λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> Άλλα Λογισμικό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Διαφορά μεταξύ κερδοσκοπίας βάσει υλικού και κερδοσκοπίας λογισμικού;

Η κερδοσκοπία με βάση το υλικό και η εικασία λογισμικού είναι και οι δύο τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της απόδοσης των συστημάτων υπολογιστών. Ωστόσο, διαφέρουν ως προς τον τρόπο εφαρμογής τους και το επίπεδο ελέγχου που παρέχουν.

Εικασίες βασισμένες σε υλικό εκτελείται από το ίδιο το υλικό, χωρίς καμία άμεση εμπλοκή από το λογισμικό. Το υλικό προβλέπει ποιος κλάδος μιας δήλωσης υπό όρους είναι πιθανό να ληφθεί και στη συνέχεια εκτελεί τις οδηγίες για αυτόν τον κλάδο υποθετικά. Εάν η πρόβλεψη είναι σωστή, οι οδηγίες θα έχουν εκτελεστεί εκ των προτέρων, μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της λειτουργίας. Ωστόσο, εάν η πρόβλεψη είναι λανθασμένη, οι οδηγίες θα πρέπει να απορριφθούν και να εκτελεστεί ο σωστός κλάδος, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ποινή απόδοσης.

Εικασίες λογισμικού , από την άλλη πλευρά, εκτελείται από το ίδιο το λογισμικό. Ο μεταγλωττιστής ή το σύστημα χρόνου εκτέλεσης προσδιορίζει τμήματα κώδικα που είναι πιθανό να ωφεληθούν από εικασίες και, στη συνέχεια, εισάγει οδηγίες που προβλέπουν ρητά το αποτέλεσμα των δηλώσεων υπό όρους. Εάν οι προβλέψεις είναι σωστές, ο κώδικας θα εκτελεστεί πιο αποτελεσματικά. Ωστόσο, εάν οι προβλέψεις είναι λανθασμένες, ο κώδικας θα πρέπει να εκτελεστεί πολλές φορές, κάτι που μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ποινή απόδοσης.

Το κύριο πλεονέκτημα της εικασίας που βασίζεται σε υλικό είναι ότι μπορεί να εκτελεστεί πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά, καθώς γίνεται απευθείας από το υλικό. Ωστόσο, είναι επίσης πιο επιρρεπές σε εσφαλμένες προβλέψεις, καθώς το υλικό δεν έχει πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες με το λογισμικό. Η εικασία λογισμικού, από την άλλη πλευρά, είναι λιγότερο επιρρεπής σε λανθασμένες προβλέψεις, καθώς το λογισμικό μπορεί να κάνει πιο ενημερωμένες προβλέψεις με βάση την κατάσταση του προγράμματος. Ωστόσο, είναι επίσης λιγότερο αποτελεσματικό, καθώς το λογισμικό πρέπει να εισάγει ρητά τις οδηγίες εικασιών.

Γενικά, η εικασία που βασίζεται σε υλικό είναι πιο αποτελεσματική για απλό, προβλέψιμο κώδικα, ενώ η εικασία λογισμικού είναι πιο αποτελεσματική για πολύπλοκο, απρόβλεπτο κώδικα.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα