περιβάλλον του (ταχύτητα, οδικές συνθήκες κ.λπ.)

* Άνθρωποι: Ο οδηγός, οι μηχανικοί που σχεδίασαν το αυτοκίνητο και τους μηχανικούς που το διατηρούν.

Χωρίς κανένα από αυτά τα εξαρτήματα, το αυτοκίνητο δεν θα λειτουργούσε! Το ίδιο ισχύει και για ένα σύστημα υπολογιστή.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα